Yrityksen liiketoiminta Wise-järjestelmällä


ASIAKKUUDENHALLINTA

Toiminnan kehittäminen edellyttää suunnitelmallista asiakaskantojen kehittämisstrategiaa

  • Asiakkuuksien haltuunotto omaan järjestelmään
  • Sosiaalisen median kantojen kehittäminen
  • Wise-järjestelmässä CRM toimii kokonaisuuden keskiössä, jakaen kaikille osa-alueille käyttö- ja lukuoikeudet sekä keräämällä käyttäjien toimintahistorian asiakaskohtaiseen yhteenvetoon
  • Uuden tietosuoja-asetuksen mukainen tietojenkäsittely

MARKKINOINTIVIESTINTÄ

Julkaise ja jaa

  • Kotisivuille
  • Sosiaaliseen mediaan
  • Uutiskirjeenä valitulle asiakasryhmälle


Osallistuta

  • Kyselyt, arvonnat, kilpailut, tyytyväisyystutkimukset
  • Kutsutapahtumat avainasiakkaille tai julkiset tapahtumat toiminnasta kiinnostuneille

KAIKKI MYYNTI SAMASTA JÄRJESTELMÄSTÄ

Luo tuotteet tuotehallintaan ja myy

  • Korjaamoille ja jälleenmyyjille tarjous/sopimus -järjestelmällä
  • Kuluttajille B2C -verkkokaupassa
  • Jälleenmyyjille B2B -verkkokaupassa - Asiakaskohtaiset sopimushinnat
  • Verkkokaupan toimituksiin Posti-integraatio

TALOUSHALLINTO MAHDOLLISIMMAN PITKÄLLE AUTOMATISOIDUSTI

Myynti, ostolaskut, palkat - kaikki automaattisesti kirjanpitoon

  • Kuvattu myynti - automatisoidusti kirjanpitoon
  • Sähköinen ostolaskujen käsittely itseoppivalla tiliöinnillä - automatisoidusti kirjanpitoon
  • Palkat Tulorekisteri -yhteensopivalla palkkajärjestelmällä - automatisoidusti kirjanpitoon
  • Kirjanpitäjän tehtävät: neuvonta ja epämääräisten tapahtumien kirjaus kuten omaehtoinen myynti tai ostolaskun osamaksu

HELPPO KÄYTTÖÖNOTTO JA JATKUVA TUKI

Järjestelmä käyttöön avaimet käteen -periaatteella

Oy Kendall Ab:n tehtävänä on ainoastaan toimittaa materiaalit, jotka halutaan siirtää vanhoista järjestelmistä (yhteystiedot, sopimukset, tuotetiedot) sekä hyväksyä järjestelmän graafinen ilme ennen koulutusta ja käyttöönottoa. Koulutus toteutetaan asiakkaan tiloissa 1-2 koulutuskerralla tarpeesta riippuen. Jatkuva tuki, opastus ja neuvonta kuuluvat hintaan.