Wise-järjestelmän avaus - Rauman kauppakamari

Tiedotamme teille avausprosessin etenemisestä jatkossa aina viikottaisilla yhteenvedoilla. Kokoamme tähän kaikki tehdyt ja keskeneräiset työt sekä asiakkaalta odotettavat toimenpiteet.


Viikkotilanne - Viikko 9

raumankauppakamari.fi -domain on DNA:n hallussa. Tällä hetkellä dotetaan heidän toimittamaa välittäjänvaihtoavainta, jotta järjestelmä saadaan avattua julkiseen domainiin.

Valmistuneet työt

  • Tulevat tapahtumat, koulutukset ja tiedotteet siirretty
  • Valiokunnat ajettu järjestelmään ja tehty sivuille jäsenlistaukset
  • Sivupohjien korjauksia
  • Lomakkeisiin tehty muutoksia

Tällä hetkellä työn alla​​​​​​​

  • Loppujen tapahtumien, tiedotteiden ja koulutusten siirtäminen

Viikkotilanne - Viikko 8

Valmistuneet työt

  • 1. Koulutus pidetty 18.2
  • Uutiskirjelista ajettu järjestelmään
  • Sisältöä siirretty

Tällä hetkellä työn alla​​​​​​​

  • Vanhojen sekä uusien tapahtumien, tiedotteiden ja koulutusten siirtäminen järjestelmään alkavan viikon aikana
  • Loppujen sisältöjen siirtäminen artikkelihallintaan
  • Valiokuntien tagittaminen ja ajaminen CRM:ään

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Kotisivujen ilmeen muutosehdotukset
  • Listaus käyttäjärooleista

Viikkotilanne - Viikko 7

Valmistuneet työt

  • Järjestelmä avattu demoon: http://wisedemo10.fi/
    • Tunnukset sivulle: xxxxx/xxxxx
    • Rekisteröitymällä sivun oikeasta alakulmasta saat käyttöösi laajemmat käyttöoikeudet
  • Sähköpostiasetukset syötetty järjestelmään
  • Suurin osa kotisivusisällöstä siirretty
  • Kontaktit ajettu CRM:ään
  • Facebook -feedi ohjattu sivulle

Tällä hetkellä työn alla​​​​​​​

  • Uutiskirjepohjien rakentaminen
  • Loppujen sisältöjen siirtäminen

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Kotisivujen ilmeen hyväksyminen tai muutosehdotukset
  • Listaus käyttäjärooleista
  • Listaus tageista / kontaktiryhmistä / postituslistoista

Liite 1. Palvelun käyttöönotto ja koulutus

Käyttöönotto


  1. Sivuston ilmeen ja rakenteen toteutus asiakkaan hyväksymällä tavalla
  2. Käyttöönoton ja sisältöjen siirtosuunnitelma
  3. Sisältöinformaatioiden siirto suunnitelman mukaisesti
  4. Tapahtumainformaatioiden ja osallistujien siirto siten, että niistä syntyy selkeä analytiikka
  5. Asiakaskannan suunnittelu ja siirto yhdessä asiakkaan kanssa


Koulutus
2 koulutustapahtumaa asiakkaan tai Wisen tiloissa


Jatkuva käyttäjätuki

Chat, puhelin, sähköposti, palvelupyyntö (järjestelmästä) max. 30 min. viiveellä. Tarvittaessa koulutusta Skypen avulla