Tapahtumatoimijoille

Wise-järjestelmän kehitystyössä keskeisintä tapahtumatoimijoiden näkökulmasta on ollut tapahtumien lipunmyynnin ja markkinoinnin kehittäminen, tapahtumajärjestämisen ja -viestinnän helppous ja tapahtuman kokonaisvaltainen hallinta.

Tapahtumille tehokasta viestintää ja uusia ansaintamahdollisuuksia

Wise-CMS-julkaisujärjestelmällä luodaan helposti modernit, responsiiviset kotisivut. Hyvin tehdyllä, kiinnostavalla sisällöllä voi aktivoida eri kohderyhmiä - kasvattaa lipunmyyntiä, informoida uusista tapahtumista sekä jakaa artikkeleita, videoita ja kuvia – myös sosiaalisessa mediassa. Panostamalla monipuoliseen ennakkomarkkinointiin saadaan aikaan lipunmyyntiä hyvissä ajoin ennakkoon, joka auttaa kilpailussa samaan aikaan toteutettavien tapahtumien kanssa.

Wise-tiedonkeräystyökalut. Kilpailujen ja gallupien avulla pääset suoraan vuorovaikutukseen asiakkaidesi kanssa. Yhteistyökumppaneille sivut antavat parempaa näkyvyyttä ja molemmille osapuolille uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Kaikki tämä kasvattaa sivujesi kävijämäärää. Sivujen analytiikka antaa sinulle tietoa kävijöistä ja edelleen helpottaa myynnin ja markkinoinnin kohdentamista.

Wise-CRM-asiakashallintaan voi tallentaa kaikki aktiviteetit ja asiakastiedot helposti käsiteltävään muotoon. Asiakkaita voi ryhmitellä ja segmentoida ja järjestelmällä on helppo tehdä hakuja erilaisten ehtojen mukaisesti. Tapahtumaan lipun ostaneet, sponsorit, asiakasyritykset, median edustajat, henkilöstö ja talkoolaiset, muut sidosryhmät – kaikkiin sidosryhmiin liittyvät aktiviteetit asiakashallinnassa kootusti. Asiakashallintaan tallentuu myös vastaukset kyselyihin ja kilpailuihin ja vaikkapa osallistuminen tiettyyn kutsuvierastapahtumaan. Kaikki tämä on tarkemmin tutkittavissa analytiikan avulla.

Wise-Event

Wise-Event on tapahtumanjärjestämisen verkkopalvelun kokonaisuus. Tuotekehitys on suoritettu Euroopan aluekehitysrahaston osittain tukema tuotekehityshankkeena.

Ratkaisut valmiina käyttöönne

Wise-CMS julkaisujärjestelmä: monikanavaviestintä samalla julkaisujärjestelmällä:
kotisivut, uutiskirjeet, mobiiliapplikaatio, InfoTv ja some-päivitykset.
Wise-CRM asiakkaiden segmentointi, potentiaalisten asiakasryhmien kehitys, asiakasetujen ohjaus
Wise-Marketing digitaalinen markkinointi: uutiskirjeet, tapahtumahallinta, kilpailut ja kyselyt
Wise-Sales myynnin järjestelmät:

  • Monipuoliset verkkokaupparatkaisut, monihallinta (voi olla useampia myyjiä)
  • Sopimusmyynti, jossa automatisoitu laskutus
  • Tarjous/sopimus/lasku; mainospaikkojen myyntiin ja hallintaan
  • Varausjärjestelmä: aitioiden ja ravintolapöytien myynti
  • OmaLippukauppa kulunvalvontajärjestelmällä.

Wise-Economy automatisoitu taloushallinta. Pienentää oleellisesti perinteisen kirjanpidon kustannuksia..

Kaikki toiminnollisuudet sisältävät reaaliaikaisen analytiikan.



Osana järjestelmää on moderni verkkokauppa, jossa on myös lippukaupan toiminnallisuudet kulunvalvontajärjestelmällä. Oma lippukauppa on kustannustehokas. Analytiikan avulla myynnin seuranta on helppoa ja antaa arvokasta tietoa kohdennettuihin myynti- ja markkinointitoimenpiteisiin.

Järjestelmän laskutusvaihtoehtoja ovat E-lasku, sähköpostilasku, jäsentililasku ja perinteinen kirjepostilasku Posti-integraatiolla. Jäsentililaskutuksessa laskun vastaanottaja saa sähköpostiinsa ilmoituksen, että jäsentilille on lähetetty lasku.


Lue myös seuraavat artikkelit

Kuninkuusravit

"Omalla lippukaupalla myytiin ennätysmäärä lippuja"

Lue lisää


​Rakastajat siirtyi täydelliseen digitalisaatioon juhlavuoden kunniaksi.

Rakastajien lipunmyynti ja markkinointi Wise-järjestelmällä

Teatterinjohtaja Kai Tanner: "Haluamme palvella asiakkaitamme henkilökohtaisesti ja lipunmyyntihän on se ensimmäinen kontakti teatteriimme, joten kaiken on sujuttava kuin tanssi".

Lue lisää