Wise-digitaalinen vuokrasopimus

Wise-vuokrasopimusjärjestelmän tarkoituksena on tuottaa vuokrasopimus digitaalisilla toiminnoilla nopeasti ja helpoilla toimenpiteillä.
Kantolan teollisuuskiinteistöt suorittaa vuokraustoiminnan Wise-järjestelmällä.
Kantolan teollisuuskiinteistöt suorittaa vuokraustoiminnan Wise-järjestelmällä.

Wise-digitaalisen vuokrasopimuksen toimintapolku

1. Tallennetaan kaikki kohteet Wise- tuote/varastohallintaan
2. Yhteenveto haut (tila) vuokrattu, varattu x.x päivään, vapaa
3. Asiakkaalla on mahdollisuus "selata" vapaita tiloja.
4. Voi pyytää vuokrasopimusehdotuksen valitsemastaan kohteesta täyttämällä vuokraajan tiedot niille luotuihin tietokenttiin, lähetä
5. Yhtiö tsekkaa luottotiedot, painaa nappia "lähetä vuokrasopimusehdotus"
6. Asiakkaan sähköpostiin tulee ilmoitus ”sinulle lisätty palveluumme vuokrasopimusehdotus”
7. Asiakas tarkastaa ehdotuksen ja painaa vihreää painiketta "hyväksyn" ja joutuu rastimaan luetuksi myös vuokrausehdot. Sopimus astuu voimaan kun olet maksanut jäsentilillesi lähetetyn takuu vuokran ja ensimmäisen vuokran tai muun vakuuden. Todistus esim. pantatusta pankkitalletuksesta voidaan tallentaa ”tallenna vuokravakuuden dokumentti” palvelulla
8. Järjestelmä ilmoittaa, että asiakas on hoitanut velvoitteensa, asianhoitaja varmistaa ja painaa painiketta hyväksy vuokrasopimus
9. Järjestelmä lähettää asiakkaalle tiedon, vuokrasopimus on hyväksytty, tallennettu palvelun jäsentilille. Sopimus on tulostettavissa.
10. Sopimus: Sopimuksessa on maininta että, sopimus hyväksytty sähköisesti osapuolten sähköpostien välityksellä. Sopimukseen on kirjattu sähköpostiosoitteet sekä kuittaus päivämäärät ja ajat. Halutessa sopimukset voidaan allekirjoittaa.
11. Järjestelmä lataa jäsentilille maksettavaksi kalenterivuoden vuokrat. Vuokralainen voi halutessaan maksaa vaikka kaikki vuokrat ennen eräpäivää.
12. Maksutapahtuman yhteydessä "maksa" painikkeen tilalle tulee suorituspäiväys. Järjestelmä siirtää maksetut vuokran kirjanpitoon omalle tililleen.

Wise-ViestiBoxi-järjestelmä

1.ViestiBoxi toiminnollisuus lisätään CRM:n alavalikkoon.
2.Pääkäyttäjä valitsee viestinnän osapuolet CRM: ään tallennetuista kontakteista.
3.Viestiketjujen päivitysoikeudet ovat ainoastaan osapuolilla.
4.Katseluoikeudet määritellään roolihallinnasta
5.Viestiketjujen/ yksittäisten viestien poistamiseen tarvitaan järjestelmätoimittajan tukea
6.Järjestelmä ilmoittaa sähköpostilla tai SMS viestillä (lisäkulu), ”sinulle on lisätty viesti ” Kiinteistö Oy Isoharja huoltomieheltä”
Viestintä osapuolten välillä muuttuu tehokkaaksi ja kaikista sovituista asioista jää dokumentti.