2: WiseCRM tallentaa kaiken asiakastietouden

WiseCRM toimii järjestelmän kaikilla osa-alueilla jakaen kontaktit osa-alueiden käyttöön ja keräten kaiken osa-aluiden tuottaman tiedon kontakteittain kontaktin yhteyteen.

WiseCRM:ssä asiakkaiden segmentointi tapahtuu tagien avulla. Tämän toiminnon ansiosta esimerkiksi uutiskirjeen kohdentaminen valitulle asiakasryhmälle on helpompaa. Järjestelmän avulla asiakkaita voidaan myös tagittaa automaattisesti aina, kun kontakti tapahtuu. Esimerkiksi verkkokaupan asiakkaat tai tietyn tuotteen ostaneet voidaan tagittaa omaksi ryhmäkseen. Uutena toiminnallisuutena esiteltiin peruutusryhmän valinta, joka mahdollistaa sen, että asiakas ei automaattisesti katkaise kaikkea viestintää peruuttaessaan yhteen tagiin perustuvan uutiskirjeen.

Roolien hallinta luo uusia mahdollisuuksia

WiseCRM:n keskeinen ominaisuus on roolien hallinta ja sen avulla tapahtuva sisällön ja käyttöoikeuksien rajoittaminen. Intranet toiminnot pystytään tuottamaan yksinkertaisesti roolinhallinnan avulla. Esimerkiksi faniryhmillä, yhteistyökumppaneilla ja henkilöstöllä voi olla osa-alueita, joita vain ko. ryhmät pääsevät lukemaan.​


WiseCRM nousseet kehitysideat:

  • Dublikaattien hallinta (poisto ja yhdistäminen)
  • Keskitetty hallinta virheellisille sähköpostiosoitteille​

Lue myös seuraavat artikkelit:


WiseCRM

Tehokasta asiakkuudenhallintaa helppokäyttöisillä logiikoilla. Automaattinen asiakastiedon keruu ja käyttöoikeuksien määrittäminen järjestelmän osa-alueisiin.

Lue lisää