WiseEvent - Tapahtumahallinta

Näyttävät kutsut, ilmoittautumisten kerääminen, lisäviestintä ja jälkimarkkinointi sekä maksuratkaisut

Osana suurempaa kokonaisuutta

WiseEvent -tapahtumahallinta on kiinteä osa Wise-järjestelmää. Kutsuttavien henkilötiedot tuodaan suoraan WiseCRM -asiakkuudenhallintajärjestelmästä ja vastaavasti tapahtumaan ilmoittautuneille voidaan asettaa tagi mahdollisia jatkotoimenpiteitä ja jälkimarkkinointia silmällä pitäen. Kutsun yhteydessä voidaan helposti kerätä myös tarvittavat lisätiedot esimerkiksi erityisruokavalioista tai kuljetuksen tarpeesta.


Tapahtuman luominen helposti ja nopeasti

Ennen kaikkea WiseEvent on muiden Wise-järjestelmän osien tavoin selkeä ja helppokäyttöinen työkalu. Tapahtuman luominen onnistuu neljällä yksinkertaisella stepillä:

  1. Luo kutsu
  2. Luo lisätietokysely
  3. Luo postituslista (valitaan CRM:stä)
  4. Postita


Kutsupalvelun analytiikka näyttää kutsukohtaisesti, onko kutsu mennyt perille, luettu, hylätty vai päätynyt ilmoittautumiseen.

Voit tulostaa järjestelmästä eri tietosisältöisiä listauksia esimerkiksi kuljetuksiin ja erityisruokavalioihin liittyen.


Tustustu tapahtumatyökalun käyttöön:


Lue myös seuraavat artikkelit:


Wise-järjestelmä responsoituu kaikille päätelaitteille

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakkuudenhallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloushallintoon. Kaikki helppokäyttöisesti samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Tutustu järjestelmän osa-alueisiin!

Lue lisää


​Rakastajat siirtyi täydelliseen digitalisaatioon juhlavuoden kunniaksi.

Rakastajien lipunmyynti ja markkinointi Wise-järjestelmällä

Teatterinjohtaja Kai Tanner: "Haluamme palvella asiakkaitamme henkilökohtaisesti ja lipunmyyntihän on se ensimmäinen kontakti teatteriimme, joten kaiken on sujuttava kuin tanssi".

Lue lisää