Asiakas- ja tukipalvelutiimimme esittäytyy | WiseNetwork Oy

Asiakas- ja tukipalvelutiimimme esittäytyy

Olemme viime kuukausien aikana panostaneet erityisesti asiakas- ja tukipalveluihimme, joihin on marraskuusta lähtien rekrytoitu neljä uutta työntekijää.

Satu Viljanen, asiakasvastaava
p. 044 985 0986
satu.viljanen@wisenetwork.fi

Satu on aloittanut WiseNetworkilla viime vuoden marraskuussa. Hän toimii asiakkaidemme asiantuntevana apuna järjestelmän käyttöönottoprosessissa ja koulutuksissa.

Sadulle asiakaspalvelu on luontaista ja mielekästä. Luonteeltaan hän on myös erittäin järjestelmällinen ja huolellinen. Satu haluaa aina tarjota jokaiselle asiakkaalle parhaan mahdollisen palvelun ja avun.

Meille työtovereille Satu tarjoilee asiantuntevaa otetta, lämminhenkistä keskustelua sekä myös ripauksen huumoria. Hän myös leipoo toimistomme parhaat kakut.


Linnea Kotiniemi, asiakasvastaava
p. 044 368 0431
linnea.kotiniemi@wisenetwork.fi

Linnea on aloittanut WiseNetworkilla maaliskuussa, mutta osoittanut jo olevansa rautainen ammattilainen. Linnea toimii asiakasvastaavan roolissa vastaten asiakkaidemme järjestelmän käyttöönotosta sekä koulutuksesta.

Linnea on aikaisemmin käyttänyt WisePlatform-järjestelmää asiakkaan roolissa ja hän tuo meille arvokasta näkemystä myös tästä näkökulmasta.

Linnea odottaa töiltään WiseNetworkilla erityisen paljon asiakkaiden kohtaamista, kiireen tuntua sekä asioiden ratkomista.

Koronattomana aikana hän tekee vapaa-ajallaan teatteria sekä erilaisia kulttuuriprojekteja.​​​​​​​


Tukipalvelut

WiseNetwork tarjoaa asiakkailleen asiantuntevat tukipalvelut. Tukipalveluiden tarkoituksena on vastata asiakkaidemme eteen tuleviin pulmatilanteisiin ja järjestelmän käyttöä koskeviin kysymyksiin nopeasti.

Mistä tilanteista lähetän tukipyynnön?

  • Järjestelmäopastukset ja käytön neuvonta
    • mistä löytyy jokin tietty toiminto järjestelmästä
    • miten käytetään jotakin järjestelmän yksittäistä toimintoa
  • Erilaiset virhetilanteet
    • jokin järjestelmän toiminto/näkymä tms. ei toimi
  • Nettisivuille tehtävät pienet muutokset
    • kiinteiden elementtien (esim. footer) tietoihin tulevat muutokset

Tukipalvelumme käsittelee tukipyynnöt ja joko tukipalveluhenkilömme tai asiakasvastaavamme ovat teihin yhteydessä asiasta.

Miten lähetän tukipyynnön?

Tukipyynnön voi tehdä kahdella tavalla:

1. Admin-hallinnan jokaisessa näkymässä "tuki"-symbolin kautta (henkilö luurit päässä).

2. Lähetä tukipyyntö sähköpostitse osoitteeseen tuki@wisenetwork.fi


Eetu Markkula, tukipalvelut
p. 044 972 9526
eetu.markkula@wisenetwork.fi

​​​​​​​Eetu on tukipalveluidemme vankkumaton kivijalka. Hän on työskennellyt WiseNetworkilla jo yli neljä vuotta ja näiden vuosien aikana kouluttanut itsestään järjestelmän läpikotaisin tuntevan monitaiturin. Eetu osaa vastata lähes kysymykseen kuin kysymykseen koskien järjestelmämme toimintaa ja siksi hän pystyykin tarjoamaan asiakkaidemme tukipyyntöihin vastauksia nopeasti.

Eetu vastaa WisePlatformin tukipalveluista yhdessä muun tukipalvelutiimin kanssa.


Jankke Virtala, tukipalvelut
p. 044 590 0845
​​​​​​​jankke.virtala@wisenetwork.fi

Jankke Virtala aloitti tammikussa WiseNetworkilla. Reipas Jankke on tehnyt vaikutuksen koko henkilökuntaamme olemalla erittäin kiinnostunut, motivoinut ja nopea oppimaan.

Tukipalveluiden ohella Jankke osallistuu myös uusien asiakkaiden käyttöönottoprosesseihin sekä koulutuksiin.

Jankke vahvistaa myös WiseNetworkin henkilökuntaan lähes huomaamatta syntynyttä "nuorten urheilijamiesten tiimiä" omaamalla vahvan salibandytaustan: Jankke pelaa Porissa FBT Karhujen edustusjoukkueessa.



Wiseläisillä on yhteensä kymmenien vuosien kokemus yritysten toimintojen digitalisoinnista. ​​​​​​​Ota meihin yhteyttä - katsotaan, miten viisas verkostomme voi auttaa juuri sinua.

Lue lisää