Tehokas CRM-järjestelmä – Wise-CRM

Wise-CRM on helppokäyttöinen ja monipuolinen CRM-järjestelmä, jolla saadaan asiakassuhteiden hallinta järjestykseen.

CRM-järjestelmä eli asiakashallintajärjestelmä tarkoittaa, että kaikki yrityksen tiettyyn asiakkaaseen liittyvät tiedot löytyvät keskitetysti yhdestä paikasta. Hyvä CRM-järjestelmä tehostaa yrityksen toimintoja ja tuo monenlaisia etuja.

Wise-järjestelmän tärkein osa on CRM-järjestelmä, sillä sitä hyödyntävät kaikki järjestelmän muut osat. Wise-CRM on Wise-järjestelmän aivot, jolla on roolinsa sen kaikissa toiminnoissa.

CRM-järjestelmä – osa tuottavaa kokonaisuutta

Wise-CRM toimii ja pelaa aidosti yhteen Wise-järjestelmään sisältyvien julkaisujärjestelmän, sähköisen markkinoinnin, myynnin sekä talous- ja henkilöstöhallinnon tietojen kanssa.

Wise-CRM:n suurimpana erona muihin CRM-ohjelmistoihin on se, että asiakastiedon kerääminen tapahtuu myös Wise-järjestelmän muiden toiminnallisuuksien kautta sekä sisäänrakennettujen automatiikkojen avulla. Näin eri kohderyhmistä saadaan helposti kerättyä syvempää tietoa. Asiakkaan tiedoista on nähtävissä esimerkiksi verkkokauppaostokset, sopimukset, tehtävät, vastaukset kyselyihin tai tutkimuksiin sekä ilmoittautumiset tapahtumiin.

​Kaikki Wise-palvelukokonaisuuden osa-alueet toimivat saumattomasti yhtenä kokonaisuutena ja lähes kaikki toiminnallisuudet käyttävät CRM:n asiakastietoja tietopankkina. Yrityksen asiakkuuksien hallinta on mahdollista viedä kokonaan uudelle tasolle, kun asiakashallinnan onnistumiseksi ei tarvita integrointeja ulkopuolisista järjestelmistä.

  • Julkaisujärjestelmässä CRM:n päätehtävä on jakaa käyttöoikeuksia kirjautumisen takana oleville asioille.
  • Markkinoinnissa, postituksissa, yhteydenotoissa ja tiedonkeräyksessä hankittu tieto tallentuu CRM:ään.
  • Myynnin työkaluissa asiakkuutta hoidetaan ja kehitetään CRM:llä.
  • Talous- ja henkilöstöhallinnossa muun muassa laskutuksen ja palkanlaskennan lähdetiedot säilytetään CRM:ssä.

WiseNetworkin CRM-järjestelmän edut

  • Monipuoliset ja kattavat asiakastiedot
  • Asiakastiedon kerääminen automaattisesti useista eri kanavista (muut Wise-järjestelmän osat)
  • Ei erillisiä integrointeja: tieto CRM:stä palvelun muille osa-aluille ja muilta osa-alueilta kulkee vaivattomasti
  • Erittäin helppokäyttöinen
  • Hyvä hakutoiminto ja asiakastietojen lajittelumahdollisuus
  • Selainpohjainen – aina saatavilla ja käytettävissä
  • Täydellinen tuki, opastus ja neuvonta
  • Jatkuva kehitys: asiakkaillamme on käytettävissä aina uusimmat työkalut.
  • Tehokas kokonaisuus, joka tukee täydellisesti yrityksen kaikkia toimintoja.


Wise-CRM-järjestelmän toiminnallisuudet

Lue myös seuraavat artikkelit

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakashallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloudenhallintaan. Kaikki samassa järjestelmässä, kaikki helppokäyttöisesti samoilla logiikoilla.

Lue lisää