WiseCRM- asiakkuudenhallintajärjestelmä​​​​​​​

WiseCRM, on koko Wise-järjestelmän tärkein osa-alue. CRM ohjaa kaikkia muita järjestelmän toiminnallisuuksia.

CRM:n kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan.

WiseCRM – koko Wise-järjestelmän aivot

WiseCRM:n avulla määritellään tarkasti mm. erilaiset luku- ja käyttöoikeudet asiakasryhmille ja henkilökunnalle. Sen kautta kohdistetaan kaikki yrityksestä ulospäin tapahtuva viestintä. Sinne tallentuu koko asiakashistoria, kuten verkkokauppaostokset, lähetetyt tarjoukset, toteutuneet sopimukset, ilmoittautumiset sekä vastaukset kyselyihin ja asiakastutkimuksiin. Tämä turvaa asiakkaan hyvän jatkohoidon vaikka omassa organisaaatiossa tulisi yllättäviä henkilövaihdoksia. Ja mikä parasta, kaikkien tietojen käsittely tapahtuu yhdessä ja samassa järjestelmässä ilman ulkopuolisia integraatioita. Näin varmistuu että kaikki tapahtuu myös täysin GDPR-tietosuoja-asetuksen mukaisesti.


WiseCRM – Asiakkuudenhallinnan logiikka

Wise-taustajärjestelmän valikoiden lähtökohtana on selkeys ja helppokäyttöiset. CRM-valikko on jaettu kontakteihin työhön ja asetuksiin.

Kontaktit
Kontaktit jakautuvat yrityksiin ja henkilöihin.
Yrityksiin voidaan liittää yrityksiä, tällöin yrityskortilla näkyy konsernirakenne.
Henkilö voi olla useassa yrityksessä ja useassa ryhmässä.

Yrityksille ja yhteisöille on seuraavat välilehdet: ​​​​​​​
Aktiviteetit
  • puhelu, mahdollisuus kirjata puhelut muistiinpanoilla
  • sähköposti, sähköpostiyhteys analytiikalla, normaali sähköposti tai uutiskirjepohja
  • tapaaminen, tapaamisen kirjaus, siirtyy valinnan mukaan henkilökohtaiseen tai yhteisökalenteriin
  • muistiinpano

Henkilöt, yritykseen tai yhteisöön liitettävät henkilöt
Laskutus, laskutus yhteystiedot
Toimittaja, tavarantoimittajatiedot

Henkilöillä seuraavat välilehdet:
  • aktiviteetit, yhteenveto henkilölle suoritetuista aktiviteeteistä
  • viestintä, yhteenveto henkilölle suoritetusta viestinnästä
  • yksityisyys (GDPR) mukainen …

Työ- päävalikko
  • tehtävät, organisaation tehtävä luettelo ja niiden tilat
  • kalenteri, julkinen, yhteisö ja henkilökohtainen kalenterinäkymä

Asetukset-päävalikko
  • tagikartta, organisaation määrittelemä tagikartta kontaktien segmentointiin.
  • Roolien hallinta, rajatut käyttöoikeudet kaikkiin järjestelmän osa-alueisiin
​​​​​​​

Asiakkaan palaute

"WiseNetwork:in asiakashallinnassa parasta on helppokäyttöisyys ja asiakastiedon keräämiseen kehitetyt toiminnallisuudet ja automatiikat."


Jani Vuori, avainasiakaspäällikkö, PlugIt Finland Oy


WiseCRM - Opasvideot:

Tässä videossa tutustutaan uuden kontaktin lisäämiseen, käyttöoikeuksien määrittämiseen ja roolien hallintaan.


Lue myös seuraavat artikkelit

Wise-järjestelmä responsoituu kaikille päätelaitteille

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakkuudenhallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloushallintoon. Kaikki helppokäyttöisesti samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Tutustu järjestelmän osa-alueisiin!

Lue lisää


Heti käyttöönotettavissa

Wise-järjestelmä on räätälöity, asiakkaan valitsemilla toiminnollisuuksilla avattu kokonaisuus. Wisen käyttöönotto on helppoa. Järjestelmä saadaan avattua tarpeiden mukaan muutaman työpäivän aikana.

Lue lisää