WiseCRM- asiakkuudenhallintajärjestelmä​​​​​​​

WiseCRM, on koko Wise-järjestelmän tärkein osa-alue. CRM ohjaa kaikkia muita järjestelmän toiminnallisuuksia.

CRM:n kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan.

WiseCRM – koko Wise-järjestelmän aivot

WiseCRM:n avulla määritellään tarkasti mm. erilaiset luku- ja käyttöoikeudet asiakasryhmille ja henkilökunnalle. Sen kautta kohdistetaan kaikki yrityksestä ulospäin tapahtuva viestintä. Sinne tallentuu koko asiakashistoria, kuten verkkokauppaostokset, lähetetyt tarjoukset, toteutuneet sopimukset, ilmoittautumiset sekä vastaukset kyselyihin ja asiakastutkimuksiin. Tämä turvaa asiakkaan hyvän jatkohoidon vaikka omassa organisaaatiossa tulisi yllättäviä henkilövaihdoksia. Ja mikä parasta, kaikkien tietojen käsittely tapahtuu yhdessä ja samassa järjestelmässä ilman ulkopuolisia integraatioita. Näin varmistuu että kaikki tapahtuu myös täysin GDPR-tietosuoja-asetuksen mukaisesti.


WiseCRM – Asiakkuudenhallinnan logiikka

Kontaktit

Kontaktit jaetaan yrityksiin ja henkilöihin. Kontakteista säilytetään seuraavia tietoja:

  • Yritykset ja yhteisöt
    • Perustiedot
      • Yhteystiedot, toimiala, asiakasvastaava.
    • Aktiviteetit
      • Tapaamiset, puhelut, tarjoukset, sopimukset, yrityksen luokittelu...
    • Henkilöt
      • Henkilöt roolitettuna
    • Laskutus
      • Laskutustiedot
    • Toimittaja
      • Pankkitilit ja ostolaskun hyväksyjän määrittely
  • Henkilöt
    • Perustiedot
      • Yhteystiedot, rooli, titteli, postituslistat, tagit, yritys..
    • Aktiviteetit
      • Tapaamiset, puhelut, ostot, ilmoittautumiset, vastaukset kyselyihin..

Hakutyökalu

  • Monipuolinen hakutyökalu mahdollistaa erittäin tarkat haut CRM -järjestelmästä



Työ​​​​​​​

WiseCRM - asiakkuudenhallinta sisältää kontaktien hallinnoinnin lisäksi kalenteritoimintoja sekä aktiviteettien hallintaan ja työtehtävien suunnitteluun liittyviä työkaluja

  • Aktiviteetit
    • Kaikkien aktiviteettien listaus ja järjestäminen
    • Aktiviteettien suunnittelu ja aikatauluttaminen
  • Tehtävät
    • Työtehtävien listaus ja seuranta
      • Ei aloitettu – Käynnissä – Valmis
  • Kalenteri
    • Henkilökohtainen – Jaettu – Julkinen​​​​​​​


Asetukset


  • Tagit
    • Keskitetty avainsanojen eli tagien hallinta
      • Lisää - Julkinen - Salattu - Poista
  • Roolit
    • Roolihallinta, järjstelmän osa-alueiden luku- ja päivitysoikeudet

Asiakkaan palaute

"WiseNetwork:in asiakashallinnassa parasta on helppokäyttöisyys ja asiakastiedon keräämiseen kehitetyt toiminnallisuudet ja automatiikat."


Jani Vuori, avainasiakaspäällikkö, PlugIt Finland Oy


WiseCRM - Opasvideot:

Tässä videossa tutustutaan uuden kontaktin lisäämiseen, käyttöoikeuksien määrittämiseen ja roolien hallintaan.


Lue myös seuraavat artikkelit

Wise-järjestelmä responsoituu kaikille päätelaitteille

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakkuudenhallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloushallintoon. Kaikki helppokäyttöisesti samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Tutustu järjestelmän osa-alueisiin!

Lue lisää


Heti käyttöönotettavissa

Wise-järjestelmä on räätälöity, asiakkaan valitsemilla toiminnollisuuksilla avattu kokonaisuus. Wisen käyttöönotto on helppoa. Järjestelmä saadaan avattua tarpeiden mukaan muutaman työpäivän aikana.

Lue lisää