WiseCRM - Tehokas asiakkuudenhallintajärjestelmä

WiseCRM mahdollistaa tehokkaan asiakkuudenhallinnan helppokäyttöisillä logiikoilla

CRM:n eli asiakkuudenhallintajärjestelmän keskeinen periaate on, että se kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan. Tällä tavoin se tehostaa yrityksen toimintoja ja tuo mukanaan monenlaisia etuja. WiseCRM on erittäin keskeisessä osassa Wise-järjestelmää, sillä kaikki muut järjestelmän osat hyödyntävät sitä toiminnoissaan.

WiseCRM – osana tuottavaa kokonaisuutta

WiseCRM pelaa saumattomasti yhteen muiden Wise-järjestelmän osien kanssa. Kotisivujen julkaisujärjestelmä, sähköinen markkinointi, myynti sekä talous- ja henkilöstohallinto toimivat kaikki samoilla logiikoilla ja tiiviissä yhteydessä CRM:n kanssa.

WiseCRM:n suurin etu muihin vastaaviin ohjelmistoihin verrattuna on asiakastietojen kerääminen. Tiedonkeruu tapahtuu muihin Wise-järjestelmän osiin rakennettujen automatiikkojen avulla. Asiakkaan tiedoista voi nähdä esimerkiksi verkkokauppaostokset, sopimukset, ilmoittautumiset sekä vastaukset kyselyihin ja asiakastutkimuksiin. Asiakkaista saadaan siis vaivattomasti kerättyä tarkkaa tietoa. Parempi asiakastuntemus mahdollistaa kohdennetun markkinoinnin ja näin ollen myös paremman asiakassuhteen luomisen.

Kaikki järjestelmän osat siis muodostavat yhdessä toimivan kokonaisuuden. WiseCRM kerää datansa muista Wise-järjestelmän osista, jotka puolestaan hyödyntävät toiminnoissaan WiseCRM:n tietoja. Ulkopuolisia integrointeja ei tarvita ja siksi Wise-järjestelmän käyttö on helppoa ja tehokasta.


WiseCRM:n edut:

  • Monipuolisuus

    • Järjestelmä auttaa keräämään kattavat tiedot asiakkaasta

  • Automaatio

    • Tiedonkeruu tapahtuu automaattisesti muista järjestelmän osista

  • Integrointi

    • Tieto CRM ja muiden järjestelmän osien välillä on saumatonta, eikä erillisiä integrointeja tarvita

  • Helppokäyttöisyys

    • Valmiiden automaatioiden ansiosta järjestelmän käyttö on helppoa ja vaivatonta

  • Hakutoiminto

    • Asiakastietojen lajittelu ja monipuolinen hakutyökalu auttaa oikeiden asiakkaiden löytämisessä

  • Selainpohjaisuus

    • WiseCRM on selainpohjainen ja siksi se on aina saatavilla ja käytettävissä

  • Kokonaisvaltaisuus

    • WiseCRM on tehokas kokonaisuus, joka tukee kaikkia yrityksen toimintoja

  • Täydellinen tuki, opastus ja neuvonta

    • Henkilökuntamme opastaa asiakkaan järjestelmän käyttöön ja auttaa kaikissa esiin nousevissa ongelmissa

  • Jatkuva kehitys

    • Toimintamme on asiakaslähtöistä ja siksi järjestelmäämme kehitetään koko ajan asiakkaiden muuttuvia tarpeita vastaavaksi


"WiseNetwork:in asiakashallinnassa parasta on helppokäyttöisyys ja asiakastiedon keräämiseen kehitetyt toiminnallisuudet ja automatiikat."


Jani Vuori, avainasiakaspäällikkö, PlugIt Finland Oy


WiseCRM-järjestelmän toiminnallisuudet

Lue myös seuraavat artikkelit

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakashallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloudenhallintaan. Kaikki samassa järjestelmässä, kaikki helppokäyttöisesti samoilla logiikoilla. Tutustu järjestelmän osa-alueisiin!

Lue lisää


Heti käyttöönotettavissa

Wise-järjestelmä on asiakkaalle räätälöity, asiakkaan toiminnollisuuksilla haluama kokonaisuus. Wisen käyttöönotto on helppoa. Järjestelmä on avattavissa asiakkaalle yhden työpäivän aikana.

Lue lisää