WiseCRM

Tehokasta asiakkuudenhallintaa helppokäyttöisillä logiikoilla. Automaattinen asiakastiedon keruu ja käyttöoikeuksien määrittäminen järjestelmän osa-alueisiin.

CRM:n kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan.

WiseCRM – osana tuottavaa kokonaisuutta

WiseCRM pelaa saumattomasti yhteen muiden Wise-järjestelmän osien kanssa. Kotisivujen julkaisujärjestelmä, sähköinen markkinointi, myynti sekä talous- ja henkilöstohallinto toimivat kaikki samoilla logiikoilla.

WiseCRM:n ohjatessa kaikkia toiminnollisuuksia, tiedonkeruu tapahtuu muihin Wise-järjestelmän osiin rakennettujen automatiikkojen avulla. Asiakkaan tiedoista voi nähdä kaikki asiakkaan suorittamat aktiviteetit kute; verkkokauppaostokset, sopimukset, ilmoittautumiset sekä vastaukset kyselyihin ja asiakastutkimuksiin. Tietojen käsittelyn tapahtuessa samassa järjestelmässä ilman ulkopuolisia integratioita, GDPR-tietosuoja-asetuksen mukainen tietojenkäsittely tapahtuu luontaisesti asetuksen mukaan.


WiseCRM – Asiakkuudenhallinnan logiikka

Kontaktit

Kontaktit jaetaan yrityksiin ja henkilöihin. Kontakteista säilytetään seuraavia tietoja:

  • Yritykset
    • Perustiedot
      • Yhteystiedot, toimiala, asiakasvastaava.
    • Aktiviteetit
      • Tapaamiset, puhelut, tarjoukset, sopimukset, yrityksen luokittelu...
    • Henkilöt
      • Henkilöt roolitettuna
    • Laskutus
      • Laskutustiedot
    • Toimittaja
      • Pankkitilit ja ostolaskun hyväksyjän määrittely
  • Henkilöt
    • Perustiedot
      • Yhteystiedot, rooli, titteli, postituslistat, tagit, yritys..
    • Aktiviteetit
      • Tapaamiset, puhelut, ostot, ilmoittautumiset, vastaukset kyselyihin..

Hakutyökalu

  • Monipuolinen hakutyökalu mahdollistaa erittäin tarkat haut CRM -järjestelmästä



Työ​​​​​​​

WiseCRM - asiakkuudenhallinta sisältää kontaktien hallinnoinnin lisäksi kalenteritoimintoja sekä aktiviteettien hallintaan ja työtehtävien suunnitteluun liittyviä työkaluja

  • Aktiviteetit
    • Kaikkien aktiviteettien listaus ja järjestäminen
    • Aktiviteettien suunnittelu ja aikatauluttaminen
  • Tehtävät
    • Työtehtävien listaus ja seuranta
      • Ei aloitettu – Käynnissä – Valmis
  • Kalenteri
    • Henkilökohtainen – Jaettu – Julkinen​​​​​​​


Asetukset


  • Tagit
    • Keskitetty avainsanojen eli tagien hallinta
      • Lisää - Julkinen - Salattu - Poista
  • Roolit
    • Roolihallinta, järjstelmän osa-alueiden luku- ja päivitysoikeudet

Asiakkaan palaute

"WiseNetwork:in asiakashallinnassa parasta on helppokäyttöisyys ja asiakastiedon keräämiseen kehitetyt toiminnallisuudet ja automatiikat."


Jani Vuori, avainasiakaspäällikkö, PlugIt Finland Oy


WiseCRM - Opasvideot:

Tässä videossa tutustutaan uuden kontaktin lisäämiseen, käyttöoikeuksien määrittämiseen ja roolien hallintaan.


Lue myös seuraavat artikkelit

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakkuudenhallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloushallintoon. Kaikki helppokäyttöisesti samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Tutustu järjestelmän osa-alueisiin!

Lue lisää


Heti käyttöönotettavissa

Wise-järjestelmä on räätälöity, asiakkaan valitsemilla toiminnollisuuksilla avattu kokonaisuus. Wisen käyttöönotto on helppoa. Järjestelmä saadaan avattua tarpeiden mukaan muutaman työpäivän aikana.

Lue lisää