WiseCRM - Asiakkuudenhallintajärjestelmä

Tehokasta asiakkuudenhallintaa helppokäyttöisillä logiikoilla. Automaattinen asiakastiedon keruu ja käyttöoikeuksien määrittäminen järjestelmän osa-alueisiin.

CRM:n eli asiakkuudenhallintajärjestelmän keskeinen periaate on, että se kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan. Tällä tavoin se tehostaa yrityksen toimintoja ja tuo mukanaan monenlaisia etuja. WiseCRM on erittäin keskeisessä osassa Wise-järjestelmää, sillä kaikki muut järjestelmän osat hyödyntävät sitä toiminnoissaan.

WiseCRM – osana tuottavaa kokonaisuutta

WiseCRM pelaa saumattomasti yhteen muiden Wise-järjestelmän osien kanssa. Kotisivujen julkaisujärjestelmä, sähköinen markkinointi, myynti sekä talous- ja henkilöstohallinto toimivat kaikki samoilla logiikoilla ja tiiviissä yhteydessä CRM:n kanssa.

WiseCRM:n suurin etu muihin vastaaviin ohjelmistoihin verrattuna on asiakastietojen kerääminen. Tiedonkeruu tapahtuu muihin Wise-järjestelmän osiin rakennettujen automatiikkojen avulla. Asiakkaan tiedoista voi nähdä esimerkiksi verkkokauppaostokset, sopimukset, ilmoittautumiset sekä vastaukset kyselyihin ja asiakastutkimuksiin. Asiakkaista saadaan siis vaivattomasti kerättyä tarkkaa tietoa. Parempi asiakastuntemus mahdollistaa kohdennetun markkinoinnin ja näin ollen myös paremman asiakassuhteen luomisen.

Kaikki järjestelmän osat siis muodostavat yhdessä toimivan kokonaisuuden. WiseCRM kerää datansa muista Wise-järjestelmän osista, jotka puolestaan hyödyntävät toiminnoissaan WiseCRM:n tietoja. Ulkopuolisia integrointeja ei tarvita ja siksi Wise-järjestelmän käyttö on helppoa ja tehokasta.


WiseCRM – Asiakkuudenhallinnan logiikka

Kontaktit

Kontaktit jaetaan yrityksiin ja henkilöihin. Kontakteista säilytetään seuraavia tietoja:

  • Yritykset
    • Perustiedot
      • Yhteystiedot, toimiala, asiakasvastaava..
    • Aktiviteetit
      • Tapaamiset, puhelut, tarjoukset, sopimukset..
    • Henkilöt
      • Yrityksen yhteyshenkilöt
    • Laskutus
      • Laskutustiedot
    • Toimittaja
      • Pankkitilit ja ostolaskun hyväksyjän määrittely
  • Henkilöt
    • Perustiedot
      • Yhteystiedot, titteli, postituslistat, tagit, yritys..
    • Aktiviteetit
      • Tapaamiset, puhelut, ostot, ilmoittautumiset, vastaukset kyselyihin..

Hakutyökalu

  • Uusi hakutyökalu mahdollistaa erittäin tarkat haut CRM -järjestelmästä


Työ​​​​​​​

WiseCRM - asiakkuudenhallinta sisältää kontaktien hallinnoinnin lisäksi kalenteritoimintoja sekä aktiviteettien hallintaan ja työtehtävien suunnitteluun liittyviä työkaluja

  • Aktiviteetit
    • Kaikkien aktiviteettien listaus ja järjestäminen
    • Aktiviteettien suunnittelu ja aikatauluttaminen
  • Tehtävät
    • Työtehtävien listaus ja seuranta
      • Ei aloitettu – Käynnissä – Valmis
  • Kalenteri
    • Henkilökohtainen – Jaettu – Julkinen​​​​​​​

Asetukset

  • Tagit
    • Keskitetty avainsanojen eli tagien hallinta
      • Lisää - Julkinen - Salattu - Poista

Asiakkaan palaute

"WiseNetwork:in asiakashallinnassa parasta on helppokäyttöisyys ja asiakastiedon keräämiseen kehitetyt toiminnallisuudet ja automatiikat."


Jani Vuori, avainasiakaspäällikkö, PlugIt Finland Oy


WiseCRM - Opasvideot:

Tässä videossa tutustutaan uuden kontaktin lisäämiseen, käyttöoikeuksien määrittämiseen ja roolien hallintaan.


Lue myös seuraavat artikkelit

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakkuudenhallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloushallintoon. Kaikki helppokäyttöisesti samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Tutustu järjestelmän osa-alueisiin!

Lue lisää


Heti käyttöönotettavissa

Wise-järjestelmä on räätälöity, asiakkaan valitsemilla toiminnollisuuksilla avattu kokonaisuus. Wisen käyttöönotto on helppoa. Järjestelmä saadaan avattua tarpeiden mukaan muutaman työpäivän aikana.

Lue lisää