WiseCRM- asiakkuudenhallinta

CRM ohjaa kaikkia järjestelmän toiminnallisuuksia. Samalla WiseCRM on monipuolinen jatkuvasti kehittyvä kontaktien (asiakkuuksien) hallintajärjestelmä.
CRM:n kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan.

CRM:n kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan.


WiseCRM – ohjaa koko järjestelmän toimintaa

WiseCRM:n avulla määritellään mm. erilaiset luku- ja käyttöoikeudet asiakasryhmille ja henkilökunnalle. Sen kautta kohdistetaan kaikki yrityksestä/yhteisöstä ulospäin tapahtuva viestintä. Sinne tallentuu koko asiakashistoria, kuten verkkokauppaostokset, lähetetyt tarjoukset, toteutuneet sopimukset, ilmoittautumiset sekä vastaukset kyselyihin ja asiakastutkimuksiin. Tämä turvaa asiakkaan hyvän jatkohoidon, vaikka omassa organisaaatiossa tulisi yllättäviä henkilövaihdoksia. Ja mikä parasta, kaikkien tietojen käsittely tapahtuu yhdessä ja samassa järjestelmässä ilman ulkopuolisia integraatioita. Näin varmistuu että kaikki tapahtuu myös täysin GDPR-tietosuoja-asetuksen mukaisesti.


WiseCRM – Asiakkuudenhallinnan logiikka

Wise-taustajärjestelmän valikoiden lähtökohtana on selkeys ja helppokäyttöisyys. CRM-valikko on jaettu kontakteihin, työhön ja asetuksiin.

Kontaktit
Kontaktit jakautuvat yrityksiin ja henkilöihin.
Yrityksiin voidaan liittää yrityksiä, tällöin yrityskortilla näkyy konsernirakenne.
Henkilö voi olla useassa yrityksessä ja useassa ryhmässä.

Yrityksille ja yhteisöille on seuraavat välilehdet: ​​​​​​​

Aktiviteetit
  • puhelu, mahdollisuus kirjata puhelut muistiinpanoilla
  • sähköposti, sähköpostiyhteys analytiikalla, normaali sähköposti tai uutiskirjepohja
  • tapaaminen, tapaamisen kirjaus, siirtyy valinnan mukaan henkilökohtaiseen tai yhteisökalenteriin
  • muistiinpano
Henkilöt, yritykseen tai yhteisöön liitettävät henkilöt
Laskutus, laskutus yhteystiedot
Toimittaja, tavarantoimittajatiedot
Henkilöillä seuraavat välilehdet:
  • aktiviteetit, yhteenveto henkilölle suoritetuista aktiviteeteistä
  • viestintä, yhteenveto henkilölle suoritetusta viestinnästä
  • yksityisyys (GDPR) mukainen
Työ- päävalikko
  • tehtävät, organisaation tehtäväluettelo ja niiden tilat
  • kalenteri, julkinen, yhteisö ja henkilökohtainen kalenterinäkymä
Asetukset-päävalikko
  • tagikartta, organisaation määrittelemä tagikartta kontaktien segmentointiin.
  • Roolien hallinta, rajatut käyttöoikeudet kaikkiin järjestelmän osa-alueisiin​​​​​​​

Asiakkaan palaute

"WiseNetwork:in asiakkuudenhallinassa parasta on helppokäyttöisyys ja asiakastiedon keräämiseen kehitetyt toiminnallisuudet ja automatiikat sekä asikaskohtaiset personointi ominaisuudet"
Jani Vuori, avainasiakaspäällikkö, PlugIt Finland Oy



Lue myös seuraavat artikkelit

WisePlatformiin aktivoidaan asiakkaan tarvitsemat työkalut.

WisePlatform (Wise)

WisePlatform on laajin valmis, heti käyttöönotettavissa oleva CRM-järjestelmä. Järjestelmä sisältää 30 toiminnallisuutta, markkinoinnista, myynnistä ja taloushallinnosta, kaikki samassa järjestelmässä. Kokonaisuus on WiseNetwork Oy:n tuottama, mikä mahdollistaa jatkuvan kehityksen asiakastarpeiden mukaan.

Lue lisää


Kun verkkopalvelusivustoille on tehty SSL-salaus vasempaan yläkulmaan tulee lukko ja maininta, että sivustolla on turvallista käsitellä mm. luottokortin tietoja.

SSL-salaus = turvalliset kotisivut

SSL-salauksessa sivustojen suojaus on tarkastettu ja asianmukaisesti salattu. ​SSL-salaus on nyt otettu osaksi WiseSaas-palvelusopimusta. Turvallisista kotisivuista kertoo lukko osoiterivin alussa.

Lue lisää


Avaimet käteen - Käyttöönotto

WisePlatform on räätälöity, asiakkaan valitsemilla toiminnallisuuksilla avattu kokonaisuus. Wisen käyttöönotto on helppoa. Järjestelmä saadaan avattua tarpeiden mukaan muutaman työpäivän aikana.

Lue lisää