Yrityksen näköinen taloushallinto - WiseEconomy

WiseEconomy on yrityslähtöisesti kehitetty talous- ja henkilöstöhallinnon järjestelmä, jossa kaikki toiminnot on mahdollisimman pitkälle automatisoitu.
WiseEconmyssä lähes kaikki toimenpiteet pystyy tekemään kaikilla päätelailla.
WiseEconmyssä lähes kaikki toimenpiteet pystyy tekemään kaikilla päätelailla.

Helppokäyttöinen ja ajantasainen talous- ja henkilöstöhallinnon järjestelmä on yksi yrityksen kehityksen seurannan peruskivistä.

WiseEconomy on kiinteä osa Wise-järjestelmää, joten tiedot verkkokaupasta, laskutuksesta, ostolaskuista ja henkilöstöhallinnosta siirtyvät automaattisesti kirjanpitoon ilman erillisiä integraatioita. Kaikki perustiedot asiakkaista, toimittajista ja henkilöstöstä tulevat suoraan WiseCRM:stä.

Järjestelmän yksinkertainen logiikka, missä taloushallinnon täydet oikeudet omaava henkilö voi siirtyy kirjanpidon eri osissa paikasta toiseen. Päiväkirja, pääkirja, tuloslaskelma, tase ja kustannuspaikat ovat haettavissa eri ajanjaksoilta kuukausittain, kvartaaleittain tai vuosittain. Halutessa porautumisen voi suorittaa tiettyy tositteeseen saakka. Järjestelmän käyttö esim. tilintarkastuksessa vähentää oleellisesti työmäärää.

Taloushallinto samassa järjestelmässä automatisoi vähentäen kirjanpidon tehtäviä

Tarjouksesta sopimus - sopimuksesta lasku. Tuote/varastohallinnasta verkkokauppamyynti - varastosta ja myynnistä suora yhteys kirjanpitoon, CRM:n henkilöhallinnasta palkan pohjatiedot – helppo palkanlaskenta – suora yhteys kirjanpitoon, sähköinen ostolaskujärjestelmä - suorayhteys kirjanpitoon.

Näillä toiminnoilla kirjanpito on pitkälle automatisoitu ja vähentää oleellisesti perinteisen kirjanpitäjän työtä. Käytännössä tuloslaskelma on ajantasainen joka päivä. Tulosteiden graafinen ilme on järjestelmään ladatun yrityksen graafisten ohjeiden mukainen. Kirjanpidon raportit on ohjelmoitavissa kunkin käyttäjän dashboardiin (käyttäjän alueen aloitussivu) käyttäjän oikeuksien ja tarpeiden mukaan. Kirjanpidon järjestelmä tulee pilotointiin syksyllä 2016 ja on käyttöön otettavissa vuoden 2017 alkupuoliskolla.

Taloushallinnon käyttäjät voivat muotoilla oman aloitusnäkymänsä.

WiseBill – sähköinen ostolaskujärjestelmä

Ostolaskut tulevat WiseBill-järjestelmään verkkolaskuoperaattorin välittämänä. Kokonaispalvelu sisältää e-laskujen välittämisen sekä paperilaskujen digitoinnin/välittämisen.

Lue lisää