WiseSurvey-tiedonkeräys

WiseSurvey-työkalulla on helppo toteuttaa mitä tahansa lomakkeita, asiakaskyselyitä, kilpailuja kotisivuille tai linkkinä lähetettäväksi. Samalla automatiikan avulla kartutetaan asiakastietoutta.

Erinomainen tapa kartuttaa asiakasrekisteriä

WiseSurvey-tiedonkeräystyökalu tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden asiakastiedon keräämiseen. Tiedonkeräyksen avulla voi toteuttaa helposti sähköisiä kyselylomakkeita kotisivuilla tai lähettää niitä esimerkiksi sähköpostilla eri kohderyhmille. Työkalun ominaisuudet ovat monipuoliset ja siksi se mahdollistaa myös jopa pienimuotoisten tutkimusten toteuttamisen.

Samalla työkalulla on mahdollista toteuttaa esimerkiksi kilpailuja tai gallupeja. Kaikista lomakkeista saa hyvät raportit ja mikä parasta, kaikki kyselyillä kerätty tieto siirtyy automaattisesti asiakastietohin järjestelmän asiakashallintaan. Näin työkalulla on mahdollista myös tavoitella uusien asiakkaiden asiakastietoja.

Mihin sitä käytetään?

Tiedonkeräyksellä on mahdollista toteuttaa:

  • Palautelomakkeet
  • Ota yhteyttä -lomakkeet
  • Tutkimukset ja kyselyt (esim. markkinatutkimukset, asiakastyytyväisyyskyselyt)
  • Kilpailut ja gallupit
  • Tilauslomakkeet

Mikäli lomakkeessa kysytään henkilötiedot, siirtyy asiakastieto automaattisesti WiseCRM:n asiakasrekisteriin.

Yksityiskohtaiset raportit

Järjestelmä tarjoaa kattavat ja yksityiskohtaiset raportit tiedonkeräyksellä toteutetuista kyselyistä ja lomakkeista. Raportit ovat helppolukuisia ja tarjoavat näyttävää grafiikkaa kyselyn tuloksista. Raporteista on myös helppo tarkastella yksittäisiä vastauksia tai haluttaessa vastausten raportointi voidaan toteuttaa anonyymisti, jolloin yksittäiset vastaukset eivät ole erotettavissa.