WiseNetwork Oy - Yrityksen taustat

WiseNetwork Oy on kehittänyt järjestelmän yritysten ja organisaatioiden kokonaisvaltaiseen asiakashallinnan, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja taloushallinnon digitalisoimiseen.
WiseNetwork Oy:llä on yksiköt Porissa, Mikkelissä ja Kuopiossa. Porin yksikkö sijaitsee Porin Puuvillassa (sisäänkäynti piipun juurelta).
WiseNetwork Oy:llä on yksiköt Porissa, Mikkelissä ja Kuopiossa. Porin yksikkö sijaitsee Porin Puuvillassa (sisäänkäynti piipun juurelta).

Taustalla osaamista Rakentaja.fi -verkkopalvelusta

Yrityksen henkilöstöllä on pitkä kokemus Rakentaja.fi -­verkkopalvelun kehittämisestä ja ylläpitämisestä sekä erilaisista myynnin, markkinoinnin ja liiketoimintaprosessien digitalisoimisesta. Wise-järjestelmän kehittämiseen on käytetty (5/2017 mennessä) 35 henkilötyövuotta Porin ja Mikkelin yksiköissä. Kehitystyö on ollut asusta asti asiakaslähtöistä ja sitä on toteutettu yhdessä pilottiasiakkaiden kanssa. Osaamistamme on tunnustettu myös tasavallan presidentin myöntämällä INNOSUOMI-palkinnolla.

Yritykset omistajat, avainhenkilöt, taustat

  • Hannu Myöhänen, toimitusjohtaja, toimi Rakentaja.fi:ssä toimitusjohtajana, yrityksen perustaja
  • Lasse Myöhänen, kehitysjohtaja, toimi Rakentaja.fi:ssä kehityspäällikkönänä
  • Pentti Teponoja, hallituksen puheenjohtaja, toimi Rakentaja.fi:ssä kehitysjohtajana
  • Tommi Saarela, hallituksen jäsen, toimi 2000-2010 Nokialla myynnissä sijoituspaikkana Lontoo
  • Kari Puosi hallituksen jäsen, sijoittaja, toimii kiinteistösijoittajana
  • Pentti Hannukainen, Senior Adviser
  • Aulis Ruotsalainen, hallituksen jäsen, Senior Adviser
  • Aku Laaksonen, taloushallintojärjestelmän kehitys, Porin yksikkö
  • Laura Ruotsalainen, taloushallintojärjestelmän kehitys
  • Sara Heinänen, taloushallintojärjestelmän kehitys, Porin yksikkö
  • Paavo Tengvall, kehityspäällikkö, Mikkelin yksikkö
  • Otto Piispanen, tuotekehittäjä MobiiliApplikaatiot, Mikkelin yksikkö
  • Jarmo Nissinen, sijoittaja, Senior Adviser
  • Santeri Kyrövaara, AD, tuotekehittäjä


Yhtiön tuotekehityksessä on yhteensä 12 henkilöä. Myynnin rekrytoinnit on aloitettu 2016 lopulla ja vuoden 2017 loppuun mennessä myyntiorganisaatio on tarkoitus kasvattaa noin 10-20 henkilöön.

Wise-järjestelmä

Tarjoamme kokonaisvaltaisen ratkaisun tehostamaan asiakashallintaa, myyntiä, markkinointia, viestintää ja taloudenhallintaa.

  • WiseCMS – näyttävät, helppokäyttöiset kotisivut toimivat responsiivisesti kaikilla laitteilla
  • WiseCRM – asiakashallinta; kontaktit, tehtävien hallinta, kalenteritoiminnot
  • WiseMarketing – tehokas ja helppo sähköpostimarkkinointi, tapahtumahallinta, asiakaskyselyt/kilpailut/lomakkeet, MobiiliApplikaatiot
  • WiseSales – tuote/varastohallinta, verkkokaupparatkaisut, tarjous-ja sopimushallinta, varausjärjestelmä. Kaikki myynninkanavat käyttävät samaa tuote/varastohallintaa, tällöin myynnin kuin myös varaston tilanne on aina ajantasalla.
  • WiseEconomy – pitkälle automatisoitu taloushallinnonjärjestelmä, mikä vähentää oleellisesti taloushallinnon työtä.


Kaikki toiminnallisuudet sisältävät myös reaaliaikaisen analytiikan.

Kaikki samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja samoilla käyttäjätunnuksilla!

Kehitystyötä yhdessä eri toimialojen yritysten kanssa

Wise-järjestelmä on kehitetty yhdessä pilottiasiakkaittemme kanssa – määrätietoinen yhteistyö on varmistanut järjestelmän vahvan asiakaslähtöisyyden ja erinomaisen käytettävyyden.


Lue myös seuraavat artikkelit

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakashallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloudenhallintaan. Kaikki samassa järjestelmässä, kaikki helppokäyttöisesti samoilla logiikoilla. Tutustu järjestelmän osa-alueisiin!

Lue lisää