Ohje - WiseCRM: Aktiviteettien hallinta

CRM:n aktiviteetit-sivulta näkee listauksen erilaisista järjestelmään lisätyistä aktiviteeteista. Aktiviteetteja voi hakea järjestää ja hakea esimerkiksi aktiviteetin tyypin, henkilön tai ajan perusteella.

Aktiviteetit-sivu

1. Kun halutaan tarkastella järjestelmään kirjautuneita aktiviteettejä, valitaan

→ "CRM"
→ "Työ"
→ "Aktiviteetit"

Aktiviteetit-sivu kerää listauksen kaikista järjestelmän eri osa-alueilla tehdyistä aktiviteeteista (esim. CRM:ään merkityt puhelut, muistiinpanot sekä kalenteriin lisätyt tapaamiset).

  • Voit lajitella tuloksia aktiviteetin tyypin mukaan
  • Hakea tai rajata aktiviteettejä hakukenttien avulla
  • Järjestää sarakkeiden tiedot nousevasti / laskevasti

Aktiviteetit-sivun toiminnot

  • Pyyhekumi-kuvake

Pyyhekumi-kohdasta saa tyhjennettyä ylärivin hakukenttiin asetetut hakuehdot.


  • Tulostin-kuvake

Tulostimen kuvakkeesta saa tulostettua listauksen Excel-, CSV- tai PDF-tiedostona. Huom! Järjestelmä tulostaa listaukseen vain sivulla näkyvissä olevat tulokset, eli mikäli haluat listaukseen kaikki tulokset, niin käy muuttamassa sivun alaosasta kohta "Näytä: 50" muotoon "Näytä: Kaikki".


  • Rattaanpyörä-kuvake

Rattaanpyörästä saa lisättyä tai poistettua sivun listauksessa näytettäviä sarakkeita. Jokainen käyttäjä voi siis muokata näkymään itselleen tarvittavien sarakkeiden tiedot näkyviin.


  • Näytä (sivun alaosassa)

Sivun alaosasta saat valittua näytettävien tulosten määrän ja vaihdettua sivua.


Aktiviteettien lisääminen järjestelmään

Aktiviteetit-listaukseen kertyy aktiviteetteja mm. seuraavista kohdista lisätyistä aktiviteeteista.

1. Aktiviteetin lisääminen kalenterista

Uuden aktiviteetin pystyy lisäämään järjestelmän hallintapuolelta kohdasta

→ "CRM"
→ "Työ"
→ "Kalenteri"

Valitaan sivun yläreunasta
→ Uusi aktiviteetti


2. Aktiviteetin lisääminen pikapainikkeesta (+ -merkistä)

Uuden aktiviteetin pystyy lisäämään järjestelmän hallintapuolta ylävalikosta löytyvästä pikapainikkeesta

Valitaan ylävalikosta
+ -merkki

Valitaan alasvetovalikosta haluttu aktiviteetti.


3. Aktiviteetin lisääminen yritys- / henkilökortilta

Uuden aktiviteetin pystyy lisäämään järjestelmän hallintapuolta yksittäiseltä yrityskortilta tai henkilökortilta siirtymällä aktiviteetit välilehdelle ja valitsemalla sieltä
​​​​​​​
→ "Lisää uusi"


Huom. Aktiviteettien tyypeistä "tehtävä" ei tule näkyviin "Aktiviteetit"-sivun listaukseen. Tehtävät eroavat muista aktiviteetteista siinä mielessä, että niille voidaan määrittää alkamis- sekä päättymisaika ja niiden valmistumista voidaan seurata. Tehtävillä on oma käyttöliittymänsä järjestelmän hallintapuolella ja se löytyy kohdasta
CRM
→ Työ
→ Tehtävät

Lisää tehtävät-aktiviteetista >>