Lomake 2: Käyttöönottoa varten tarvittavat tiedot

Täytäthän lomakkeen mahdollisimman pian käyttöönottopalaverin jälkeen. Voit myös täyttää sen etukäteen. Jos sinulle tulee ongelmia tietojen hankkimisen kanssa tai tarvitset apua, ota yhteyttä projektipäällikköön.

Täytä lomake huolellisesti. Voit katsoa kysymykset läpi ennen vastaamista ja lomakkeen lähettämistä. Huomaathan, että vastauksia ei voi tallentaa välissä, vaan koko lomake tulee täyttää ja lähettää kerralla.

Valmistaudu lomakkeen täyttämiseen etukäteen hankkimalla seuraavanlaiset tiedot:


  • Paytrailin tai Visma Payn kauppiastunnus ja kauppiasvarmenne, saatte nämä Paytrailin tai Visma Payn asiakaspalvelusta tai kauppiaspaneelista. Jos teillä ei ole vielä sopimusta kummankaan kanssa, projektipäällikkö auttaa teitä valitsemaan maksunvälittäjän.

  • Netsin tai Bamboran kauppiastunnus ja toimialakoodi, jos jompikumpi on käytössänne. Nämä tarvitaan vain, jos haluatte tilata integroitavan maksupäätteen.

  • Smartumin VenueID (ven-alkuinen koodi), saatte Smartumin palvelun kautta, jos haluatte Smartumin maksutavaksi verkkokauppaan.

  • Epassin tunnukset (toimipaikan ID ja Mac-avain) saatte Epassin palvelusta tai asiakaspalvelusta.

  • listaus käytössänne olevista maksutavoista (sis. liikuntaedut), jos käytössänne on kassa.



Lomakkeella kysytään muitakin asioita, mutta yllä olevat voiva vaatia enemmän selvittelyä.
​​​​​​​