WiseEvent - tapahtumanhallintajärjestemä | WiseNetwork Oy

WiseEvent - tapahtumanhallintajärjestemä

WiseEvent tapahtumanhallintajärjestelmä, joka on räätälöity nimenomaan tapahtumatoimialan vaatimuksia silmällä pitäen. WiseEvent muodostuu valmiista CRM-ohjatusta WisePlatform-liiketoimintajärjestelmästä sekä tapahtumatoimijoiden omista työkaluista. Kotisivut, hallinnon, markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalut sekä oma lippujärjestelmä ovat helppokäyttöisesti samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Tapahtumanhallinta ei ole koskaan ollut näin helppoa!
​​​​​​​



Markkinointiviestinnän ratkaisut


WiseEventissa CRM ohjaa kaikkia järjestelmän osa-alueita. CRM:n avulla määritetään erilaiset luku- ja päivitysoikeudet järjestelmään, jolloin tietyt sisällöt saa näkymään vain halutuille kohderyhmille. Artikkelit, joihin voidaan nostaa sisältöjä CRM:stä ja myynnin kanavista tallentuvat artikkelihallintaan, josta ne ovat jaettavissa kotisivuille, uutiskirjeillä kohderyhmille tai sosiaaliseen mediaan muutamalla klikkauksella.
​​​​​​​

WiseCRM

WiseCRM ohjaa kaikkia järjestelmän osa-alueita
​​​​​​​ja mahdollistaa täsmällisen asiakastietojen hallinnan.

  • WiseRoles - luku- ja päivitysoikeudet
  • WiseManagement - osakerekisteri, hallitus, yhtiökokous
  • WiseSign - vahva digitaalinen hyväksyntä
  • WiseLeads - liidikehitys

WiseCMS

Monipuolinen julkaisujärjestelmä, jolla loihditaan näyttävät ja helposti päivitettävät kotisivut sekä muut markkinointiaineistot.

  • WiseWebsite - kotisivut sekä alasivustot omalla domainilla
  • WiseIntra - ratkaisut sisäiseen viestintään
  • ​​​​​​​WiseInfoTV - opasteet, infot

WiseMarketing

Kattavat markkinoinnin työkalut kaikkiin viestinnän tarpeisiin. Luo ainesto, jaa se oikeille kohderyhmille ja seuraa tuloksia.

  • WiseMail - sähköpostit ja uutiskirjeet
  • WiseEvent - tapahtumahallinta
  • WiseSurvey - kyselyt ja lomakkeet​​​​​​​
  • WiseAD - mainonnanhallinta
  • WiseEvent App - applikaatio
    ​​​​​​​


Myynnin ja taloushallinnon ratkaisut


Markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalujen ollessa samaa CRM-järjestelmää, kaikki prosessit tehostuvat. Myynnin kanavien (verkkokauppa, varausjärjestelmä, kassajärjestelmä ja sopimushallinta) käyttäessä samaa tuote-ja varastohallintaa pysyvät varastosaldot ajan tasalla. Kaikki myynti menee automaatisesti ajantasaisesti kirjanpitoon. Järjestelmän pankkiyhteyksien avulla myös tilitapahtumat kirjautuvat kirjanpitoon ilman välikäsiä.
​​​​​​​

    WiseSales

    Tehokkaat myynnin työkalut, jotka auttavat liiketoiminnan kasvussa. Myynnit siirtyvät automaattisesti ja ajantasaisesti kirjanpitoon.

    • WisePDM - tuote/varastohallinta - kaikkien myyntien hallinta
    • WiseDeal - tarjous/sopimushallinta
    • WiseEcommerce - verkkokaupparatkaisut B2B & B2C
    • WiseReserve - varausjärjestelmä tilavarauksiin
    • WisePOS - kassajärjestelmä tapahtumiin
    • WiseTicket - lipunmyyntijärjestelmä tapahtumiin
    • WiseCRD - kulunvalvonta ratkaisut tapahtumiin

    WiseWork

    WiseApplikaatiolla käytettävä työajan-, matka- ja projektiseuranta ohjelmoituna WisePay palkkajärjestelmään. ​​​​​​​Tuotekehitys valmistuu 2024.​​​​​​​​​​​​​​

    • WiseWork - työajan- ja matkaseuranta
    • WiseProject - projektiseuranta
    • WiseHR - henkilöstöhallinto
    • WisePay - tulorekisteriohjattu palkkajärjestelmä


    WiseEconomy

    Reaaliaikaiset taloushallinnon työkalut takaavat, että käytössä on aina ajantasaiset talouden luvut, joiden pohjalta tehdä päätöksiä.

    • WiseInvoice - laskutusratkaisut
    • WiseBill - sähköinen ostolaskujen käsittely
    • WiseNote -pankkikortti- ja käteiskuittien käsittely
    • WiseAccounting - automatisoitu kirjanpito


    ​​​​​​​


    ​​​​​​​

    WiseEvent toimialakohtaiset työkalut tapahtumanhallintaan, urheiluseuroille sekä ravintoloille

    Asiakkuudet omaan haltuun
    Asiakastiedot ovat aina yrityksesi käytettävissä ja ajan tasalla. Erilaiset listat ja raportit saadaan nopeasti tarkasteluun. WiseEventin avulla pystytään suunnittelemaan ja hallitsemaan myyntityötä. Liidikanta pysyy järjestyksessä ja myynninseuranta tehostuu. Asioita pystytään priorisoimaan, kun niitä voidaan perustella CRM:stä saatavalla datalla.​​​​​​​

    Lipunmyyntijärjestelmä
    WiseTicket on tapahtumatoimijan oma lipunmyyntijärjestemelmä. Lipunmyynti tapahtumiin onnistuu menestyksekkäästi ja helposti ilman ulkopuolisia välikäsiä.

    Kulttuurirahat
    Verkkokaupassa ja kassassa voidaan vastaanottaa eri kulttuurirahoja ja maksaa niillä sekä uusia ostoja että nykyisen sopimuksen tulevia maksuja. Verkkokaupassa asiakas voi suoraan maksaa Smartumeilla sekä ePassilla.

    Varausjärjestelmä tilavarauksiin
    ​​​​​​​Erilaisten tilojen varaukset toimivat järjestelmässä CRM-ohjatusti - CRM määrittää, sisältyykö varausoikeus asiakkuuteen vai vaaditaanko verkkokaupassa maksu. Lisäksi CRM ohjaa varauksen pohjalta mahdollisia kulkuoikeuksia ovista, porteista, tms.

    Kassajärjestelmä tapahtumiin
    WisePOS on tabletissa ja läppärissä toimiva kassajärjestelmä tapahtumiin. Eri toimipisteille räätälöidään tuotehallinnon avulla omat kassapöydät. Data siirtyy automaattisesti kirjanpitoon omille tileilleen.

    Tapahtuma-alan analytiikka
    Alalle tärkeimpien lukujen seurantaa sekä yhden silmäyksen dashboardeilla että syvemmälle pureutuvilla raporteilla.


    ​​​​​​​



    Miksi valita ​​​​​​​WiseEvent?


    ✔️ Helppokäyttöinen

    Olemme panostaneet alusta asti WisePlatformin helppokäyttöisyyteen: Kaikki järjestelmän osat toimivat toistensa kaltaisesti – samoilla logiikoilla, olipa sitten kysymys viestinnästä, myynnistä tai taloushallinnosta.

    ✔️ CRM-ohjattu

    WisePlatformissa CRM ohjaa kaikkia järjestelmän osa-alueita. WiseCRM kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan, mistä ne ovat helposti järjestelmän kaikkien muiden toimintojen käytettävissä. WiseCRM:n ainutlaatuisuus muodostuu kaksisuuntaisesta tietojen siirrosta kaikkien järjestelmän toiminnallisuuksien välillä: CRM jakaa tietonsa kaikkien muiden WisePlatformin työkalujen käyttöön ja vastaavasti kaikki järjestelmän työkalut kerryttävät tietoja CRM:ään. GDPR:n mukainen tietojen käsittelyn todentaminen ja säilytys on kaikissa toiminnallisuuksissa selkeää.

    ✔️ Päällekkäinen työ poistuu

    Kaikki tallennetaan vain kertaalleen: julkaisutuotanto, kontaktit, tuotteet, tarjoukset, sopimukset, tilikartta. Osto-, myynti- ja palkkadata automatisoituna järjestelmän kirjanpitosovellukseen, näin perinteinen kirjanpito vähenee oleellisesti.

    ✔️ Valmis järjestelmä

    ​​​​​​​WisePlatform on räätälöity kokonaisuus, joka toteutetaan asiakkaan valitsemilla toiminnallisuuksilla ja visualisoidaan asiakkaan graafisella ilmeellä. Käyttöönotto on helppoa: järjestelmä saadaan avattua valituilla rakenteilla sekä asiakkaan graafisella ilmeellä n. 20 päivässä.

    ✔️ Jatkuva kehitys

    ​​​​​​​WiseNetworkin asiakkaat muodostavat kehitysverkoston, jossa tuotekehitys tapahtuu toimialoittain asiakkaiden aloitteista. Järjestelmän päivitys uusilla ominaisuuksilla tapahtuu kuukausittain ja näin asiakkailla on käytössä aina markkinoiden ketterin ajantasainen ratkaisu.

    ✔️ Kilpailukykyiset läpinäkyvät kustannukset

    WisePlatformin käyttöönotettujen toiminnallisuuksien kuukausikohtainen SaaS -palvelumaksu tekee kokonaiskustannuksista hallittavan ja läpinäkyvän.​​​​​​​​​​​​​​

    ✔️ Looginen tapahtumaketju

    Monikanavaviestintä ja myynti sekä taloushallinto muodostavat luonnollisen tapahtumaketjun, joista jokaisesta vaiheesta syntyy järjestelmään automatisoitu analytiikka.

    ✔️ Turvallinen

    Tiedostamme toiminnassamme tietoturvaan liittyvät riskit panostamme tietoturvatasoomme jatkuvasti.

    ✔️ Ekologinen, paperiton toiminta

    WisePlatforminn pilvipohjainen SaaS-palvelumalli mahdollistaa kokonaisuudessaan ekologisen paperittoman toiminnan.

    ✔️ Suomalainen yritys, innovaatio, työ ja palvelutuote

    ​​​​​​​WisePlatform on kokonaisuudessaan suomalainen kansainvälistyvä innovaatio, kaikki kehitystyö on tehty Suomessa.​​​​​​​


    Miten voimme auttaa? - Lähetä meille viesti