Hyvät käyttöohjeet ja jatkuva käyttäjätuki

Wise-järjestelmä on rakennettu helppokäyttöiseksi ja käyttäjäystävälliseksi. Järjestelmä on siksi laajuudestaan huolimatta helppo oppia. Lisäksi kattavat ohjeet, WiseNetworkin käyttäjätuki varmistavaa, että käyttäjä selviytyy tarvittaessa nopeasti myös ongelmatilanteista.

Kattavat käyttöohjeet

Wise-järjestelmän sisään on rakennettu kattavat käyttöohjeet kaikista toiminnallisuuksista. Käyttäjä voi hakea järjestelmän sisäisistä ohjeista ratkaisuja helposti hakusanoin tai toiminnallisuuksittain. Jokainen toiminnallisuus käydään läpi ohjeissa vaiheittain. Ohjeita on mahdollista selata samanaikaisesti kun käyttää järjestelmää. Ohjeet löytyvät järjestelmästä sinistä kysymysmerkki-ikonia klikkaamalla.

Chat-palvelu

WiseNetworkin kotisivuilla on tarjolla reaaliaikainen chat-palvelu ongelmatilanteita ja asiakkaiden kysymyksiä varten. Chat-palvelusta tavoittaa asiantuntevan käyttäjätukemme aina arkena klo 08:00-16:00 välisenä aikana.

Jatkuva käyttäjätuki

WiseNetwork haluaa varmistaa, että asiakkaat saavat aina avun järjestelmään liittyvissä ongelmatilanteissa ja kysymyksissä, siksi tarjoamme myös jatkuvan käyttäjätuen puhelimitse ja sähköpostilla.


Lue myös seuraavat artikkelit

WisePlatformiin aktivoidaan asiakkaan tarvitsemat työkalut.

WisePlatform (Wise)

WisePlatform on laajin valmis, heti käyttöönotettavissa oleva CRM-järjestelmä. Järjestelmä sisältää 30 toiminnallisuutta, markkinoinnista, myynnistä ja taloushallinnosta, kaikki samassa järjestelmässä. Kokonaisuus on WiseNetwork Oy:n tuottama, mikä mahdollistaa jatkuvan kehityksen asiakastarpeiden mukaan.

Lue lisää


Videot ovat spiikattuja, joten muistathan laittaa äänet päälle!

WisePlatform opasvideot

Videoissa käydään läpi WisePlatform-toiminnallisuuksia ja opastetaan niiden käyttöön.

Lue lisää