Hyvät käyttöohjeet, chat-palvelu ja jatkuva käyttäjätuki

Wise-järjestelmä on rakennettu helppokäyttöiseksi ja käyttäjäystävälliseksi. Järjestelmä on siksi laajuudestaan huolimatta helppo oppia. Lisäksi kattavat ohjeet, WiseNetworkin chat-palvelu ja käyttäjätuki varmistavat, että käyttäjä selviytyy tarvittaessa nopeasti myös ongelmatilanteista.

Kattavat käyttöohjeet

Wise-järjestelmän sisään on rakennettu kattavat käyttöohjeet kaikista toiminnallisuuksista. Käyttäjä voi hakea järjestelmän sisäisistä ohjeista ratkaisuja helposti hakusanoin tai toiminnallisuuksittain. Jokainen toiminnallisuus käydään läpi ohjeissa vaiheittain. Ohjeita on mahdollista selata samanaikaisesti kun käyttää järjestelmää. Ohjeet löytyvät järjestelmästä sinistä kysymysmerkki-ikonia klikkaamalla.

Chat-palvelu

WiseNetworkin kotisivuilla on tarjolla reaaliaikainen chat-palvelu ongelmatilanteita ja asiakkaiden kysymyksiä varten. Chat-palvelusta tavoittaa asiantuntevan käyttäjätukemme aina arkena klo 08:00-16:00 välisenä aikana.

Jatkuva käyttäjätuki

WiseNetwork haluaa varmistaa, että asiakkaat saavat aina avun järjestelmään liittyvissä ongelmatilanteissa ja kysymyksissä, siksi tarjoamme myös jatkuvan käyttäjätuen puhelimitse ja sähköpostilla.


Lue myös seuraavat artikkelit

Wise-järjestelmä

Kokonaisvaltainen ratkaisu asiakashallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloudenhallintaan. Kaikki samassa järjestelmässä, kaikki helppokäyttöisesti samoilla logiikoilla. Tutustu järjestelmän osa-alueisiin!

Lue lisää


Näyttövideot julkaistaan YouTubessa ja niitä voi katsoa missä tahansa!

Wise-järjestelmän opasvideot

Videoissa käydään läpi järjestelmän ominaisuuksia ja opastetaan niiden käyttöön. Videot ovat spiikattuja, joten muistathan laittaa äänet päälle!

Lue lisää