Tukipalvelumme laajenee viikonloppuihin | WiseNetwork Oy

Tukipalvelumme laajenee viikonloppuihin

Parannamme tukipalveluidemme saavutettavuutta vastaamalla tuen kautta tulleisiin kysymyksiin myös viikonloppuina aamupäivisin.

Tukipalveluiden toiminta

Arkisin klo 8.00 - 17.00.
Lauantaisin ja sunnuntaisin klo 9.30 - 12.00 (pois lukien juhlapyhien viikonloput).

Tulemme laajentamaan tukipalveluita lähikuukausina vielä lisää, sillä kevään aikana otamme käyttöön myös puhelintuen kiireellisiä tukipyyntöjä varten. Tiedottamme tästä tarkemmin myöhemmässä vaiheessa.


Miten lähetän tukipyynnön?

Tukipyynnön voi tällä hetkellä tehdä kahdella tavalla:

1. Admin-hallinnan jokaisessa näkymässä "tuki"-symbolin kautta (henkilö luurit päässä).

2. Lähetä tukipyyntö sähköpostitse osoitteeseen tuki@wisenetwork.fi


Toivomme tukipyyntöjä ainoastaan tukipalvelumme kautta

Jotta prosessimme toimisi suunnitellusti ja pystyisimme palvelemaan parhaalla mahdollisella tavalla, toivomme teidän jatkossa lähettävän kaikki tukipyynnöt suoraan asiakastukeemme.

Näin toimimalla pystymme:

  • dokumentoimaan kaikki tukipyynnöt järjestelmäämme.
  • priorisoimaan saapuneet tukipyynnöt sekä vastaamaan kiireellisiin viesteihin nopeasti.
  • varmistamaan kaikkien viestien käsittelyn viimeistään yhden työpäivän aikana.
  • vapauttamaan yksittäisiltä työntekijöiltämme aikaa kokonaisvaltaiseen asiakassuhteen kehittämiseen sekä muunlaiseen yhteydenpitoon esimerkiksi koulutusten sekä sparrausten merkeissä.
  • palvelemaan teitä kokonaisvaltaisesti nopeammin ja paremmin.

Mistä asioista lähetän tukipyynnön?

Toivomme tukipalvelumme saavan viestit esimerkiksi seuraavanlaisista kysymyksistä ja tilanteista:

  • Järjestelmäopastukset ja käytön neuvonta
    • mistä löytyy jokin tietty toiminto järjestelmästä
    • miten käytetään jotakin järjestelmän yksittäistä toimintoa
  • Erilaiset virhetilanteet
    • jokin järjestelmän toiminto/näkymä tms. ei toimi
  • Nettisivuille tehtävät pienet muutokset
    • kiinteiden elementtien (esim. footer) tietoihin tulevat muutokset

Tukipalvelumme käsittelee tukipyynnöt ja joko tukipalveluhenkilömme tai asiakasvastaavamme ovat teihin yhteydessä asiasta.


Tukiportaali

WiseNetworkin tukiportaalista löytyy kirjallisia ohjeita, videoita sekä usein kysyttyjä kysymyksiä WisePlatform-järjestelmän käytöstä.

Lue lisää