Sinustako WiseNetworkin asiakasvastaava?

Etsimme Porin toimistoomme vakituiseen työsuhteeseen asiakasvastaavaa. Mukavan työyhteisön lisäksi tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa yrityksen mukana.

WiseNetwork etsii joukkoonsa asiakasvastaavaa.

Digitalisoimme yritysten toimintaa

WiseNetwork Oy on vuonna 2013 toimintansa aloittanut web-sovellusten tuotekehitysyhtiö, jonka toimipisteet sijaitsevat Porissa ja Mikkelissä. Olemme edelläkävijä liiketoiminnan kokonaisvaltaisessa digitalisoimisessa.

Päätuotteemme on CRM-ohjattu WisePlatform, joka sisältää kaikki yritysten tärkeimmät toiminnot: kotisivujen julkaisujärjestelmä, asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynti ja taloushallinto.

Kaikki toiminnallisuudet ovat WiseNetworkin kehittämiä ja toimivat samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla.

Asiakkainamme on mm. jääkiekon Liiga-joukkueet, kauppakamarit ja energiayhtiöt.


Etsimme asiakasvastaavaa Porin toimistollemme

WiseNetworkin toiminnan avainasemassa ovat pitkäaikaiset asiakassuhteet. Toimimme läheisessä kehitysyhteistyössä asiakkaidemme kanssa ja ensiluokkaisen palvelutuotteen lisäksi haluamme tarjota heille myös ensiluokkaisen asiakaskokemuksen.

Koulutustasi tai työkokemustasi tärkeämpää meille on asenteesi. Voit olla yhtä hyvin vastavalmistunut, juuri valmistumassa tai sinulla voi olla jo pidempi työkokemus – meille tärkeintä on, että omaat loistavan asenteen, mikä näkyy päivittäisessä tekemisessäsi.

Mitä työnkuvaasi kuuluu?

Asiakasvastaavana vastaat mm. uusien asiakkaidemme WisePlatform-järjestelmän käyttöönottoprosessista toimien asiantuntevana kontaktina asiakkaidemme suuntaan. Käyttöönottoprosessin luonnollisena jatkumona vastaat myös uusien ja vanhojen asiakassuhteiden hoitamisesta sekä kehittämisestä.


Millä taidoilla pärjäät työssäsi?

  • sinulla on vahva intohimo toimia asiakastyössä
  • omaat erinomaiset sosiaaliset taidot sekä ystävällisen ja palveluhenkisen asenteen
  • sinulla on rohkea ja oma-aloitteinen ote työntekoon
  • sinulla on taitoa kohdata asiakas: osaat asettua asiakkaan asemaan ja katsoa jokaista asiakaskohtaamishetkeä asiakkaan näkökulmasta – sekä tehdä tämän aina uudestaan ja uudestaan, jokaisessa asiakaskohtaamisessa.
  • sinulla on kyky kuunnella herkällä korvalla asiakkaan tarpeita ja toiveita - keksimme niihin yhdessä sopivan ratkaisun
  • olet työssäsi tarkka ja täsmällinen
  • opit nopeasti
  • omaat hyvät tietotekniset taidot
  • omaat sujuvat viestintätaidot

​​​​​​​Eduksi katsotaan

  • työtehtävään soveltuva koulutus
  • kokemus B2B-myynnin ja/tai -asiakaspalvelun tehtävistä
  • englannin ja ruotsin kielen taito

Mitä tarjoamme sinulle?

  • vakituisen työsuhteen
  • työpaikan kasvavassa, kehittyvässä ja kansainvälistyvässä yrityksessä
  • mahdollisuuden työskennellä markkinoiden edistyksellisimmän järjestelmän parissa
  • mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä urallasi
  • mukavan, rennon ja nuorekkaan työyhteisön
  • toimipisteen Porin paraatipaikalta Puuvillan alueelta
  • joustavan työajan ja mahdollisuuden etätyöntekoon
  • hyvät työvälineet

Hae heti - nopeus on valttia

Täytä tältä sivulta löytyvä hakemuspohja ja liitä mukaan vapaamuotoinen työhakemuksesi sekä CV. Toimi nopeasti, sillä täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä. Odotamme hakemustasi!

Kerromme mielellämme lisää asiakasvastaavan pestistä. Ota rohkeasti yhteyttä.

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö

Kirsi Saarnivuo-Myöhänen

041 4664 595

kirsi.saarnivuo@wisenetwork.fi


Haku on päättynyt

Hakuaika asiakasvastaavaksi on valitettavasti päättynyt, mutta katso muut vapaana olevat työpaikkamme tai lähetä meille avoin hakemus. Meillä on jatkuvasti tarvetta hyville työntekijöille.


WiseNetwork etsii uusia osaajia huippujoukkoonsa. Vauhdilla kasvavassa liiketoiminnassamme meillä on jatkuvasti rekrytointitarpeita eri rooleihin.

Tule meille töihin - WiseNetwork etsii uusia osaajia

Vauhdilla kasvava liiketoimintamme etsii jatkuvasti riveihinsä uusia tekijöitä - lähetä meille avoin hakemus.

Lue lisää