Asiakaskirje, viikko 16 / 2021
WiseNetworkilla haluamme tarjota asiakkaillemme markkinoiden ajantasaisimmat työkalut ja tekemämme kehitystoimenpiteet ovat lähes poikkeuksetta asiakaslähtöisiä.
Kehityspuolella tasapainoilemme jatkuvasti suurten kehityslinjojen sekä eteen tulevien välitöntä korjausta tai muutosta vaativien toimenpiteiden kanssa: Asiakasverkostoltamme tulleet kehitystoiveet on jaettu sekä pitkän (vuosittaiset kehityskohteet) että lyhyen aikavälin tavoitteisiin (kuukausittaiset kehityskohteet). Toisaalta vaakakupissa painavat myös kiireelliset kehityskohteet, jotka ovat esimerkiksi järjestelmästä löytyneitä ongelmakohtia. Kiireellisten kehityskohteiden prioriteetti on luonnollisesti hyvin korkea. Haastavaksi tilanteen kehityspuolella tekee kiireellisten kehityskohteiden ennakoimattomuus.
Keskitymme kehitystyössämme tällä hetkellä meillä olemassa olevien asiakkaiden / toimialojen työkalujen kehittämiseen. Saamme päivittäin asiakkailtamme kehitysehdotuksia järjestelmän toimintojen parantamiseksi - kiitos kaikista yhteydenotoistanne. Toivomme jatkossakin saavamme tietoomme mielessänne olevat kehitysehdotukset, sillä vain tätä kautta voimme ottaa ne mukaan suunnittelu- ja priorisointilistoillemme ja sitä kautta mahdollisesti kehitysputkeemme. Kehitystoimintaamme ohjaa myös tietyssä määrin toivottujen ominaisuuksien määrät: mitä useampi yritys kaipaa toimintansa pyörittämiseen samaa toimintoa, sitä korkeammalle se todennäköisesti kiipeää kehityksemme prioriteettilistalla.
Jatkossa tulemme informoimaan asiakkaitamme etukäteen ennen järjestelmäpäivitysten suorittamista. Näin asiakkaamme ovat tietoisia, että järjestelmän hallintapuolen ulkonäköön / toiminnallisuuksiin saattaa mahdollisesti tulla jotain muutoksia. Myös itse päivityksestä saattaa aiheutua lyhyitä katkoja esim. kotisivujen toimintaan, mikä on hyvä ottaa omassa toiminnassa huomioon. Päivitysten jälkeen lähetämme teille jatkossakin tuttuun tapaan listan uusista asennetuista ominaisuuksista.
Mikäli teillä herää jotain kysyttää WisePlatformin kehitykseen liittyen, voitte olla yhteydessä minuun. Kehitystoiveet ja -ehdotukset päätyvät minulle myös yrityksenne asiakasvastaavan kautta.
Lasse Myöhänen
Kehitysjohtaja
p. 0400 532 592
lasse.myohanen@wisenetwork.fi
WisePlatformin uusimmat ominaisuudet |
Tutustu WisePlatformiin maalis-huhtikuussa asennettuihin uusiin ominaisuuksiin. Uudet ominaisuudet on luotu helpottamaan ja monipuolistamaan järjestelmän käyttöä, jotta sinä voisit keskittyä liiketoiminnassasi olennaiseen. Alla on muutamia poimintoja, mutta listan kaikista uusista ominaisuuksista löydät sivuiltamme. |
WiseCMS - julkaisujärjestelmä
Uutiselementtiin nostot alisivustoilta *
Kotisivuille voidaan laittaa uutiselementti, johon tulee näkyviin alisivustojen uutisia. Esimerkiksi Joensuun Mailan kotisivuilla miesten puolella näkyy omassa uutispalkissa naisten pesäpallojoukkueen uutiset ja naisten joukkueen sivulla näkyy miesten uutiset omassa uutispalkissaan. Myös Joensuun Mailan junioripuolelle on nostettu sekä miesten että naisten joukkueiden uusimmat uutiset. Uutiselementtiin saadaan nostettua artikkeleita artikkelihallinnassa kategorioiden avulla.
WiseCRM - asiakashallinnan työkalut
Kalenteriin henkilöhaku
Kalenterinäkymästä voidaan suodattaa vain tietty henkilö / tietyt henkilöt, joiden aktiviteetit halutaan näyttää. Tällöin kalenterissa näytetään vain ne aktiviteetit, joissa nämä ovat tavalla tai toisella osallisina.
WiseMarketing - markkinoinnin työkalut
WiseSurvey - tiedonkeräys
Useampi tiedonkeräyslomake artikkeliin
Samaan artikkeliin on nyt mahdollista lisätä useita tiedonkeräyslomakkeita, kun aikaisemmin yhteen artikkeliin pystyi lisäämään vain yhden tiedonkeräyslomakkeen.
WiseSales - myynnin työkalut
Uusi tila sopimuksille: sopimus purettu
Sopimushallintaan on lisätty sopimuksille uusi tila: sopimus purettu. Sopimuksen purkamiselle voidaan merkitä myös syy vastaavalla tavalla kuin sopimuksen päättämisessäkin.
Uusille tilauksille tieto myyjästä
Uutta tilausta tehdessä voi tilaukselle valita yhteyshenkilön yrityksen henkilökunnasta. Ominaisuus on tehty sellaisia tilanteita varten, joissa tilauksen kirjaaja on eri henkilö kuin myyjä/yhteyshenkilö.
WiseEcommerce - verkkokauppa
Tuotteet-listaussivulle lisätty julkaisupäivä ja viimeinen voimassaolopäivä
Tuotehallinnassa tuotteiden listaussivulle on lisätty kaksi uutta saraketta: julkaisupäivä ja viimeinen voimassaolopäivä. Sarakkeet saa valittua näkyviin tuotteiden listaussivulta ratas-symbolin takaa.
Tuotteen sopimustilausten listaus
Tuotehallinnasta tuotteen alta löytyvän tilaukset-välilehden alta löytyy nyt eroteltuina omille välilehdilleen tuotteen yksittäiset tilaukset ja sopimustilaukset.
Tilaukset siirtyvät välilehdille automaattisesti sen mukaan onko kyseessä yksittäistilaus vai sopimustilaus.
WiseReserve - ajanvaraus
Aikojen esittäminen tunteina
Ajanvarauksessa ajat on muutettu näytettäväksi tunteina.
30 min → 30 min
60 min → 1 h
90 min → 1 h 30 min
120 min → 2 h
WiseEconomy - taloushallinnon työkalut
Laskun generointi tiukemmaksi
Sopimukset generoi laskuja päivittäin. Koulutus ja ohjeistus ei ole toimineet nyt on kavennettava ohjelman tarjoamia vaihtoehtoja. Selvitetään mitä vaihtoehtoja poistetaan käyttäjältä, ajatus olisi että: kiinteää eräpäivää ei voi asettaa jos toistuvuus on päivä tai viikko. generoi ennen laskupäivää vaihtoehdoista poistetaan 8-14
Tällä hetkellä näyttää sopimuksen laskutus-välilehdellä neljä eri summaa alvilliset ja alvittomat muttei erotusta mikä tulisi vielä lisätä. -> erotus eurot näkyviin! Puuttuu: / Liikaa: