"Yhteistyö WiseNetworkin kanssa päivittää KooKoon toimintaympäristön kertaheitolla 2020-luvulle."

WiseNetworkin lupaus jatkuvasta kehityksestä helpotti mukaan lähtemistä, kehuu KooKoon toimitusjohtaja Sakari Välimaa.

KooKoo on nyt seitsemäs Wise-järjestelmää käyttävä Liiga-seura.

KooKoo aloittaa yhteistyön verkkopalveluratkaisuja tarjoavan ja yritysten liiketoiminnan digitalisointiin keskittyneen WiseNetwork Oy:n kanssa.

WiseNetwork tarjoaa KooKoolle ammattimaiset ja modernit sähköisen myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja asiakashallinnan työkalut. Wisen kokonaisvaltainen palveluratkaisu on merkittävä askel kohti KooKoon liiketoiminnan digitalisointia.

– Yhteistyö WiseNetworkin kanssa päivittää toimintaympäristömme kertaheitolla 2020-luvulle. WiseNetworkin lupaus jatkuvasta kehityksestä helpotti mukaan lähtemistä, kehuu KooKoon toimitusjohtaja Sakari Välimaa.

– Otamme innolla vastaan haasteen kehittää KooKoon palveluja edelleen. Lämmin kiitos KooKoolle luottamuksesta ja innostuneesta asenteesta, WiseNetwork Oy:n kehitysjohtaja Lasse Myöhänen kiittelee.

Yhteistyö näkyy ulospäin erityisesti KooKoon kotisivujen ja muun sähköisen viestinnän kautta. KooKoon uusi verkkosivusto ja verkkokauppa avautuvat ensimmäisen kerran torstaina 16. elokuuta.

– Uudet työkalut helpottavat ja tehostavat organisaation arkea esimerkiksi yritysmyynnin ja asiakasviestinnän suhteen. Uusi verkkosivusto ja verkkokauppa ovat ensimmäinen askel ja lisää projekteja on jo työn alla, KooKoon myynti- ja viestintäpäällikkö Matti Lindholm sanoo.

– Uusi verkkosivusto, verkkokauppa ja asiakasviestintäjärjestelmä ovat viimeistä huutoa. Verkkosivujen ja sosiaalisen median kanavien sisällöntuotanto helpottuu ja monipuolistuu, minkä myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä parempaa palvelua.

KooKoo on jo seitsemäs Liiga-seura, joka ottaa käyttöön WiseNetworkin tarjoaman palvelupaketin.

– Liiga-yhteisö on hyvä esimerkki WiseNetwork-innovaation toimivuudesta. Muodostamme yhdessä verkoston, jossa joukkueet toimivat tuotekehityksen innovaattoreina; näin palvelutuote kehittyy jatkuvasti tarpeiden mukaan ja joukkueilla on käytössään markkinoiden ketterin ratkaisu, eikä yksikään joukkue maksa päällekkäisiä kehityskustannuksia, WiseNetworkin Myöhänen sanoo.