Lammaisten Energia liittyi osaksi kasvavaa verkostoamme! | WiseNetwork Oy

Lammaisten Energia liittyi WiseNetwork -kehitysverkostoon

Asiakaskokemus on ollut positiivinen ja järjestelmää tullaan tulevaisuudessa hyödyntämään entistäkin laajemmin.

Asteittain laajeneva käyttöönotto:

Lammaisten Energian kanssa lähdettiin liikkeelle heidän toiveidensa mukaan räätälöidyllä järjestelmäkokonaisuudella. WiseCMS julkaisujärjestelmällä toteutetut CRM-ohjatut kotisivut ovat nyt yrityksen uuden ilmeen mukaiset. Etusivulle tuotiin erityyppisten integraatioiden avulla mm. tiedot mahdollisista jakelukeskeytyksistä. Lammaisten Energia otti käyttöönsä myös viestintää ja asiakashallintaa helpottavia työkaluja.

Suunnitelmissa on kehittää asiakkaisiin kohdistuvaa viestintää ja laskutuksen tehokkuutta WIsen tarjoamilla CRM-ohjatuilla työkaluilla ja niihin rakennettuja automaatioita hyödyntäen. Wise helpottaa jo nyt yrityksen arkea: kotisivujen päivittäminen, blogi, uutiskirjeet, tapahtumat, applikaatio - Kaikki samassa järjestelmässä.


Applikaatio oiva lisä asiakaspalveluun

Wise-järjestelmässä applikaation sisältö ohjataan WiseCM-julkaisujärjestelmästä.

Asiakaskokemus on ollut erittäin positiivinen:

"Ensimmäiset käyttökokemukset ovat olleet positiivisia. Järjestelmä on tosi monipuolinen ja siinä on mahdollisuuksia vaikka mihin. Lisäksi kehitystä tapahtuu jatkuvasti ja uudet ominaisuudet tulevat meillekin automaattisesti käyttöön. Tällä hetkellä käytössämme on vain pieni osa järjestelmän tarjoamista ominaisuuksista, mutta suunnitelmissa on laajentaa käyttöä. Yhteistyö on ollut sujuvaa ja aikataulut ovat pitäneet sovitusti. Voin suositella muillekin!"

- Kimmo Kivikko, Lammaisten Energia Oy

Lammaisten Energian www-sivut ovat nyt uuden ilmeen mukaiset.

CRM-ohjattu järjestelmä

Lammaisten Energia vuosikertomus 2018

"Olimme jo vuotta aiemmin ottaneet käyttöömme Wisenetworkin järjestelmän www-sivuja ja markkinointia varten. Samasta paketista saimme nyt myös uuden työkalun asiakkuuksien ja myynnin hallintaan, eli CRM-järjestelmän. Uusi työkalu on nyt apuna etenkin asiakaspalvelutilanteissa, asiakasviestinnässä sekä myynnin ja markkinoinnin hallinnoinnissa. Järjestelmässä pystytään koordinoimaan entistä paremmin myyntiliidejä sekä asiakaskontakteja, samalla se toimii hyvänä asiakasviestinnän välineenä ja sitä kautta on mahdollista hoitaa moninaista viestintää. Tätä kautta voimme tiedottaa ja viestiä esimerkiksi myös mahdollisista verkon häiriö- ja vikatilanteista".


Kysy lisää ja pyydä oma tarjous:
​​​​​​​

Yhteyspäällikkö/myynti

Miikka Timoska

044 311 8803

miikka.timoska@wisenetwork.fi

Toimitusjohtaja/myynti

Hannu Myöhänen

0440 532 592

hannu.myohanen@wisenetwork.fi


Tutustu Wise-järjestelmään:


WisePlatform opasvideot

Videoissa käydään läpi WisePlatform-toiminnallisuuksia ja opastetaan niiden käyttöön.

Lue lisää