Ota festarikesäsi haltuun WiseEvent toiminnanohjausjärjestelmällä | WiseNetwork Oy

Ota festarikesäsi haltuun WiseEvent toiminnanohjausjärjestelmällä

WiseEvent on tapahtumatoimialan käyttöön räätälöity toiminnanohjausjärjestelmä. WiseEvent muodostuu valmiista CRM-ohjatusta WisePlatform-liiketoimintajärjestelmästä sekä toimialaratkaisuista.

WiseEvent toiminnanohjaus sisältää kotisivut, markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalut täydennettynä tapahtumatoiminnan ratkaisuilla - kaikki samassa CRM-järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla.

WiseEventillä tehostat ja kehität liiketoimintaasi

Festivaalitoimijan arki ja kiireet tuppaavat kasautua, mitä lähemmäksi itse H-hetkeä ja tapahtumaa tullaan. Järjestelmien toimivuus on tekemisessä kriittisen tärkeää, eikä tiedonkulku saa tuolloin varsinkaan sakata. Usein pienet marginaalit ratkaisevat tapahtumasi tuloksen ja rautaa tulee takoa silloin, kun se on kuumaa.

WiseEvent toiminnanohjausjärjestelmä tarjoaa kaikki järjestelmätyökalut, joita tarvitset festivaalisi tulokselliseen toteuttamiseen. Järjestelmän suurimpana rattaana pyörivään CRM:n tallennat kaiken oleellisen tiedon lipun ostaneista, yritysasiakkaista, näytteilleasettajista, henkilökunnasta ja tavarantoimittajista. CRM-ohjatun liiketoimintajärjestelmän hyödynnät parhaiten myynnissä, markkinoinnissa ja taloushallinnossa. Samalla mahdollistat parempaa tiedolla johtamista ja luonnollisesti saat hyvät lähtökohdat liiketoimintasi kehittämiseen.

Markkinointi, myynti ja taloushallinto

Markkinointiisi sykäyksen antaa kotisivuiltasi käsin toimiva julkaisujärjestelmä. Kotisivut personoidaan luonnollisesti yrityksesi toiveiden mukaan, mm. valikot, värit, fontit, logot ja taittotyylit. Kutsumme julkaisujärjestelmämme sisältöjä artikkeleiksi, joita voit jakaa haluamiisi paikkoihin: kotisivuille, mobiiliapplikaatioon, someen & uutiskirjeisiin. Voit lähettää myös push-viestejä ja tekstiviestejä sekä kerätä tietoa tiedonkeruulomakkeen avulla erilaisilla kyselyillä.

Myyntiä ohjaa keskitetty tuotehallinta. Myytävät tuotteet luodaan siis yhteen paikkaan riippumatta siitä, missä kanavassa sitä haluat myydä. Järjestelmään sisältyy verkkokauppa, kassasovellus sekä tilauksen/sopimuksen generoiminen myyntilaskuksi. Lippukauppa sisältyy järjestelmämme työkaluihin ja se on aina tapahtumajärjestäjän oma lippukauppa, ilman ulkopuolisia välikäsiä. WiseNetworkin hyvin matala lippukomissio mahdollistaa, volyymistasi toki riippuen, merkittäviä säästöjä. Vuotuiset säästösi saattavat parhaassa tapauksessa olla jopa niin suuret, että ne kattavat koko WiseEvent toiminnanohjausjärjestelmän vuotuiset kulusi.

Tuotteen luonnin yhteydessä kullekin tuotteelle annetaan kirjanpitotilinsä ja näin kaikki myynnit kirjautuvat automaattisesti ja välittömästi myös kirjanpitoon. Kirjanpitoon, joka on myös osa WiseEvent järjestelmää. Kaikki myynnit, ostolaskut ja palkat hoidat kätevästi järjestelmällä. Reaaliaikaiset taloushallinnon työkalut takaavat, että käytössä on aina ajantasaiset talouden luvut, joiden pohjalta tehdä päätöksiä.



Ota yhteyttä:

Jose Laaksonen

Toimialajohtaja / Event

+358 40 753 4615

jose.laaksonen@wisenetwork.fi


WiseNetwork Oy

Luotsinmäenpuistokatu 2, 28100 Pori



WiseEvent - tapahtumanhallintajärjestelmä

WiseEvent tapahtumanhallintajärjestelmä, joka on räätälöity nimenomaan tapahtumatoimialan vaatimuksia silmällä pitäen. WiseEvent muodostuu valmiista CRM-ohjatusta WisePlatform-liiketoimintajärjestelmästä sekä tapahtumatoimijoiden omista työkaluista. Kotisivut, hallinnon, markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalut sekä oma lippujärjestelmä ovat helppokäyttöisesti samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Tapahtumanhallinta ei ole koskaan ollut näin helppoa!
​​​​​​​

Lue lisää


On monta syytä valita WisePlatform yrityksen tai yhteisön toiminnanohjaukseen.

Lue lisää