Palloiluhallien kehitysputki | WiseNetwork Oy

Palloiluhallien kehitysputki

Artikkelia päivitetty 1.11.2022

Kehitysryhmän allokoimat kehitystarpeet ja niiden alustava valmistumisaikataulu.

Prioriteettijärjestys:

Tärkein
2. tärkein
Vähiten tärkeä
Tehty

TOP PRIORITEETIT

Saldon lataaminen / ostaminen, myös liikuntarahat (TEHTY MÄÄRITYKSET, VIETY KOODAAJALLE)

Ostoskori

Kenttä näkyviin scrollatessa ajanvarauksessa, myös mobiililaitteella

Valo-ohjaus (ensimmäinen asennukset Laajasaloon ja Mailapelikeskus)

Tennisliiton integraatio, seuran jäsenyystiedon hakeminen (PYYDETTY RAJAPINTAKUVAUKSIA, EI SAATU VIELÄ)

Ryhmän/joukkueen tunnistetiedon tms. lisääminen koontilaskun laskuriville, viitekenttä varauskalenteriin?

Käyttöasteraportit: kenttäkohtaisesti, aikakohtaisesti, lajikohtaisesti; prosentuaalisesti ja euromääräisesti

Palkanlaskennan detaljitiedot

Kalenterin ominaisuuksia

  • Aikaraja sille, kun esim. 1,5 h varauksen varaaminen estetään ja voi varata vain 1 h. TEHTY
  • Adminille mahdollisuus lisätä koriin tuotteita, esim. isoa tilausta varten TYÖN ALLA
  • Keskitetty näkymä eri kalentereille, josta on helppo vaihtaa kalenterien välillä
  • Värikoodien muokkaamisen mahdollisuus varauskalenteriin
  • Kalenterin parantaminen visuaalisesti ENSIMMÄINEN PARANNUS TEHTY, jatketaan parantamista
  • Värikoodit tms. osake ja vakiovuoroille sekä hinnat
  • Uuden henkilön lisääminen ajanvarauskalenterissa (pitää silti varmistaa, ettei synny tuplaprofiileja)
  • "Varausmuistutus" varaajalle haluttuna ajankohtana
  • Pitkän tilauksen purkaminen osiin, jos halutaan vapauttaa vain osa myyntiin (olemassa olevan tilauksen muokkaaminen)
  • "Lukitusnappula" tiettyyn päivän/ajan muokkaamisen ajaksi
  • Kysely, joka hakee tietyltä ajanjaksolta kaikki vapaat ajat (VS. keskitetty kalenteribäkymä)
  • ​​​​​​​"Kiinnitä ylärivi" varauskalenterissa, jotta kenttä näkyy scrollatessa
  • Vuoron peruutuksesta kuittaus sähköposti

Kulunvalvonta / valo-ohjaus

  • Valo-ohjaus WiseNetworkin järjestelmästä esim. Dali -releeseen SISÄISESSÄ TESTISSÄ, ensimmäinen asennus Laajasaloon syyskuussa
  • Valot päälle kenttäkohtaisesti, kun kentällä on voimassa oleva varaus SISÄISESSÄ TESTISSÄ, ensimmäinen asennus Laajasaloon syyskuussa
  • Oven hälytys (jos esim. jäänyt auki tiettyyn aikaan)

Vakio-/osakasvuorot

  • Osakasvuoron myyminen eteenpäin DONE
  • Vakiovuoron myyminen eteenpäin DONE
  • Irtovuoron myyminen eteenpäin DONE
  • Vakiovuorojen laskuttaminen sykleittäin TYÖN ALLA
  • Vuorojen sorttaaminen/laskuttaminen varausajankohdan perusteella DONE
  • "Vakiovuorogeneraattori" -> uuden kauden monistaminen vanhojen pohjalta TYÖN ALLA


Muuta

  • Saldon ostaminen itselleen ei tällä hetkellä mahdollista, Saldoa nousee peruutuksista, WiseJärjestelmään siirryttäessä voidaan ajaa saldot CRM:n Wisen toimesta
  • Chat / Bot integraatio CRM:n ”LeaDoo” (vähentää puheluita ASPAlta) LEADOO:lle tarjottu yhteistyötä, LEADOO ei ole vielä hyväksynyt. Itse Chatbotin upottaminen kotisivuille onnistuu helposti. Jos Bot johdatetaan WiseNetworkin järjestelmän omaan tiedonkeruutyökaluun, saadaan se tieto tietysti suoraan järjestelmään.
  • Tennisliiton jäsenrekisterin tietojen integraatio CRM:n (mahdollistaa jäsenyyden mukaisen roolihinnoittelun ajanvarauksiin ym. tuotteisiin) TENNISLIITOLTA tiedusteltu yhteistyömahdollisuuksia ja -ehtoja. Tennisliitto on luvannut, että rajapintaa voidaan käyttää.
  • Automatiikka maksamattomille ajanvarauksille/laskuille, päivittäin/viikoittain/kuukausittain
  • Admin-puolen tilaukset ja ajanvaraukset erotellaan toisistaan, jolloin ajanvarausten käsittely ja jatkotoimenpiteet ovat helpompia DONE
  • Ajanvarausten sorttaus mahdollista tilauspäivän lisäksi jatkossa myös itse vuorojen ajankohdan mukaan DONE
  • Ryhmän/joukkueen tunnistetiedon tms. lisääminen koontilaskun laskuriville
  • Taloushallinnon työkalujen kehittäminen, mm. raportit -> YLEISKEHITYKSESSÄ
  • Käyttöasteraportit (kenttäkohtaisesti, aikakohtaisesti, lajikohtaisesti; prosentit ja euromääräisesti)

Viimeisen vuoden aikana WisePlatformiin valmistuneet ominaisuudet, jotka tukevat palloilutoimintaa:

- Pystytään rajoittamaan ajanvarauskalenterissa, että asiakas pystyy varamaan vain tunnin tai kahden tunnin aikoja, mutta admin-käyttäjällä on mahdollisuus tehdä asiakkaan puolesta 1,5 h varaus.

- Ajan merkkaaminen takaisin ei vahvistetuksi

- Omat varaukset sivun mobiilioptimointi

- Varatun vuoron "Kommentit" päivittymään ilman erillistä sivun latausta

- E-passi maksutavaksi verkkokauppaan

- Osakerekisterin kehittäminen / pukukaappien massalaskutuksen mahdollistaminen

- Kymppikortit

- Osakkaalle mahdollisuus itse merkata kenelle pelioikeus menee käyttöön

- Osakkeiden peliliput ​​​​​​

- Osakkaiden kulkuoikeudet / esim. pääsee varaamaan aikaisemmin kuin muut

- Hinnat näkyviin ajanvarauskalenterin yleisnäkymään (dynaaminen hinnoittelu)

- Digitaalisten pelilippujen/lahjakorttien hyödyntäminen

- Maksamattoman varauksen muokkaaminen kassalla

- Värikoodit adminin ajanvarausnäkymään eri kulkuoikeuksille

- Värikoodit adminille onko pelivuorot vahvistettu / vahvistamatta

- Seurat näkyviin ajanvarausnäkymään

- Pelaajan tietojen salaaminen varauskalenterissa

- Ajanvaraustilanteen näkymä asiakasnäytölle

- Verkkokauppakoodin nollaaminen hallinnasta

- Sarjakortin käytön suoraviivaistaminen (asiakas voi valita, mitä maksutapaa käyttää)

- Dashboard / raportit

- Varausvahvistus sähköpostiin ajanvarauksesta

- Kassatyöskentelyn suoraviivaistaminen (tilauksen käsittely riveittäin+kuluvan päivän maksamattomat varaukset+hakutoiminto)

- Tilauksen muokkaaminen kassalla mahdollista, esim. hinnan muuttaminen

- Roolien mukaisen hinnoittelun mahdollistaminen, esim. opiskelijahinnat

- Ajanvarauksesta/kassasta siirtyminen yhdellä klikkauksella asiakkaan crm:n

- Varauksen siirtäminen ja kopioiminen toiseen resurssiin (kentältä toiselle)

- Ajanvarauksen yhteyteen lisämyynnin tekeminen / piikkimyynti esim. yrityksille ravintolapalveluja