Tiedotettavaa Sadun asiakkaille
Hei,
Haluan tiedottaa teille seuraavan:
Olen irtisanoutunut ja jään pois WiseNetworkin riveistä. Virallinen viimeinen päiväni WiseNetworkillä on 23.9., mutta olen tätä ennen lomalla 16.-23.9.2022 välisen ajan.
Koen oppineeni ja kasvaneeni äärettömän paljon näiden viimeisten kahden vuoden aikana asiakasvastaavana sekä tekniseltä osaamiseltani. En olisi uskonut, että pystyn sisäistämään tätä kaikkea näin lyhyessä ajassa. Te sekä tukea antanut organisaatio että kollegat olette tähän myötävaikuttaneet äärimmäisen paljon. Olen kiitollinen jokaisesta kohtaamisesta kanssanne. Sekä niistä helpoista ja kivoista, mutta myös kasvattaneista vaikeista tilanteista. Toivon, että jatkossakin uskallatte antaa palautetta. Palautteen avulla kehitytään ja te asiakkaat olette olleeet ja tulette olemaan tärkein palautteenantaja!
Kiitos tuhannesti myös teille asiakkaat kuluneista vuosista, tulen muistamaan nämä ja toivoisin, että myös teille jää hyviä muistoja.
ystävällisin terveisin, Satu Viljanen
Organisaation puolesta haluaisin välittää viestin teille:
"Sadun jääminen pois WiseGymin palvelupäällikön pestistä on Wiselle harmillinen juttu, mutta haluamme tietenkin varmistaa, että asiakkaamme saavat jatkossakin hyvää palvelua. Siksi rekry uudesta palvelupäälliköstä on jo käynnissä ja tiedotamme heti, kun uusi tyyppi on tiedossa.
Sillä välin tukipalvelumme palvelee normaalisti ja ohjaa yhteydenottonne oikealle taholle. Tukitiketti on siitä meille tärkeä, että yhteydenottonne jää meille talteen ja voimme siten kehittää jatkuvasti palveluamme."
Tukiportaali
Tukiportaalistamme löytyy kattavasti kirjallisia ohjeita sekä videomateriaalia WisePlatformin käytöstä ja toiminnoista. Ennen tukipyynnön lähettämistä tai soittamista on hyvä tarkistaa, löytyykö ongelmaan vastaus valmiista ohjeistamme ja videoistamme: www.wisenetwork.fi/tuki
Tukipyyntö järjestelmän sisältä
Mikäli teillä on ongelmia järjestelmän hallintapuolella, toivomme teidän lähettävän tukipyynnöt suoraan järjestelmän sisältä. Admin-hallinnan jokaisesta näkymästä löytyy "tuki"-symboli (henkilö luurit päässä). Tätä kautta lähetettävä tukipyyntö tulee sähköpostiimme, mutta saamme samalla myös tiedon, miltä järjestelmän sivulta tukipyyntö on lähetetty ja pääsemme siihen suoraan käsiksi url-linkillä.
Sähköpostituki
Niissä tapauksissa, kun tukipyyntöä ei voi lähettää järjestelmän sisältä (admin-hallinnasta), palvelevat sähköpostitukemme osoitteissa:
tuki@wisenetwork.fi
tuki@wisegym.fi (kuntosalit)
tuki@wisegolf.fi (golfkentät)
Sähköpostituen vastausajat:
Arkisin: 8.00 - 17.00
La ja su klo 9.30 - 12.00 (pois lukien juhlapyhien viikonloput).