WiseCRM - Tagien hallinta

WiseCRM mahdollistaa yritysten ja henkilöiden loogisen ryhmittelyn tagien avulla
Tagien käyttö tehostaa asiakashallintaa ja helpottaa kohdistettua markkinointia.
Tagien käyttö tehostaa asiakashallintaa ja helpottaa kohdistettua markkinointia.

Tagien avulla yhteystietoja voidaan luokitella hyvin tarkasti

Yhteystietoa tai yritystä lisättäessä uudelle kohteelle voidaan asettaa tageja. Tagit ovat eräänlaisia hakusanoja, joiden avulla yhteystietoja voidaan ryhmitellä. Asiakkaiden ryhmittely mahdollistaa muun muassa kohdennetun markkinoinnin valituille asiakasryhmille. Myös muut järjestelmän osat hyödyntävät tageihin perustuvaa asiakasryhmittelyä ja toisaalta myös täydentävät asikastietoutta.

Tageja voidaan lisätä rajattomasti, joten sama asiakas voi kuulua useampaan ryhmään. Tagit voivat liittyä esimerkiksi yritysten toimialaan tai sijaintiin: "rakennusala", "satakunta" tai kontaktin alkuperään kuten: ”verkkokauppaostajat”, ”uutiskirjetilaajat”. MYös sisältöeditorin "listaa yrityksiä" -toiminto hyödyntää tageja. Tämän toiminnon avulla artikkelissa voidaan antaa näkyvyyttä esimerkiksi sponsoreille.


Tagin lisääminen


CRM - Kontaktit -välilehdellä voidaan lisätä uusia kontakteja. Kontaktin luomisen yhteydessä henkilölle tai yrityksille voidaan asettaa tageja.  Järjestelmä ehdottaa automaattisesti käytössä olevia tageja lisättäväksi.
CRM - Kontaktit -välilehdellä voidaan lisätä uusia kontakteja. Kontaktin luomisen yhteydessä henkilölle tai yrityksille voidaan asettaa tageja. Järjestelmä ehdottaa automaattisesti käytössä olevia tageja lisättäväksi.

Tagien hallinta


Varsinainen tagien hallinta tapahtuu CRM - Asetukset - Tagit -välilehdellä.
Varsinainen tagien hallinta tapahtuu CRM - Asetukset - Tagit -välilehdellä.

Tagien hallinnassa voidaan korjata tagin nimeä tai poistaa valittu tagi kokonaan. Järjestelmä kertoo, kuinka monta kertaa kutakin tagia on käytetty. Päällekkäiset tai käyttämättömät tagit on helppo poistaa ja homma pysyy koko ajan hanskassa.
Tagien hallinnassa voidaan korjata tagin nimeä tai poistaa valittu tagi kokonaan. Järjestelmä kertoo, kuinka monta kertaa kutakin tagia on käytetty. Päällekkäiset tai käyttämättömät tagit on helppo poistaa ja homma pysyy koko ajan hanskassa.

Lue myös nämä artikkelit:


CRM:n kokoaa kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot keskitetysti yhteen paikkaan.

WiseCRM- asiakkuudenhallinta

CRM ohjaa kaikkia järjestelmän toiminnallisuuksia. Samalla WiseCRM on monipuolinen jatkuvasti kehittyvä kontaktien (asiakkuuksien) hallintajärjestelmä.

Lue lisää


WisePlatformiin aktivoidaan asiakkaan tarvitsemat työkalut.

WisePlatform (Wise)

WisePlatform on laajin valmis, heti käyttöönotettavissa oleva CRM-järjestelmä. Järjestelmä sisältää 30 toiminnallisuutta, markkinoinnista, myynnistä ja taloushallinnosta, kaikki samassa järjestelmässä. Kokonaisuus on WiseNetwork Oy:n tuottama, mikä mahdollistaa jatkuvan kehityksen asiakastarpeiden mukaan.

Lue lisää