Tukipalvelumme laajenee

WiseNetworkin tukipalvelut laajenevat heinäkuun alussa: avaamme asiakkaidemme käyttöön puhelintuen kiireellisiä tukipyyntöjä varten. Ensisijainen väylä tukipyynnöille on kuitenkin järjestelmän hallintapuolen "tuki"-symboli (henkilöluurit päässä) ja tämän jälkeen tuen sähköpostiosoitteet.

Tukipalvelun kanavat

Tukiportaali

Tukiportaalistamme löytyy kattavasti kirjallisia ohjeita sekä videomateriaalia WisePlatformin käytöstä ja toiminnoista. Ennen tukipyynnön lähettämistä tai soittamista on hyvä tarkistaa, löytyykö ongelmaan vastaus valmiista ohjeistamme ja videoistamme: www.wisenetwork.fi/tuki

Tukipyyntö järjestelmän sisältä

Mikäli teillä on ongelmia järjestelmän hallintapuolella, toivomme teidän lähettävän tukipyynnöt suoraan järjestelmän sisältä. Admin-hallinnan jokaisesta näkymästä löytyy "tuki"-symboli (henkilö luurit päässä). Tätä kautta lähetettävä tukipyyntö tulee sähköpostiimme, mutta saamme samalla myös tiedon, miltä järjestelmän sivulta tukipyyntö on lähetetty ja pääsemme siihen suoraan käsiksi url-linkillä.

Sähköpostituki

Niissä tapauksissa, kun tukipyyntöä ei voi lähettää järjestelmän sisältä (admin-hallinnasta), palvelevat sähköpostitukemme osoitteissa:
​​​​​​​
tuki@wisenetwork.fi
tuki@wisegym.fi (kuntosalit)
tuki@wisegolf.fi (golfkentät)


Sähköpostituen vastausajat:
Arkisin: 8.00 - 17.00
La ja su klo 9.30 - 12.00 (pois lukien juhlapyhien viikonloput).

Puhelintuki kiireellisiä tukipyyntöjä varten

Puhelintuen numero:
030 030 0210 (1,19 e / min (kiinteä ja mobiili))

Puhelintuen vastausajat:
Arkisin: 9.00 - 17.00
La ja su: 9.30 - 12.00 (pois lukien juhlapyhien viikonloput)

Toivomme teidän huomioivan, että kaikissa tapauksissa tukemme ei voi ratkaista ongelmaa puhelimessa, vaan asia saattaa vaatia enemmän selvitystä. Näissä tapauksissa teemme puhelusta normaaliin tapaan tukitiketin järjestelmäämme ja palaamme teille päin, kun asia on ratkaistu.


Toivomme tukipyyntöjä ainoastaan tukipalvelumme kautta

Jotta prosessimme toimisi suunnitellusti ja pystyisimme palvelemaan parhaalla mahdollisella tavalla, toivomme teidän ongelmatapauksissa olevan aina yhteydessä asiakastukeemme yllä mainittujen kanavien kautta eikä suoralla kontaktilla asiakaspalvelussamme työskenteleviin henkilöihin.

Näin toimimalla pystymme:

  • dokumentoimaan kaikki tukipyynnöt järjestelmäämme.
  • priorisoimaan saapuneet tukipyynnöt sekä vastaamaan kiireellisiin viesteihin nopeasti.
  • varmistamaan kaikkien viestien käsittelyn viimeistään yhden työpäivän aikana.
  • vapauttamaan yksittäisiltä työntekijöiltämme aikaa kokonaisvaltaiseen asiakassuhteen kehittämiseen sekä muunlaiseen yhteydenpitoon esimerkiksi koulutusten sekä sparrausten merkeissä.
  • palvelemaan teitä kokonaisvaltaisesti nopeammin ja paremmin.

Mistä asioista lähetän tukipyynnön?

Toivomme tukipalvelumme saavan viestit esimerkiksi seuraavanlaisista kysymyksistä ja tilanteista:

  • Järjestelmäopastukset ja käytön neuvonta
    • mistä löytyy jokin tietty toiminto järjestelmästä
    • miten käytetään jotakin järjestelmän yksittäistä toimintoa
  • Erilaiset virhetilanteet
    • jokin järjestelmän toiminto/näkymä tms. ei toimi
  • Nettisivuille tehtävät pienet muutokset
    • kiinteiden elementtien (esim. footer) tietoihin tulevat muutokset
  • Kehitysideat ja -ehdotukset
    • otamme kehitysideoita mieluusti vastaan tukipalvelumme kautta, niin saamme myös ne dokumentoitua ja ohjattua eteenpäin kehitystiimimme arvioitavaksi.

Tukipalvelumme käsittelee tukipyynnöt ja joko tukipalveluhenkilömme tai asiakasvastaavamme ovat teihin yhteydessä asiasta.


Tukiportaali

WiseNetworkin tukiportaalista löytyy kirjallisia ohjeita, videoita sekä usein kysyttyjä kysymyksiä WisePlatform-järjestelmän käytöstä.

Lue lisää