Tukipalvelut

WiseNetwork tarjoaa asiakkailleen asiantuntevat tukipalvelut. Tukipalveluiden tarkoituksena on vastata asiakkaidemme eteen tuleviin pulmatilanteisiin ja järjestelmän käyttöä koskeviin kysymyksiin nopeasti.

Mistä tilanteista lähetän tukipyynnön?

  • Järjestelmäopastukset ja käytön neuvonta
    • mistä löytyy jokin tietty toiminto järjestelmästä
    • ​​​​​​​miten käytetään jotakin järjestelmän yksittäistä toimintoa
  • Erilaiset virhetilanteet
    • jokin järjestelmän toiminto/näkymä tms. ei toimi
  • Nettisivuille tehtävät pienet muutokset
    • kiinteiden elementtien (esim. footer) tietoihin tulevat muutokset

Tukipalvelumme käsittelee ja priorisoi tukipyynnöt sekä ohjaa ne tarvittaessa eteenpäin. Joko tukipalveluhenkilömme tai asiakasvastaavamme ovat teihin yhteydessä asiasta. Käsittelemme kaikki viestit viimeistään yhden työpäivän aikana.


Miten lähetän tukipyynnön?

Tukipyynnön voi tehdä kahdella tavalla:

1. Admin-hallinnan jokaisessa näkymässä "tuki"-symbolin kautta (henkilö luurit päässä).

2. Lähetä tukipyyntö sähköpostitse osoitteeseen tuki@wisenetwork.fi

Tukipyynnön pystyy tekemään järjestelmän hallintapuolelta "tuki"-symbolin kautta.

Tukipyynnön pystyy tekemään järjestelmän hallintapuolelta "tuki"-symbolin kautta.


WisePlatform opasvideot

Videoissa käydään läpi WisePlatform-toiminnallisuuksia ja opastetaan niiden käyttöön.

Lue lisää

Tuki FAQ

Usein kysyttyjä kysymyksiä järjestelmän käytöstä.

Lue lisää


Wiseläisillä on yhteensä kymmenien vuosien kokemus yritysten toimintojen digitalisoinnista. ​​​​​​​Ota meihin yhteyttä - katsotaan, miten viisas verkostomme voi auttaa juuri sinua.

Lue lisää