Peruutetut ajanvaraukset krediitiksi järjestelmään
Ajanvarauksen peruutuksen yhteydessä asiakkaan maksama summa on mahdollista palauttaa hänen käyttäjätunnuksensa taakse krediiteiksi. Asiakas voi käyttää krediittien saldon seuraavaan ajanvaraukseensa.
Mikäli yrityksenne ottaa krediitit käyttöönsä, tulevat asiakkaan peruutuksista seuranneet krediitit näkymään automaattisesti järjestelmään asiakkaan tunnusten taakse, mistä hän voi käyttää ne seuraavaan varaukseensa.
Mikäli krediitejä ei oteta käyttöön, joutuu yritys palauttamaan rahat asiakkaalle aina manuaalisesti maksukanavan kautta.
Mikäli krediitejä ei oteta käyttöön, joutuu yritys palauttamaan rahat asiakkaalle aina manuaalisesti maksukanavan kautta.
1. Tilaa asiakasperuutusten krediitit yrityksenne käyttöön alla olevalla lomakkeella.
Mikäli yrityksenne haluaa, että asiakkaiden peruutuksien yhteydessä heidän jo maksamansa rahat palautetaan asiakkaalle WisePlatform-järjestelmän kautta, siirtämällä ne järjestelmään krediiteiksi, ottakaa yhteyttä meihin alla olevan lomakkeen kautta.
2. Laitamme asetukset kohdalleen ja ilmoitamme teille, kun krediitit ovat toiminnassa.
Kun olette täyttäneet ja lähettäneet oheisen lomakkeen meille asetamme krediitit toimimaan verkkokaupassanne / ajanvarauksissanne.
Olemme teihin yhteydessä, kun kaikki on toiminnassa ja valmiina asiakkaidenne käytettäväksi.
3. Muistakaa tiedottaa asiakkaitanne kredittien käytöstä
Kun olemme vahvistaneet krediittien toimivan verkkokaupassanne, muistakaa informoida asiakkaitanne toimintatavoistanne.
Mikäli krediittejä ei oteta käyttöön, joutuu yritys palauttamaan rahat asiakkaalle aina manuaalisesti maksukanavan kautta.