Vinkit uusasiakashankintaan WiseGymin työkaluilla
Kuluttaja elää arjessaan valtavan markkinointiviestinnän hälyn keskellä. Viestiä tulee sieltä ja täältä – suurin osa kaikuu kuuroille korville, koska viesti ei osu oikealla sisällöllä, se ei tule oikella hetkellä ja vastaanottajakin saattaa olla väärä. WiseGymin toiminnanohjausjärjestelmässä on otettu juuri edellä mainittu haaste ratkaisun keskiöön.
WiseGymin digitaalisten markkinointityökalujen avulla saadaan automatisoitua eri kohderyhmien postituslistojen tekeminen ja viestintää voidaan toteuttaa sen mukaan, mitä halutaan saada aikaan.
WiseGym tarjoaa useita eri mahdollisuuksia potentiaalisten asiakkaiden tavoittamiseksi, eli liidien hankintaan:
- Digitaalisen tiedonkeruulomakkeen avulla voit järjestää arvonnan, kerätä yhteystietoja tapahtumissa tai lähettää vastineeksi yhteystiedoista esimerkiksi ilmaisen treenivideon.
- Tuotehallinnan kautta voit määrittää, että ostamalla tietyn tuotteen asiakas siirtyy suoraan Potentiaaliset asiakkaat -postituslistalle ja liidiksi myyntitaululle. Tällaisia tuotteita voi olla esimerkiksi tutustumiskäynnit tai kertakortit.
Kun potentiaalinen asiakas on jättänyt jälkensä järjestelmään, voidaan aloittaa kohdennettu markkinointi ja viestintä. Koska WiseGymissä kaikki toiminnot ovat samassa järjestelmässä, voidaan asiakkaan käyttäytymistä seurata läpi asiakkuuden eri vaiheiden. Järjestelmä tallentaa asiakkaan tekemiä toimia ja ylläpitää postituslistoja automaattisesti niiden mukaan. Tällä pyritään mahdollisimman relevanttiin viestintään asiakkaille.