WiseActivities – Aktiviteetit
Kaikki asiakastieto samassa paikassa. Asiakkaan tekemät tai hänelle kohdistetut toimenpiteet löytyvät suoraan henkilökortin alta
Kaikki asiakastieto samassa paikassa
WiseActivities on keskeinen osa asiakkuudenhallintaa. Aktiviteetit ovat yksittäisiä toimenpiteitä, joissa kontakti on ollut osallisena. Aktiviteetti voi olla asiakaslähtöinen kuten osto, tapahtumaan osallistuminen tai vastaus kyselyyn. Se voi myös olla hänelle kohdistettu sähköposti, puhelu tai sovittu tapaaminen. Kaikki aktiviteetit löytyvät kontaktien alta ja asiakashistoriaan päästään pureutumaan hyvin tarkasti. Myyntityön kannalta on erittäin tehokasta, että kaikki asiakastiedot ovat samassa paikassa.
Toukokuussa 2018 voimaan tuleva tietosuojalain muutos edellyttää, että asiakkaan on halutessaan saatava nähdä kaikki hänestä säilytetyt tiedot tai tulla unohdetuksi. Wise-järjestelmässä tämä on huomioitu tarkasti: kun kaikki tieto ja tietoa hyödyntävät työkalut ovat samassa järjestelmässä, yhteenvetoja on helppo esittää ja tiedot voidaan hetkessä poistaa asiakkaan niin vaatiessa.