WiseEvent kesäterveiset
WiseEvent toiminnanohjausjärjestelmä palvelee tänä päivänä erilaisia tapahtumaorganisaatioita hyvin monipuolisesti. Koska WiseNetwork Oy:llä on myös monipuolisesti asiakkuuksia eri toimialoilta, voidaan eri toimialojen tarpeisiin kehitettyjä järjestelmätyökaluja hyödyntää yli toimialarajojen. Esimerkkeinä sopimushallinnan työkalu on kehittynyt jääkiekon Liiga-vetoisesti erittäin monipuoliseksi työkaluksi yhteistyökumppanuuksien myyntiin. Palloiluhalleille kehitetty ajanvarauskalenteri toimii erinomaisesti monenlaisten resurssien varaamiseen. Yhteistyö ravintolatoimijoiden kanssa on kehittänyt kassasovellusta nopeatempoiseen myyntiin säilyttäen kuitenkin CRM-ohjautuvuuden.
Näissä teemoissa erityisesti haluamme auttaa tapahtumajärjestäjiä
Asiakastietojen hallinta: Tapahtumajärjestäjänä tarvitset usein tietoa osallistujista, asiakkaista ja sidosryhmistä. WiseEvent mahdollistaa asiakastietojen tallentamisen ja hallinnan, eli kaikki asiakkuuden aktiviteetit mukaan lukien mm. yhteystiedot, ilmoittautumiset ja tilaukset & sopimukset.
Viestintä ja markkinointi: WiseEvent toiminnanohjausjärjestelmä mahdollistaa tehokkaan viestinnän osallistujien, lipun ostaneiden, yhteistyökumppaneiden ja muiden sidosryhmien kanssa. Hyödynnä sähköpostimarkkinointia, mobiiliapplikaation push-viestintää, automaattisia ilmoituksia sekä sosiaalista mediaa.
Lipunmyynti: Jos tapahtumaan myydään lippuja, WiseEvent toiminnanohjausjärjestelmän Omalla Lippukaupalla voit hallita lippujen myyntiä, istumapaikkojen varaamista, hinnoittelua, verkkomaksujen käsittelyä ja kulunvalvontaa. Kaikki asiakasdata menee suoraan järjestelmän CRM:n, jonka viestintätyökaluilla voit markkinoida itsellesi lisämyyntiä.
Taloushallinto: Tapahtumajärjestäjän on seurattava taloudellisia näkökohtia, kuten budjetteja, kulujen seurantaa, laskutusta ja raportointia. WiseEvent toiminnanohjausjärjestelmässä myynnit kirjautuvat automaattisesti kirjanpitoon. WiseEconomy taloushallinnon työkalut sisältävät WiseInvoice myyntilaskut, WiseBill ostolaskut, WisePay palkat sekä WiseAccounting kirjanpidon.
WiseAutomation Manager & WiseAutomation Flow
WisePlatformiin on tulossa kaksi uutta työkalua, jotka tuovat valtavasti uusia mahdollisuuksia automaatioihin sekä markkinoinnissa että muissa toiminnoissa. Työkalujen kehitys on parhaillaan käynnissä ja julkaisu tapahtuu syksyllä 2023.
Uusi työkalu WiseAutomation Manager kokoaa automaatiot yhteen käyttöliittymään helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Esimerkiksi nykyiset segmentoinnin automaatiot (kuten henkilötägi, joka lisätään tuotteen ostajalle tai tapahtumaan ilmoittautuneelle) ovat jatkossa paremmin keskitetysti hallittavissa. Nykyisellään automaatiosääntöjä on ripoteltuina pitkin järjestelmää ja tähän uusi työkalu tuo helppoutta.
Toinen uusi työkalu WiseAutomation Flow mahdollistaa automaatioiden ketjuttamisen perustuen niiden laukaisijoihin, joita kutsumme triggereiksi. Kun triggerin ehdot täyttyvät, automaatio tekee ennalta määritetyn toiminnon. Siirtymäelementeillä voit rakentaa erilaisia polkuja yhden automaatiovirran sisään.
WiseAutomation Manager >>> säästä aikaa automaatioiden rakentamisessa!
WiseAutomation Flow >>> rakenna oma asiakaspolkusi!
Käyttöönottoprosessia kehitetty
Yksi kasvuyrityksen menestystekijöistä on nopea reagoiminen haasteisiin. WiseNetworkin tuotteiden käyttöönotto on koettu joiltakin osin työlääksi ja siksi olemme uudistaneet käyttöönottoprosessia. Käyttöönottoprosessin kehittäminen onkin ollut yksi kevään suurista teemoista WiseNetworkilla. Asian eteen on tehty paljon töitä ja käyttöönottoprosessi tulee uudistumaan syksyllä merkittävästi. Prosessia konseptoidaan sekä automatisoidaan merkittävästi ja sen avulla pystytään nopeuttamaan käyttöönottoprosessia sekä vähentämään mahdollisia virheitä, jotka saattavat joskus näkyä loppukäyttäjälle asti ongelmina.
Aikaisemmin asiakkaille avattiin ns. "tyhjä" järjestelmä ja jokainen asetus käytiin yksitellen asiakkaiden kanssa läpi. Käyttöönoton helpottamiseksi olemme rakentaneet mallin, jossa kaikki asetukset on tehty oletusasetuksiksi. Asiakkaalle avataan siis valmis järjestelmä, missä hänen tehtäväkseen jää vain muokata jo tehtyjä asetuksia tarpeidensa mukaan. Tämä tekee käyttöönotosta huomattavasti aikaisempaa helpompaa.
Uusia työntekijöitä
Touko- ja kesäkuu toivat runsaasti vahvistusta WiseNetworkin porukkaan: toukokuussa WiseNetworkilla aloitti yhteensä kolme uutta huipputekijää ja kesäkuun alussa joukkomme vahvistui vielä yhdellä ammattilaisella lisää. Rekrytointien myötä organisaatiomme osaaminen kasvoi monella eri osa-alueella: ohjelmistokehityksessä, taloushallinnossa, asiakaspalvelussa sekä suunnittelussa.
Tällä hetkellä WiseNetworkin organisaatiossa työskentelee 36 työntekijää sekä 4 alihankkijaa.
Hyvää kesää toivottaen,
Jose Laaksonen
WiseNetwork Oy
Toimialajohtaja / WiseEvent
jose.laaksonen@wisenetwork.fi
p. 040-7534615
ja koko WiseTeam!