WiseGymApp & WiseGolfApp: Asiakkaan tiedot QR-koodilla | WiseNetwork Oy

WiseGymApp & WiseGolfApp: Asiakkaan tiedot QR-koodilla

Asiakkaan applikaatiossa näkyy QR-koodi kenttä, jolla asiakas voidaan tunnistaa kassan kautta. Asiakkaan tiedoista haetaan esimerkiksi rooli, joka voi oikeuttaa alennukseen tietyissä tuotteissa, jos tuotteille on määritetty roolikohtaisia alennuksia. Toiminto vaatii kassaan liitetyn QR-koodilukijan tai viivakoodinlukijan, jossa on tuki QR-koodeille.

Kerätään tähän erilaisia toimintamalleja toimialoille.

WiseGym

  • Asiakkaan tunnistaminen kassasovelluksessa QR-koodilla
  • Myynnit oikealle asiakkaalle - asiakkaiden aktiviteetteihin saadaan enemmän tapahtumia ja saadaan hyödynnettyä myös paremmin kassalta myytävien tuotteiden tagien nousemista asiakkaille. Tämän myötä voidaan laittaa uutiskirjeitä vaikka lisäravinteiden ostaneille.
  • Roolikohtaiset alennukset - asiakkaan tunnistautuessa haetaan rooli ja tuotteille voidaan antaa roolikohtaisia alennuksia. Esimerkiksi jäsenille -10% lisäravinteista. https://wisehelp.fi/ohjeet/wisesales/alennushinta-tuotteelle/
  • Asiakkaan QR-koodi vaihtuu päivittäin, tällä pyritään ehkäisemään väärinkäytöksiä ja muiden henkilöiden alennusten käyttämistä.


Tulevat mahdolliset kehitykset:

  • QR-koodi tuo myös mahdollisuuden siihen, että tulevaisuudessa voidaan ottaa kulunvalvontaan QR-koodilliset lukijat, joilla voi avata oven.
  • Asiakkaan oma digitaalinen kuntosalikortti, jota voidaan hyödyntää, jos ei ole kassaa käytössä, jolla asiakas voidaan tunnistaa.
  • Asiakkaan tunnistaminen nimen, roolin tai tagin perusteella (esim. "kanta-asiakas", "henkilökunta", "VIP", "Tapahtuma 1.1.2025") jäsenkorttia näyttämällä
  • Roolit ja tagit tulossa

WiseGolf

  • Asiakkaan tunnistaminen kassasovelluksessa QR-koodilla
  • Myynnit oikealle asiakkaalle - asiakkaiden aktiviteetteihin saadaan enemmän tapahtumia ja saadaan hyödynnettyä myös paremmin kassalta myytävien tuotteiden tagien nousemista asiakkaille. Tämän myötä voidaan laittaa uutiskirjeitä vaikka proshopista ostaneille.
  • Roolikohtaiset alennukset - asiakkaan tunnistautuessa haetaan rooli ja tuotteille voidaan antaa roolikohtaisia alennuksia. Esimerkiksi jäsenille -10% proshop-tuotteista. https://wisehelp.fi/ohjeet/wisesales/alennushinta-tuotteelle/
  • Asiakkaan QR-koodi vaihtuu päivittäin, tällä pyritään ehkäisemään väärinkäytöksiä ja muiden henkilöiden alennusten käyttämistä.


QR-koodi tuo myös mahdollisuuden siihen, että tulevaisuudessa voidaan ottaa kulunvalvontaan QR-koodilliset lukijat, joilla voi avata oven.