WiseMail - Uutiskirjeet

Materiaalit suoraan artikkelihallinnasta. CRM:n avulla automatisoidut postituslistat ja kattava analytiikka.

WiseMail-sähköpostimarkkinointityökalulla voidaan toteuttaa näyttäviä uutiskirjeitä, markkinointikirjeitä ja tiedotteita.

Mitä? - markkinointiviestit helposti olemassa olevista sisällöistä

WisePlatformin "kaikki samassa järjestelmässä" -ideologia helpottaa ja nopeuttaa sisällöntuotantoa. Julkaisujärjestelmään ja kotisivuille toteutettuja sisältöjä voi hyödyntää suoraan markkinointityökalujen sisällöntuotannossa. Valmiiden sisältöjen hyödyntämiseen on rakennettu myös automatiikkoja, jotka tekevät markkinointitoimenpiteistä erityisen helppoja. Esimerkiksi kotisivun tuoreimmat uutiset voi lähettää muutamalla klikkauksella sähköpostimarkkinointikirjeenä kohdennetusti eri asiakasryhmille.

Kenelle? - henkilökohtainen kohdennettu viesti toimii parhaiten

WiseMail-sähköpostimarkkinointi hyödyntää järjestelmän CRM:n asiakastietoja ja kattavien asiakastietojen perusteella sähköpostimarkkinointia on helppo kohdentaa vastaanottajalle sopivaksi henkilökohtaiseksi viestinnäksi. Henkilökohtainen ja vastaanottajalle relevantti viesti tavoittaa vastaanottajan paremmin.

Tägistä postituslista täysin automaattisesti

Ostettaviin tuotteisiin, tapahtumailmoittautumisiin, tiedonkeruulomakkeisiin, jne. voidaan kytkeä tägi, joka merkitsee kyseisen asiakkaan käyttäytymisen. Tuotteiden osalta sama toiminto voidaan tehdä myös päinvastaisena, jolloin valittu tägi poistetaan asiakkaan käyttäytymisen perusteella.

Postituslistalle voidaan antaa sääntö, jolloin se poimii päivittäin tietyn tägin omaavat henkilöt/yritykset automaattisesti kyseiselle listalle. Näin asiakkaiden segmentointi on täysin automaattista ja ajantasaista.

Miten meni? - analytiikkaa kampanjoista

Heti sähköpostimarkkinointiviestin lähettämisen jälkeen voidaan seurata lähetyksen dataa ja markkinointikampanjan onnistumista. Voidaan seurata kenelle lähetys on mennyt perille, kuinka moni on klikannut siinä olleita linkkejä. Informaation avulla voidaan kohdentaa myyntitoimenpiteitä ja jatkomarkkinointia.