WiseNetworkin tukipalvelut

Olemme avanneet asiakkaidemme käyttöön myös puhelintuen. Puhelin on yksi kanava lisää tukipyyntöjen jättämiseen. Ensisijainen väylä tukipyynnöille on edelleen järjestelmän hallintapuolen "tuki"-symboli (henkilö luurit päässä) ja tämän jälkeen tuen sähköpostiosoitteet.

Yhteistyöllä parannamme palvelua

Yhteistyöllä ja ohjeiden mukaan toimimalla voimme jokainen vaikuttaa tukipalveluiden toimivuuteen. Jotta pystymme palvelemaan teitä parhaalla mahdollisella tavalla, pyydämme huomioimaan seuraavat asiat:

  • Ongelmatilanteissa toivomme yhteydenottoja ja tukipyyntöjä ainoastaan tukikanaviimme (eikä suoralla kontaktilla asiakaspalvelussamme työskenteleviin henkilöihin).
  • Lähettäkää samasta asiasta vain yksi tukipyyntö ja yhtä kanavaa käyttäen.
    • Näin pystymme tehostamaan toimintaamme sekä palvelemaan teitä nopeammin ja paremmin, kun eteen ei tule tilanteita, että useista eri kanavista tullutta (samaa asiaa koskevaa) tukipyyntöä käsittelee meillä useampi henkilö.
  • Lähetäthän jokaisen asian omana tukipyyntönään.
    • Tämä mahdollistaa meillä tukipyyntöjen nopeamman käsittelyn, kun voimme ohjata asian suoraan oikealle asiantuntijallemme käsiteltäväksi. Jos samassa tukipyynnössä on useampi asia, pahimmassa tapauksessa kaikki asiat kiertävät samassa tiketissä asiantuntijalta toiselle, emmekä pysty hoitamaan kaikkia siinä olevia asioita optimaalisen ripeästi.
  • Huomioittehan myös, että mikäli lähettämässänne sähköpostiviestissä on muita vastaanottajia kopio-kentässä, tuen vastaus ei palaudu heille, vaan ainoastaan tukipyynnön lähettäjälle.


Tukipalvelun kanavat

1. Tukiportaali

Tukiportaalistamme löytyy kattavasti kirjallisia ohjeita sekä videomateriaalia WisePlatformin käytöstä ja toiminnoista. Ennen tukipyynnön lähettämistä tai soittamista on hyvä tarkistaa, löytyykö ongelmaan vastaus valmiista ohjeistamme ja videoistamme: www.wisenetwork.fi/tuki

2. Tukipyyntö järjestelmän sisältä

Mikäli teillä on ongelmia järjestelmän hallintapuolella, toivomme teidän lähettävän tukipyynnöt suoraan järjestelmän sisältä. Admin-hallinnan jokaisesta näkymästä löytyy "tuki"-symboli (henkilö luurit päässä). Tätä kautta lähetettävä tukipyyntö tulee sähköpostiimme, mutta saamme samalla myös tiedon, miltä järjestelmän sivulta tukipyyntö on lähetetty ja pääsemme siihen suoraan käsiksi url-linkillä.

3. Sähköpostituki

Niissä tapauksissa, kun tukipyyntöä ei voi lähettää järjestelmän sisältä (admin-hallinnasta), palvelevat sähköpostitukemme osoitteissa:
​​​​​​​
tuki@wisenetwork.fi
tuki@wisegym.fi (kuntosalit)
tuki@wisegolf.fi (golfkentät)

Sähköpostituen toiminta-ajat:
Arkisin: 8.00 - 17.00
Lauantaisin: 9.30 - 12.00 (pois lukien juhlapyhien viikonloput).

4. Puhelintuki

Puhelintuen numero:
030 030 0210 (1,19 e / min (kiinteä ja mobiili))

Puhelintuen vastausajat:
Arkisin: 9.00 - 17.00
Lauantaisin: 9.30 - 12.00 (pois lukien juhlapyhien viikonloput)

Toivomme teidän huomioivan, että kaikissa tapauksissa tukemme ei voi ratkaista ongelmaa puhelimessa, vaan asia saattaa vaatia enemmän selvitystä. Näissä tapauksissa teemme puhelusta normaaliin tapaan tukitiketin järjestelmäämme ja palaamme teille päin, kun asia on ratkaistu.


Toivomme tukipyyntöjä ainoastaan tukipalvelumme kautta

Jotta prosessimme toimisi suunnitellusti ja pystyisimme palvelemaan parhaalla mahdollisella tavalla, toivomme teidän ongelmatapauksissa olevan aina yhteydessä asiakastukeemme yllä mainittujen kanavien kautta eikä suoralla kontaktilla asiakaspalvelussamme työskenteleviin henkilöihin.

Näin toimimalla pystymme:

  • dokumentoimaan kaikki tukipyynnöt järjestelmäämme.
  • priorisoimaan saapuneet tukipyynnöt sekä vastaamaan kiireellisiin viesteihin nopeasti.
  • varmistamaan kaikkien viestien käsittelyn viimeistään yhden työpäivän aikana.
  • vapauttamaan yksittäisiltä työntekijöiltämme aikaa kokonaisvaltaiseen asiakassuhteen kehittämiseen sekä muunlaiseen yhteydenpitoon esimerkiksi koulutusten sekä sparrausten merkeissä.
  • palvelemaan teitä kokonaisvaltaisesti nopeammin ja paremmin.

Mistä asioista lähetän tukipyynnön?

Toivomme tukipalvelumme saavan viestit esimerkiksi seuraavanlaisista kysymyksistä ja tilanteista:

  • Järjestelmäopastukset ja käytön neuvonta
    • mistä löytyy jokin tietty toiminto järjestelmästä
    • miten käytetään jotakin järjestelmän yksittäistä toimintoa
  • Erilaiset virhetilanteet
    • jokin järjestelmän toiminto/näkymä tms. ei toimi
  • Nettisivuille tehtävät pienet muutokset
    • kiinteiden elementtien (esim. footer) tietoihin tulevat muutokset
  • Kehitysideat ja -ehdotukset
    • otamme kehitysideoita mieluusti vastaan tukipalvelumme kautta, niin saamme myös ne dokumentoitua ja ohjattua eteenpäin kehitystiimimme arvioitavaksi.

Tukipalvelumme käsittelee tukipyynnöt ja joko tukipalveluhenkilömme tai asiakasvastaavamme ovat teihin yhteydessä asiasta.


Tukiportaali

WiseNetworkin tukiportaalista löytyy kirjallisia ohjeita, videoita sekä usein kysyttyjä kysymyksiä WisePlatform-järjestelmän käytöstä.

Lue lisää