WiseNetworkin avoin työpaikka: Kirjanpitäjiä | WiseNetwork Oy

WiseNetworkin avoin työpaikka: Kirjanpitäjiä

Oletko tarkka ja oma-aloitteinen taloushallinnon osaaja, joka innostuu asiakaslähtöisestä työstä? Etsimme Porin toimistollemme kahta kirjanpitäjää täydentämään kasvavaa taloustiimiämme. Tässä roolissa pääset työskentelemään CRM-ohjatun järjestelmän parissa, jossa taloushallinto yhdistyy asiakaskeskeiseen asiantuntijatyöhön. Jos nautit vastuullisesta työstä ja haluat olla mukana rakentamassa ensiluokkaista asiakaskokemusta, saatat olla etsimämme osaaja!

WisePlatform - kaikki samassa järjestelmässä

WiseNetwork tarjoaa asiakkailleen CRM-ohjatun liiketoimintajärjestelmän, jonka kaikki työkalut on suunniteltu alusta alkaen toimimaan saumattomasti yhteen toistensa kanssa. Asiakashallinnan (CRM), julkaisujärjestelmän (CMS) sekä markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalujen lisäksi tuotamme toimialakohtaisia työkaluja (WisePlatform Golf, WisePlatform Gym, WisePlatform Event) - kaikki samassa paketissa.

Asiakkainamme on mm. golfkenttiä, kuntosaleja, jääkiekon Liiga-joukkueita, kauppakamareita ja energiayhtiöitä.


Työtehtäväsi kirjanpitäjänä

WiseNetwork rakentaa toimintansa pitkäaikaisten asiakassuhteiden ja tiiviin kehitysyhteistyön varaan. Uskomme, että huippuluokan järjestelmän rinnalla on oltava erinomainen asiakaskokemus – ja juuri tässä sinä, kirjanpitäjänä, tuot korvaamatonta lisäarvoa. Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä kansainvälistyvässä yrityksessä, jossa taloushallinto ei ole pelkkää perinteistä kirjanpitoa, vaan aidosti asiakaskeskeistä asiantuntijatyötä.

Pääsääntöiset työtehtäväsi painottuvat asiakkaiden kirjanpitotehtäviin ja projektiluontoisiin asiantuntijatehtäviin WisePlatform-järjestelmän käyttöönottovaiheessa.

Asiakkuuksien laajuus ja määrä määräytyvät aiemman kokemuksen perusteella, jolloin kokeneemmat kirjanpitäjät voivat ottaa vastuulleen suurempia ja vaativampia asiakkuuksia. Haettavista kahdesta roolista toinen keskittyy pääasiassa Golf-toimialan asiakkuuksiin, kun taas toinen työskentelee monipuolisesti eri toimialojen parissa.


Mitä etsimme?

Tärkeintä meille on asenteesi. Ehkä olet jo kerryttänyt kokemusta taloushallinnosta, asiakastyöstä tai tilinpäätöksien parissa toimimisesta, tai ehkä etsit roolia, jossa pääset kasvamaan. Meitä kiinnostaa erityisesti se, millaisella otteella tartut asioihin, miten kohtaat asiakkaan ja miten kannat vastuuta siitä, mitä lupaat.

Toivomme kuitenkin, että sinä olet täsmällinen ja rohkeasti tilanteisiin tarttuva asiantuntija, joka:

  • omaa aikaisempaa kokemusta kirjanpidon vaihtelevista tehtävistä
  • hallitsee kokonaisuuksia itseohjautuvasti, täsmällisesti ja joustavasti
  • on pätevä kommunikoimaan sekä suomeksi että englanniksi
  • suhtautuu avoimesti uuden oppimiseen ja kehittymiseen uransa varrella
  • omaa vahvat tiimi- ja vuorovaikutustaidot
  • osaa työskennellä suurienkin asiakkuuksien kanssa


Lisäksi arvostamme, jos sinulla on:

  • aikaisempaa kokemusta tilinpäätöksistä ja niiden tekemisestä
  • soveltuva koulutus joko kaupalliselta alalta tai taloushallinnosta


Mitä tarjoamme sinulle?

💼 Tarjoamme sinulle vakituisen työn kotimaisessa, kasvuhakuisessa teknologiayhtiössä, joka tähtää kansainvälisille markkinoille.

⚙️ Pääset työskentelemään markkinoiden edistyksellisimmän CRM-järjestelmän parissa ja pääset vaikuttamaan siihen, miten asiakkaamme kokevat palvelumme. Meillä saat kasvaa ja kehittyä urallasi omien vahvuuksiesi ja kiinnostuksenkohteidesi mukaan, ja vastuuta annetaan sitä mukaa, kun olet siihen valmis.

💰 Tarjoamme tehtäväkohtaisen palkan kokemuksen ja osaamisen mukaan:

Kevyemmälle osaajalle: 2300–2500 €/kk
Kokeneemmalle konkarille: 2500–2900 €/kk
​​​​​​​
Palkka koostuu kiinteästä peruspalkasta sekä suoriteperusteisesta provisiomallista. Provisio määräytyy kuukausittain toteutuneen SaaS-laskutuksen mukaisesti 5 %:n osuudella.

🌱  Meillä arki perustuu joustavuuteen, luottamukseen ja selkeään yhteiseen suuntaan. Työskentelemme hybridimallilla, jossa yhdistyvät vapaus vaikuttaa omaan työrytmiin ja yhdessä tekemisen voima. Toimipisteemme sijaitsee keskeisellä paikalla Porissa, Puuvillan alueella, ja tiimin tuki on mukanasi – olitpa etänä tai paikan päällä.

 Tehtävään perehdytys on meille tärkeä, joten toivomme, että voit työskennellä toimistolla päivittäin ensimmäisen kuukauden ajan, jotta varmistamme mahdollisimman sujuvan alun uudessa roolissasi.

💻 Hyvistä työvälineistä emme tingi, ja panostamme siihen, että työympäristö tukee onnistumistasi.



Innostuitko?

Jos tunnet, että tämä tehtävä kuulostaa juuri sinulle sopivalta mahdollisuudelta, lähetä meille hakemuksesi ja CV:si alla olevan lomakkeen kautta mahdollisimman pian!

Käsittelemme hakemuksia jatkuvasti ja esihaastattelemme sopivimmat henkilöt saatujen hakemusten perusteella. Virallinen haastattelukierros taloushallinnon palvelupäällikön kanssa pidetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Lisätiedot

Lisätietoja antaa tarvittaessa sähköpostitse HR- ja johdon assistentti Jenna Rajantie (jenna.rajantie@wisenetwork.fi) ja taloushallinnon palvelupäällikkö Valtteri Leinonen (valtteri.leinonen@wisenetwork.fi).

Jenna Rajantie

Valtteri Leinonen