Asiakaspalvelutiimimme vahvistuu | WiseNetwork Oy

Asiakaspalvelutiimimme tuorein vahvistus

Janika Laukkanen kertoo millaista on hänen työnsä osana WiseNetworkin asiakaspalvelutiimiä.

Janika on tärkeä osa asiakaspalvelutiimiä

Janika Laukkanen työskentelee WiseNetworkin asiakaspalvelussa ja on tärkeä osa tukipalvelutiimiämme. Hänen työnkuvaansa kuuluu asiakastuen tarjoaminen esimerkiksi WiseNetworkin kuntosali- ja golfasiakkaille.

Janika opiskelee töiden ohessa Satakunnan ammattikorkeakoulussa liiketalouden tradenomiksi ja opinnot ovat aivan loppusuoralla.
​​​​​​​
"Hain WiseNetworkille töihin, koska olin kuullut yrityksestä pelkkää hyvää ja avoinna oleva työtehtävä vaikutti kiinnostavalta sekä opintoihini liittyen sopivalta. Aikaisemmin olen työskennellyt eri myymälöissä ja kuntosalilla. Näistä työtehtävistä olen saanut jo monenlaista asiakaspalvelukokemusta, mitä koen pystyväni hyödyntämään myös WiseNetworkillä", kertoo Janika.

"Ensimmäiset työpäiväni WiseNetworkilla sujuivat kivasti ja sain uusilta työkavereilta lämpimän vastaanoton. Työporukalla on juuri sopivasti huumoria mukana päivissä niin, että yhdessä työskentely sujuu rennossa hengessä. Lisäksi olen kokenut tärkeänä, että koko päivän ajan toimistolla on hyvä yhteishenki. Hyvä yhteishenki mahdollistaa uuden työntekijän näkökulmasta sen, että keneltä vain uskaltaa pyytää apua tarvittaessa", Janika miettii.

Janika Laukkanen

Monipuolisuutta, haastavuutta ja omien taitojen kehittämistä

Janika kokee, että työtehtävät WiseNetworkin asiakaspalvelussa ovat olleet monipuolisia. Tätä kautta Janika on myös päässyt kehittämään omia taitojaan ja kartuttamaan kokemusta mitä erilaisista asiakaspalvelutilanteista.

"Tuen kautta olen auttanut asiakkaita järjestelmän käyttöön liittyvissä ongelmissa, sekä opastanut kuinka järjestelmän eri ominaisuuksia pystyy käyttämään tehokkaimmin hyödyksi. Tukea olen päässyt tarjoamaan kirjallisesti sekä tukipuhelimemme välityksellä. Tuen lisäksi työpäiviini kuuluu palavereita sekä muiden osastojen auttamista. Muita osastoja olen päässyt auttamaan esimerkiksi testaamalla järjestelmämme tai sovellustemme uusia ominaisuuksia. Työnkuvan monipuolisuuden ansiosta olen hyvin päässyt käyttämään koulussani oppimiani taitoja hyödyksi. Lisäksi monipuolisuuden ja rennon sekä kannustavan työilmapiirin ansiosta työpäivät kuluvat nopeasti", kertoo Janika.

Janikan mielestä työpäivät WiseNetworkillä tarjoavat myös sopivasti haastetta eikä tylsiä hetkiä pääse syntymään. Apua on onneksi aina kuitenkin saatavilla kollegoilta.

"Työtehtäväni ovat tuoneet sopivasti haastetta. Haastavammissa tilanteissa olen päässyt hyvin hyödyntämään ja kehittämään käytännön puolella koulussani oppimiani taitoja. Olen päässyt kehittämään omia taitojani erityisesti asiakkuudenhallinnassa ja päässyt oppimaan, kuinka monipuolisesti CRM-järjestelmä on siinä mukana. Kaikissa haastavissa tilanteissa voin aina matalalla kynnyksellä kysyä apua työkavereiltani", päättää Janika.


Yhteystiedot

Olemme kasvattaneet organisaatiomme yli 40 henkilöön, jotta voisimme palvella teitä entistä paremmin.

Lue lisää