PIN-koodiviestin muokkaaminen
Ajanvarauksen yhteydessä asiakkaalle automaattisesti lähetettävän PIN-koodiviestin tekstejä pystyy nyt muokkaamaan itse.
Huom. Ominaisuus koskee VAIN niitä yrityksiä, joilla on käytössä PIN-koodilukijat (ts. näppäimistölliset ovilukijat).
Ajanvarauksen yhteydessä asiakkaalle automaattisesti lähetettävän PIN-koodiviestin muokkaaminen on nyt mahdollista. Voitte siis itse määritellä ja muokata PIN-koodiviestiä, jonka asiakkaanne vastaanottavat, kun he ovat tehneet ja maksaneet ajanvarauksen. Viestiin voi esimerkiksi laittaa lisätietoja varauksesta (mistä löytyy vuokramailat tai parkkitilaa).
Mikäli haluatte ottaa tämän ominaisuuden käyttöön, toimikaa seuraavasti:
1. Luokaa artikkelihallintaan uusi artikkeli, johon kopioitte alla olevan esimerkkiviestin tiedot.
- Esimerkkiviestissä on mukana kaikki tiedot, mitä asiakkaan PIN-koodiviestiin on mahdollista sisällyttää.
- Poistakaa esimerkkiviestistä ne rivit / asiat, joita ette halua viestiä asiakkaallenne omassa PIN-koodiviestissänne.
- Vihreällä kirjoitetut kohdat ovat niitä, joita voi muokata itse joko heti tai myöhemmin.
- Punaiset tekstit ovat niitä, joita ei saa muuttaa. (Paitsi värin voi vaihtaa). Näihin kohtiin nousee automaattisesti tiedot järjestelmästä. Voitte poistaa rivin, jos ette halua kyseistä asiaa viestillenne.
- Huomatkaa, että myös artikkelin otsikko näkyy asiakkaalle lähetettävässä viestissä (esimerkkiviestissä "Tervetuloa pelaamaan!").
- Huomatkaa myös vaihtaa artikkelissa esimerkkitekstin väri sellaiseksi kuin haluatte sen asiakkaiden viestissä näkyvän.
Esimerkkiviesti:
Tervetuloa pelaamaan!
Kiitos varauksestasi tuotteelle ||TUOTENIMI||!
Henkilökohtainen sisäänpääsyyn oikeuttava PIN-koodisi on ||PINKOODI||
Koodilla pääset sisään aikavälillä ||VALIDFROM|| - ||VALIDTO||.
Varauksesi on kentällä ||RESURSSIN NIMI||
PIN-koodisi sopii oviin:
||OVILISTA||
Parkkipaikat löytyvät hallin vasemmalta puolelta!
Mukavia pelejä!
Terveisin,
2. Lähettäkää luomanne artikkelin linkki meille alla olevalla tiedonkeräyslomakkeella.
3. Kun olemme vastaanottaneet artikkelin, niin tukipalvelumme lisää sen PIN-koodien automaattiviestiksi.
Lisäämme sähköpostiviestin aiheeksi järjestelmän tietokantaan seuraavanlaisen viestin:
Tilauksen 63067 tuotteen Padel pinkoodi on 69414
4. Tämän jälkeen voitte missä välissä tahansa muokata luomanne artikkelin tekstejä tai kirjoittaa siihen lisää tekstiä. Vain pystyviivoihin ja niiden välissä olevaan tekstiin ei saa koskea missään vaiheessa (paitsi väriä voi muuttaa).
Artikkeliin tehdyt muokkaukset tulevat heti näkyviin lähteviin PIN-koodiviesteihin.
Mikäli teillä on kysyttävää ominaisuudesta, ottakaa yhteyttä tukipalveluumme admin-hallinnan tuki-kuvakkeista (henkilö luurit päässä).