Jatkuva toimialakohtainen kehitys

Teemme jatkuvaa kehitystyötä tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Asiakkaillamme on aina käytössä ajantasaiset työkalut ja järjestelmä, jonka kehittämiseen he itse osallistuvat.

Yrityksen nimikin sen jo kertoo: muodostamme yhdessä asiakkaidemme kanssa viisaan verkoston, jossa kehitystyö on jatkuvaa. Asiakkaillamme on aina käytössä ajantasaiset työkalut ja järjestelmä, jonka kehittämiseen he itse osallistuvat.

Monipuolista kokemusta liiketoiminnan digitalisaatiosta

WiseNetwork on kehittänyt kokonaisvaltaisen CRM-ohjatun ratkaisun asiakkuudenhallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloushallintoon.

​​​​​​​Yrityksen avainhenkilöillä on pitkä kokemus Rakentaja.fi -­verkkopalvelun kehittämisestä ja ylläpitämisestä sekä erilaisista myynnin, markkinoinnin ja liiketoimintaprosessien digitalisoimisesta. Vuonna 2006 Rakentaja.fi:lle myönnettiin tasavallan presidentin INNOSUOMI-palkinto.

WisePlatformin kehittämiseen on käytetty (2/2021 mennessä) 90 henkilötyövuotta Porin ja Mikkelin yksiköissä.

Yrityksen omistajat, avainhenkilöt, taustat

  • Lasse Myöhänen
    • Hallituksen puheenjohtaja, Kehitysjohtaja. Toimi Rakentaja.fi:ssä kehityspäällikkönä
  • Hannu Myöhänen
    • Yrityksen perustaja, toimitusjohtaja, hallituksen jäsen. Toimi Rakentaja.fi:ssä toimitusjohtajana
  • Kari Puosi
    • Sijoittaja. Toimii kiinteistösijoittajana
  • Pentti Hannukainen
    • Sijoittaja, hallituksen jäsen, Senior Adviser
  • Pentti Teponoja
    • Talousjohtaja. Toimi Rakentaja.fi kehitysjohtajana
  • Joni Meskanen (2019)
    • Myyntijohtaja, varatoimitusjohtaja
  • Santeri Kyrövaara
    • Luova johtaja, tuotekehittäjä (Framill Oy)
  • Miikka Timoska
    • Yhteyspäällikkö, myynti, käyttöönotto, koulutus ja tuki
  • Aku Laaksonen
    • Taloushallintojärjestelmän kehitys, Porin yksikkö
  • Otto Piispanen
    • Ohjelmistokehitys / MobiiliApplikaatiot, Mikkelin yksikkö
  • Paavo Tengvall
    • Kehityspäällikkö, Mikkelin yksikkö
  • Jussi Anttila
    • Ohjelmistokehitys
  • Aki Mäkitalo
    • Ohjelmistokehitys
  • Eetu Markkula
    • Tukipalvelujen koordinointi
  • Valtteri Leinonen
    • Taloushallinto, ohjelmistokehitys
  • Justus Haapala (2019)
    • Taloushallinto, ohjelmistokehitys
  • Tommi Saarela
    • Sijoittaja, toimi 2000-2010 Nokialla myynnissä, Lontoossa
  • Kirsi Saarnivuo-Myöhänen (2019)
    • Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
  • Satu Viljanen (2019)
    • Asiakasvastaava
  • Gert Pärna (2019)
    • Ratkaisumyyjä


Yhtiön tuotekehityksessä on yhteensä 20 henkilöä + kaikki asiakasyritykset.


WiseNetwork Oy tilinpäätös 1.1.2021

WisePlatform CRM-järjestelmä mahdollistaa ajantasaisen yrityksen toiminnanohjauksen, mukaan lukien taloushallinnon. WiseNetwork Oy tilinpäätös ajalta 1.1.-31.12.2020 siirrettiin tilintarkastukseen 1.1.2021.

Lue lisää


Jatkuva kehitys

Vuonna 2013 alkanut 30 laajaa toiminnallisuutta kattava peruskehitys on (8/2020) kokonaisuudessaan valmis. Kehitys ei suinkaan lopu tähän, vaan kehitys on jatkuvaa.

Kaikkia osa-alueita jatkojalostetaan WiseNetwork-verkostolta tulleiden kehitystarpeiden mukaan - näin asiakaskunnallamme on käytössään aina markkinoiden ketterin ratkaisu.

WisePlatform kehitystyö (12/2020) on kustannettu seuraavasti:

  • Asiakkaat, myyntituotot 2 900 000€
  • Eakr-, Ely- ja BF-kehitystuet 380 000€
  • Omistajien pääomalainat 920 000€

Yhteensä 4.200 000€


Referenssejämme

"Tappara valmistautuu kaikissa toimissaan uutta tulevaa Tampereen Areenaa varten ja WisePlatformin käyttöönotto oli yksi näistä. Kilpailutimme useita erilaisia järjestelmäntoimittajia mutta WiseNetworkin tarjoama kokonaisuus oli sellainen mitä muut eivät pystyneet tarjoamaan koko liiketoimintaamme ajatellen".

​​​​​​​Aki Hautamäki, myynti- ja kehityspäällikkö, Tappara

"Tampereen kauppakamari käyttää ja hyödyntää WISE-järjestelmää omassa toiminnassaan menestykkäästi ja on tyytyväinen käyttäjä​​​​​​​​​​​​​​

Toimitusjohtaja Antti Eskelinen, Tampereen kauppakamari

”Meille on erittäin tärkeää, että käyttämämme välineet tukevat laadukkaan digitaalisen jäsenkokemuksen syntymistä ja auttavat meitä kertomaan vaikuttamisen viestejämme laajasti ja kiinnostavasti. Meitä on pieni tiimi, joten haluamme toimia yhdessä järjestelmässä. Näin tieto kirjataan vain kerran ja meillä on koko ajan homma hanskassa ja langat käsissä.​​​​​​​

Satakunnan kauppakamari, Minna Nore

”Päädyimme Wisenetworkin järjestelmään, sillä se sisältää kaikki meidän tarvitsemat työkalut, ja paljon enemmänkin, mitä ei olla vielä ehditty hyödyntää. Järjestelmää on helppo käyttää. Olen ollut todella tyytyväinen palveluun: Wisenetwork on toiminut alusta asti asiantuntevasti, ketterästi ja asiakaslähtöisesti. Siitäkin huolimatta, että siirrettävää tietoa oli paljon, sujui siirto moitteetta. Jokaisessa asiassa Wisenetwork on kuunnellut toiveitamme ja toteuttanut niitä. Viestintä, markkinointi, tilastointi ja seuranta on nyt helpompaa, kun kaikki tieto löytyy samasta paikasta ja vieläpä paljon toimintoja on automatisoitu. Suosittelen Wisenetworkin järjestelmää muillekin”

Viivi Sakkara, Keski-Suomen kauppakamari