Vaiheittaiset ohjeet, kuinka järjestelmässä tehdään uusi tilaus ja sen asetukset.
1. Siirrytään järjestelmän hallintapuolelle ja valitaan
→ "Myynti"
→ "Tilaukset"
→ "Tilaukset"
Luodaan uusi tilaus klikkaamalla sivun yläreunasta
→ "Uusi tilaus"
2. Haetaan tilaukselle asiakas CRM:stä. Asiakas voi olla yritys tai henkilö. Mikäli asiakasta ei löydy CRM:stä voidaan tilaukselle luoda uusi asiakas.
→ "Lisää uusi"
Asiakkaan hakemisen tai luomisen jälkeen järjestelmä täyttää automaattisesti loput perustiedot.
3. Myyjän valitseminen tilaukselle. Myyjäksi tilaukselle tulee automaattisesti yrityksenne. Tämän lisäksi voitte valita tilauksellenne yhteyshenkilö myyjän.
4. Tuotteiden lisääminen tilaukselle. Tilaukselle on mahdollista lisätä useita eri tuotteita.
→ "Lisää tuote"
5. Toimitustavan valitseminen tilaukselle. Kun toimitustapa on valittu voidaan tarvittaessa asettaa tilaukselle arvioitu toimituspäivä.
6. Tilausvahvistukselle on mahdollista lisätä lisätietoja. Tällöin tulee laittaa rasti valintaruutuun "lähetä lisätieto tilausvahvistuksessa"
Lisätietoihin voidaan lisätä myös asiakkaan viite ja työmaan nimi tai numero
7. Tilausvahvistuksen lähettäminen asiakkaalle. Valitaan listauksesta tilauksen lähettäjä ja lähetetään vahvistus asiakkaalle.