Ohje - WiseCRM: Käyttäjätunnuksen vaihtaminen

Käyttäjätunnus voidaan joutua vaihtamaan, jos esimerksi asiakkaan sähköpostiosoite muuttuu.

Katso opasvideo

Ohje: Käyttäjätunnuksen vaihtaminen

1. Valitaan järjestelmän hallintapuolelta
→ "CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Henkilöt"

Etsitään järjestelmästä haluttu henkilö ja klikataan henkilökortti auki nimestä.


2. "Henkilö"-välilehdeltä löytyy otsikko "Käyttäjätiedot" ja sen alta kohta "Käyttäjätunnus".


Muutetaan tähän asiakkaan haluama sähköposti ja painetaan tallenna.


3. Muutetaan tarvittaessa uusi sähköpostiosoite myös henkilön yhteystietoihin.

Painetaan tallenna.


4. Pyydetään asiakasta kirjautumaan ulos tunnuksiltaan ja kirjautumaan uudestaan sisään uudella käyttäjätunnuksella.

Salasana pysyy ennallaan.