Ohje - WiseCRM: Henkilön kutsuminen järjestelmän käyttäjäksi

Ohjeet, miten henkilö kutsutaan järjestelmän käyttäjäksi eli miten henkilö pääsee luomaan itselleen tunnuksen ja salasanan palveluun.

Kun henkilölle on lähetetty CRM:n kautta käyttäjäkutsu, pääsee hän luomaan itselleen tunnuksen ja salasanan, joilla kirjautua sisään palveluun.

Vasta tämän jälkeen (kun henkilö on rekisteröitynyt palveluun) henkilölle voidaan asettaa erilaisia rooleja.


Video: Käyttäjän lisääminen, käyttöoikeudet, roolien hallinta

0:06 Henkilön lisääminen CRM:ään

0:24 Henkilön kutsuminen käyttäjäksi

1:06 Roolien lisääminen

Ohjevideossa ajassa 0:24 henkilön kutsuminen käyttäjksi. (Huom. Evästeet tulee olla hyväksyttynä, jotta videot näkyvät.)


Ohje käyttäjäkutsun lähettämiseksi

1. Valitaan järjestelmän hallintapuolella:

→ "CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Henkilöt"
​​​​​​​
Etsi haluttu henkilö järjestelmästä käyttämällä hakusuodattimia ja klikkaa henkilökortti auki nimestä.


Huom. Henkilö tulee siis olla ensin lisättynä CRM:ään ennen kuin hänelle voidaan lähettää käyttäjäkutsua.


2. Tämän jälkeen henkilökortilla:

→ alhaalta vasemmalta "Lisää"
"Kutsu henkilö käyttäjäksi"



3. Henkilö saa sähköposti-ilmoituksen käyttäjäkutsusta.


4. Linkkiä klikkaamalla hän pääsee täydentämään yhteystietonsa ja määrittelemään itselleen salasanan palveluun. Käyttäjätunnuksena toimii henkilön sähköpostiosoite.

Rekisteröitymisen jälkeen henkilö pääsee kirjautumaan palveluun.

Hänen tulee myös tietää, mistä pääsee kirjautumaan palveluun.