Ohje - WiseCRM: Henkilön kutsuminen järjestelmän käyttäjäksi

Ohjeet, miten henkilö kutsutaan järjestelmän käyttäjäksi eli miten henkilö pääsee luomaan itselleen tunnuksen ja salasanan palveluun.

Kun henkilölle on lähetetty CRM:n kautta käyttäjäkutsu, pääsee hän luomaan itselleen tunnuksen ja salasanan, joilla kirjautua sisään palveluun.

Vasta tämän jälkeen (kun henkilö on rekisteröitynyt palveluun) henkilölle voidaan asettaa erilaisia rooleja.


Video: Käyttäjän lisääminen, käyttöoikeudet, roolien hallinta

0:06 Henkilön lisääminen CRM:ään

0:24 Henkilön kutsuminen käyttäjäksi

1:06 Roolien lisääminen

Ohjevideossa ajassa 0:24 henkilön kutsuminen käyttäjksi.


Ohje käyttäjäkutsun lähettämiseksi

1. Valitaan järjestelmän hallintapuolella:

→ "CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Henkilöt"
​​​​​​​
Etsi haluttu henkilö järjestelmästä käyttämällä hakusuodattimia ja klikkaa henkilökortti auki nimestä.



2. Tämän jälkeen henkilökortilla:

→ alhaalta vasemmalta "Lisää"
"Kutsu henkilö käyttäjäksi"



3. Henkilö saa sähköposti-ilmoituksen käyttäjäkutsusta.


4. Linkkiä klikkaamalla hän pääsee täydentämään yhteystietonsa ja määrittelemään itselleen käyttäjätunnuksen sekä salasanan.

Rekisteröitymisen jälkeen henkilö pääsee kirjautumaan palveluun.