WiseCRM ohjaa kaikkia WisePlatformin toimintoja
CRM-ohjauksella saavutetaan useita etuja. CRM:n avulla voidaan määrittää käyttäjille erilaiset luku- ja muokkausoikeudet kotisivuille ja eri toiminnallisuuksille. CRM-ohjauksen avulla WisePlatformin eri toimintoja voidaan automatisoida.
WisePlatform on CRM-ohjattu järjestelmä, mikä tuo käyttäjilleen monia etuja ja helpottaa arkea myös kotisivujen osalta. CRM:n avulla määritetään käyttäjille erilaiset luku- ja muokkausoikeudet kotisivuille ja järjestelmään. CRM-ohjauksen ansiosta kotisivuille pystytään myös ohjaamaan monia elementtejä automaattisesti. Muun muassa:
- Erilaiset listaukset yhteistyökumppaneista, asiakkaista, henkilökunnasta ja muista ryhmistä (tekstinä, logoina, kuvina) pystytään toteuttamaan helposti kotisivuille tagien avulla.
- Verkkokaupan tuotenostot mille tahansa kotisivujen sivulle.
- Tiedonkeräystyökalulla tehtyjen kyselylomakkeiden upottaminen kotisivuille. Kyselyyn vastanneille saadaan lisättyä automaattisesti tagi CRM:ään ryhmittelyä varten.
Kokonaisuuteen suunniteltu CRM luo saumattoman yhteistyön markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalujen kesken.
Järjestelmän kautta tehdyt myynnin ja markkinoinnin toiminnot; uutiskirjeet, kyselyt, tutkimukset, tapahtumakutsut, tilaukset ja sopimukset, laskut, verkkokauppa- ja kassaostot kerryttävät asiakastietoja CRM:ään. WisePlatformissa kaikki tietojen käsittely tapahtuu yhdessä ja samassa järjestelmässä ilman ulkopuolisia integraatioita, tämä mahdollistaa myös monipuolista eri toiminnallisuukisista yhdistetyn analytiikan muodostumisen. Toimintamallissa WisePlatformissa tietojen käsittely tapahtuu esimerkillisesti GDPR-tietosuoja-asetuksen mukaisesti.
Kaikilla sama tieto asiakkaasta
WiseCRM toimii WisePlatform-järjestelmän "aivoina", ohjaten koko järjestelmän toimintaa. Se valjastaa asiakkuudenhallinnan koko organisaation käyttöön syventäen vuorovaikutusta eri toimintojen välillä: markkinointi, myynti, taloushallinto ja asiakaspalvelu saavat kaikki saman tiedon asiakkaista. Kaikkinensa tämä tarkoittaa parempaa asiakaspalvelua, parempaa asiakastyytyväisyyttä ja sitä kautta myös suurempaa asiakaspysyvyyttä.
Kattava asiakashistoria kaikkine tietoineen
WiseCRM:stä löytyy kaikki asiakassuhteen hoidon kannalta oleelliset tiedot. Kun kaikki asiakastieto on helposti löydettävissä ja kaikkien saatavilla, voidaan turvata asiakkaan hyvä jatkohoito, vaikka omassa organisaatiossa tapahtuisi henkilövaihdoksia.
WiseCRM toimii apuna myös roolien määrittelyssä, sillä sen avulla jaetaan mm. erilaiset luku- ja käyttöoikeudet asiakasryhmille sekä henkilökunnalle.
Helppokäyttöinen ja looginen
Kaikessa tuotekehityksessämme olemme panostaneet erityisesti WisePlatform-järjestelmän helppokäyttöisyyteen ja selkeyteen. Tämä toteutuu myös WiseCRM:ssä.
Me WiseNetworkillä haluamme auttaa yrityksiä toimimaan helpommin ja tehokkaammin sekä kasvattamaan liiketoimintaansa. Ota meihin yhteyttä parhaaksi katsomallasi tavalla, niin laitetaan yrityksesi digitaaliset työkalut kerralla kuntoon.