Excite utförande - FÄRDIG
wisedemo24
www.excite.fi
admin.excite.fi
Nya gymmet öppnades: 9.10.2021
Kundandsvarig:
Anna Stenberg
anna.stenberg@wisenetwork.fi
+46 73 352 4108
Vecka 41 - Slutrapporten
Gymmet öppnades den 9 oktober och Excite har använt Wises system en vecka
- Utbildning av kassa med Linnea var den 7/10
- Utbildning av fakturering med Valtteri var den 6/10
- Öppningshelgen gick bra utan större problem. Linnea var backup under lördagen och hjälpte med några småsaker
- det finns en del dubbleter på CRM. Anna har gett verktyg till Elin och berättat hur man själv kan lösa dessa problem
- Det finns en viss oklarhet angående fakturor. Vissa kunder har fått fakturor där det inte står faktureringperioden eller kunden borde inte ha fått fakturan överhuvudtaget -->
- utbildning med Valtteri under vecka 42
- Appen fungerar inte med alla iPhones. Vi undersöker saken.
- Vi väntar på R10 läsare och BR gaten fortfarande från leverantörer. Återkommer så snart vi vet när dessa kommer
Efter några veckors användning av systemet ser vi vilken typ av utbildningsbehov som finns. Ronny/Elin samlar ihop en lista av saker som man vill lära mera eller få en uppdatering.
Utföringsfasen är över och det har varit en nöje att samarbeta med er! Nu går vi till användningsfasen och det betyder att alla kommande systemförfrågningar skicas till vår Stödservice.
Hur kontaktar ni oss:
Tuki (Stöd), tuki@wisenetwork.fi / eller chat-bilden på admin-sida
Kontakta Stöd angående följande ärende:
- När ni behöver hjälp om hur man använder systemet
- Var hittar man en viss funktion
- hur använder man en särsklid funktion i systemet
- Olika typ av felsituationer
- Till ex om en viss funktion/sida fungerar inte
- Små ändringar till hemsidan
- ändringar till fasta elementer (till ex footer)
Stöd hänvisar stödförfrågningar vid behov vidare antingen till Anna, till Valtteri om det handlar om ekonomi eller till kodare om det handlar om större systemfel.
Anna, anna.stenberg@wisenetwork.fi, +46 72 352 4108
Kontanta Anna om ni vill ha mera utbildningar eller om ni till exempel vill diskutera om utvecklingen.
Lycka till Excite!!!!!!
Vecka 36: Nästa steg:
Kotisivut:
Odotetaan sivujen julkaisun kanssa sitä, että tiedetään salin tarkka aukeamispäivä. Anna selvittää Santerilta:
- navigaatiopalkin aseutuksia --> Linnea korjasi jo tämän
- sivuilla olevien harmaiden raamien poistamista ja värin muuttamista esim whitesmokeen --> Muutettu
- miten saadaan teksti näkyviin PT Online -otsikon alle -->
Käyttöönottopäivää varten tarvittavat asiat:
Tieto siitä, koska vanha sali menee kiinni ja koska uusi sali aukeaa? Tämä varmistuu todennäköisesti 9/9. Tarkoitus on, että vanha sali on auki viimeistä päivää torstaina ja uusi sali aukeaa lauantaina. Perjantaina käyttöönottopäivä.
Ennen käyttöönottoa:
- Viesti asiakkaille muutoksesta. Info sisältää myös tiedon laskutuksessa mahdollisesti aiheutuvista muutoksista. Anna on toimittanut infon suomeksi ja Elin/Ronny kääntää sen ja lähettää käännöksen myös Annalle.
- Viesti Tehdenille. Heidän pitää ajaa asiakasrekisteri ulos juuri ennen käyttöönottopäivää. Tämän jälkeen vanhassa järjestelmässä ei saa tehdä mitään muutoksia. Tehdenin lista lähetään Annalle. Asiakastietojen syöttämisessä saattaa kestää 2 päivää.
- Kiinteä IP ja kaikki mahdollinen tieto verkosta Annalle. Palomuuri tulee, siitä on puhuttu sähkärin ja Jonin kesken. Anna toimittaa porttiohjaustiedot Ronnylle.
- WS kanavan avaus / siirto. Kanavaa ei voi siirtää ennen kuin vanhasta järjestelmästä on lähetetty laskut viimeisen kerran
Käyttöönottopäivänä:
- Ronny varaa oman asentajan paikalle käyttöönottopäiväksi. Asentajalle toimitetaan tarkat tiedot asennusta varten ja meidän päässä ollaan tavoitettavissa, mikäli tulee lisäkysymyksiä
- BR1 porttia lukuunottamatta kaikkien laitteiden pitäisi saapua Poriin tämän / ensi viikon aikana. Kun nämä laitteet ovat tulleet, meillä tehdään niihin asennuksia ja lähetetään eteenpäin salille. BR1 portin toimitusaika on vielä noin kuukausi ja se toimitetaan erikseen.
- Asiakaspalvelun koulutus. Sovittiin, että koska käyttöönottopäivä tulee olemaan niin hektinen, niin pidetään tämä koulutus käyttöönottoviikon alkupuolella. Varataan käyttöönottopäivälle puolituntinen palaveriaika, joka käytetään kertaukseen tarpeen mukaan. Elin päättää, onko koulutus käyttöönottopäivänä ajankohtainen.
- Gym välilehden koulutus. Sama kuin yllä.
- Käyttöönottopäivänä asiakaspalvelun pitää olla suljettu
- Käyttöönottopäivänä olemme toistemme tavoitettavissa
Käyttöönottopäivän jälkeen:
- Käydään läpi laskutus Valtterin kanssa
- Muistutukset laitetaan ensimmäisellä kerralla manuaalisesti
Muuta:
Kysymys Ronnylta: näyttääkö järjestelmä sisällä salissa olijat ja ulos lähteneet? Mikäli esimerkiksi pitäisi rajoittaa, että salissa saa olla vain 15 henkilöä, niin osaako portti ilmoittaa, kun 16:sta yrittää mennä sisään, että se ei onnistu.
Vastaus: Tuossa tilanteessa, kun osallistujien määrä pitäisi rajoittaa, voisi laittaa ajanvarauksen salille. Appiin saadaan näkyviin reaaliaikaisena salissa olijoiden määrä.