Kamppailetko jatkuvasti järjestelmähaasteiden kanssa?
WiseEvent on tapahtumanhallintajärjestelmä, jonka avulla voitat nämä esteet:
Ohjelmistoviidakko
Onko sinulla useita ohjelmistoja lippujen myyntiin, paikkajärjestelyihin, kahvilapalveluihin, tuotteiden myyntiin, sopimuksiin ja muuhun?
Onko taloushallintonne yhdistetty kaikkiin näihin saumattomasti?
WiseEvent - Tapahtumanhallinta ei ole koskaan ollut näin helppoa!
WiseEvent tarjoaa toimialakohtaiset työkalut tapahtuma-alalle, urheiluseuroille sekä ravintoloille.
CRM-pohjainen WiseEvent kokoaa kaikki tehtäväsi ja tietosi yhteen paikkaan. Tämä tarkoittaa, ettet enää tarvitse muistilappuja, Excel-taulukoita tai ohjelmistojen viidakkoa.
Ei koodausta, integraatioita tai rajapintoja. Kaikki on valmiiksi rakennettu käyttöä varten, eikä sinun tarvitse huolehtia synkronoinnista.
Vähemmän aikaa ohjelmistojen kanssa näppäilyyn tarkoittaa enemmän aikaa myynnin ja liiketoiminnan kehittämiseen. Sinun tulevaisuuteesi.
Kaikki samassa järjestelmässä CRM:n voima
CRM-ohjatussa järjestelmässä markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalut on suunniteltu toimimaan samassa järjestelmässä samoja logiikoita hyödyntäen. Näin kaikki prosessisi tehostuvat - eli säästät aikaa ja rahaa.
Jätä taaksesi
✗ Useat erilliset ohjelmistot
✗ Tieto ripoteltuna useille eri alustoille
✗ Manuaalisesta työstä johtuvat virheet
✗ Viestintäongelmat
Astu maailmaan, jossa
✔ Kaikki tieto on samalla alustalla
✔ Löydät uusia kasvumahdollisuuksia
✔ Kasvatat myyntiä
✔ Saat tyytyväisempiä asiakkaita
Luo myyntiä ja tyytyväisempiä asiakkaita
Ota omat asiakkaasi haltuun
Asiakastiedot ovat aina saatavilla ja ajan tasalla yrityksesi eduksi. Voit helposti luoda ja tarkastella erilaisia listoja ja raportteja. WiseEventin avulla voit suunnitella ja hallita myyntiäsi. Myyntiputki pysyy järjestyksessä, ja voit seurata myyntiäsi tehokkaasti. Asioiden priorisointi ja päätöksentako on perusteltua, sillä kaikki tiedot löytyvät CRM-järjestelmästäsi.
Ajan ja paikan varaaminen ja myyminen
Ajan ja paikan varaukset (kokoustilat, urheiluhallit, aitiot, jne.) toimivat CRM-ohjatulla järjestelmällä – CRM määrittää, sisältyykö varausoikeus asiakkuuteen vai vaatiiko se maksun verkkokaupassa. Lisäksi CRM hallinnoi kaikkia pääsyoikeuksia oville, porteille jne. varauksen perusteella.
Lippujärjestelmä
WiseTicket on tapahtuman järjestäjän oma lipunmyyntijärjestelmä, joka löytyy omasta järjestelmästäsi. Myy lippuja tapahtumiisi helposti ilman ulkopuolisia välikäsiä.
Lue lisää oman lippujärjestelmän eduista »
Kassasovellus (POS)
Kassasovellus (WisePOS) toimii tableteilla ja kannettavilla tietokoneilla myyntipistejärjestelmänä. Räätälöidyt kassapisteet ovat mukautettuja eri sijainteihin tuotteiden hallinnan kautta. Myynnit siirtyvät automaattisesti kirjanpitoon omille tileilleen.
Tapahtuma-analytiikka
Tee parempia päätöksiä analytiikan avulla! Näet keskeiset luvut yhdellä silmäyksellä hallintapaneelien ja syvällisempien raporttien avulla.
Join the WiseNetwork
Meidän intohimomme on luoda ensiluokkaisia, toimialakohtaisia CRM-liiketoimintajärjestelmiä, jotka kattavat koko liiketoiminnan pyörittämiseen tarvittavan työkalupakin. WiseEvent on syntynyt yhteistyössä alansa huippuasiantuntijoiden ja asiakkaidemme kanssa. Jatkuvan kehityksen lupauksemme varmistaa, että järjestelmäsi on aina ajantasalla ja vastaa markkinoiden muuttuviin tarpeisiin.
Tappara pyörittää liiketoimintaansa tehokkaasti yhdellä järjestelmällä
"Etsiessämme ratkaisua Tapparan toiminnanohjaukseen löysimme WiseNetworkin ja heidän tarjoamansa WiseEvent-järjestelmän. Ratkaiseva syy WiseEventin valintaan oli se, että kokonaisuus pystyi tarjoamaan meille kaikki työkalut yhdessä paketissa. Kaikki, mitä liiketoiminnassamme tarvitaan – myynnistä markkinointiin ja sopimusten hallintaan – on nyt integroitu saumattomasti yhteen järjestelmään, mikä mahdollistaa entistä vaivattomamman toiminnan"
Aki Hautamäki
kehitys- ja tapahtumajohtaja / Tappara
Muun muassa nämä brändit luottavat WiseEventiin
Mikä tekee WiseEventistä erilaisen?
WiseEvent on ainoa tapahtumajärjestäjille suunniteltu operatiivinen hallintajärjestelmä. Se yhdistää verkkosivut, markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalut yhdeksi CRM-järjestelmäksi, tarjoten räätälöityjä ratkaisuja tapahtumajärjestöjen ainutlaatuisiin tarpeisiin. WiseEventin avulla sinulla on kaikki tarvittavat työkalut liiketoimintasi pyörittämiseen. Kaikki työkalut on kehitetty toimimaan toistensa kanssa, joten sinun ei tarvitse koskaan huolehtia integraatioista.
Lupaamme asiakkaillemme jatkuvan kehityksen. Se tarkoittaa, että kaikkien asiakkaidemme järjestelmät ovat aina ajan tasalla, mutta eivät koskaan valmiita - koska haluamme sinun pysyvän askeleen edellä WiseEventin avulla.
Sisäänrakennetut työkalut, joilla kasvatat liiketoimintaasi tehokkaasti
WiseCRM
- WiseRoles - Käyttäjäoikeuksien hallinta eri rooleille
- WiseSign - Sähköinen allekirjoitus
- WiseTags - Asiakkaiden automaattinen segmentointi
- WiseActivities - Asiakastoimintojen historia
- WiseAssignments - Tehtävät ja työlistat organisaation jäsenille
- WiseCalendar - Työkalenteri organisaation sisäiseen käyttöön
WiseCMS
- WiseWebsite - Brändätty verkkosivusto ja alasivustot
- Verkkosivuston valikon hallinta
- Verkkosivuston bannerin hallinta
- Laskeutumissivut räätälöidyille tarjouksille
- On Demand -sisältö
- WiseIntra - Ratkaisut sisäiseen viestintään
WiseSales
- WisePDM - Kaiken myynnin tuotehallinta
- Myyntitietojen kirjanpito
Asiakkaiden segmentoinnin automatisointi - Oikeudet ostojen perusteella
- Myyntitietojen kirjanpito
- WiseDeal - Tarjouksesta sopimukseen
- Tarjouksesta tilaukseen/sopimukseen
- Sähköinen allekirjoitus
- Automaattinen laskutus / Toistuvat korttimaksut
- WiseEcommerce - B2C-verkkokaupat
WiseReserve - Erityiset varausjärjestelmät eri toimialoille - WisePOS - Myyntipistesovellukset
- Uuden myynnin lisäksi tilaukset/sopimukset kassalle
- Pääsyoikeuksien/käyntien syöttäminen kassaan
- Täysin räätälöitävissä olevat kassapisteet
- Mobiililaitteille sopiva POS
- Kuitintulostimen integrointi
- WiseTicket - Tapahtumanjärjestäjän oma lippumyyntijärjestelmä
- WiseLeads - Myyntisuppilo myyntitoimintaa varten
WiseMarketing
- WiseMail - Sähköpostit ja uutiskirjeet
- Automaattiset sähköpostilistat
- Poistumisryhmät
- WiseEvent - Tapahtumanhallinta
- Toistuvat tapahtumat
- Tapahtumakutsut ja muistutukset
- Tapahtumarekisteröinnit ja CRM-päivitykset niiden perusteella
- WiseVenues - Tapahtumapaikkojen hallinta
- WiseSurvey - Lomakkeet ja kyselyt
- Myyntiprosessien automaatio
- Tilaukset suoraan lomakkeilta
- Asiakkaiden segmentoinnin automaatio kyselyistä
- Sähköposti-ilmoitukset kyselyyn vastaajalle tai oman organisaation jäsenelle
- CRM-tietojen päivitys kyselyvastaajilta
- Kyselyvastausten hallintapaneeli
- Kyselyvastausten käsittely
- WiseAD - Mainosten hallinta
- WiseApp - Mobiilisovellus
- Mobiilikulkukortti
- Tapahtumarekisteröinnit
- Uutissyöte
- Push-ilmoitukset
- Oman asiakasprofiilin hallinta (yhteystiedot, käyttäjätiedot, sopimukset, maksukortit)
- Yhteys asiakaspalveluun
WiseAccessControl
- WiseCheck-In - Asiakkaiden sisäänkirjaus myyntipisteen kautta
- WiseMobileCheck-In - Sisäänkirjaus WiseAppin kautta
- Asiakas voi kirjautua sisään WiseAppin kautta ja avata oven tai portin
- Asiakas voi ilmoittautua tapahtumaan tai kuntotunnille WiseAppin kautta
WiseAutomation (kehityksessä)
- WiseAutomation Manager - Automaatioiden hallinta
- WiseAutomation Flow - Automaatioiden kulku: kampanjat, kanta-asiakasohjelmat
WiseEconomy
- WiseInvoice - Automaattinen laskutus ja myyntireskontra
- WiseBill - Ostolaskut ja reskontra
- WiseNote - Kuittien hallinta
- WiseAccounting - Automaattinen kirjanpito
WiseWork
- WiseWork - Työn ja matkustamisen seuranta
- WiseProject - Projektiseuranta
- WiseHR - Henkilöstöhallinto
- WisePay - Palkkajärjestelmä
"Pidän erityisesti siitä, että kaikki on yhdessä ja samassa järjestelmässä: kotisivut, lippujärjestelmä, asiakasrekisteri, sähköpostimarkkinointi ja niin edelleen. Myös tapahtuman ruoka- ja juomamyynti toteutetaan Wisen järjestelmällä."
Matti Lindholm, Kouvolan Wiinijuhlat
Joni Meskanen
Toimitusjohtaja
+358 50 5389512
joni.meskanen@wisenetwork.fi
Lasse Myöhänen
Teknologiajohtaja
+358 400 532592
lasse.myohanen@wisenetwork.fi