Avaimet käteen - Käyttöönotto
WisePlatform on räätälöity, asiakkaan valitsemilla toiminnallisuuksilla avattu kokonaisuus. Järjestelmän käyttöönotto on helppoa ja se saadaan avattua tarpeiden mukaan muutaman työpäivän aikana.
WisePlatform käyttöönotto
WisePlatformin avaaminen tapahtuu WiseNetworkin organisaation toimesta avaimet käteen -ratkaisuna. Toteutus tehdään asiakkaan kanssa käydyn keskustelun pohjalta asiakkaan toivoman aikataulun ja ohjeiden mukaan.
Järjestelmän avaaminen kestää asiakkaan toiminnan laajuudesta riippuen yhdestä päivästä muutamaan viikkoon.
WiseCMS-julkaisujärjestelmä (kotisivujen toteutus)
- Kotisivujen ilme ja rakenteet
- Aineistojen siirto sivustolle
- Mahdolliset rajapinnat ulkopuolisiin aineistoihin
- Some-nostot
Asiakkaan tehtävät: kotisivujen ilmeen ja rakenteiden hyväksyminen.
WiseCRM -asiakashallinta
- Tagikartan luonti (kontaktien jaottelu avainsanojen avulla). Täsmennetään koulutuksessa
- Tietokantojen siirto järjestelmään (yritykset ja henkilöt)
- Roolihallinnan toteutus (kuka saa lukea/tehdä). Toteutetaan koulutuksen yhteydessä
Asiakkaan tehtävät: tietokantojen toimitus esim. Excel-tiedostoina.
WiseMarketing -markkinoinnin työkalut
- WiseMail-uutiskirjeet
- Uutiskirjepohjien toteutus asiakkaan ilmeellä
- Automatisoitujen postituslistojen luonti
- Sähköpostipalvelimen asetukset
- Lähettäjäosoitteiden luonti
- WiseSurvey-lomaketyökalu
- Lomakkeiden toteutus (ota yhteyttä, liity jäseneksi)
- WiseEvent-tapahtumahallinta
- Tapahtumien luominen järjestelmään
Asiakkaan tehtävät: uutiskirjepohjien hyväksyntä, postituslistasuunnitelman hyväksyntä, lähettäjäosoitteiden toimittaminen, tulevien tapahtumien tietojen toimittaminen
WiseSales -myynnin järjestelmät
- WisePDM tuote- ja varastohallinta
- Tuotetietojen siirto tuotehallintaan
- Tuotepakettien toteutus
- Tuotteiden tiliöinti
- WiseEcommerce -verkkokaupan avaus
- Maksunvälittäjäyhteyksien avaaminen
- Tuotteiden aktivoiminen verkkokauppaan tuotehallinnasta
- Verkkokaupan ilmeen rakentaminen
- Logistiikkayhteyksien avaaminen
Asiakkaan tehtävät: tuotehallintaan siirrettävien tuoteluetteloiden toimitus, verkkokaupan ilmeen hyväksyntä
WiseEconomy-taloushallinto
- Asiakkaan tilikartan ajo WiseEconomyyn. Tilikartta voi sisältää kustannuspaikkoja
- Myynti- ja ostolaskujen asetuksien toteutus
- Maksukanavan avaus
- Asiakaskohtaisen palkkajärjestelmän toteutus
- Rajapintojen asennus
Asetuksien asennus tapahtuu koulutuksen yhteydessä.
Asiakkaan tehtävät: Tilikartan toimittaminen, ostolaskun tarkastajien ja hyväksyjien nimeäminen, pankkiyhteysvaltuutuksen tekeminen oman pankin kanssa.
Käyttöönotto ja koulutus
Järjestelmäkoulutus tapahtuu tällä hetkellä pääsääntöisesti etänä.
Tämän jälkeen puhelin-, chat-, sähköposti- ja skype-koulutuksena tarpeen mukaan.
Käyttöönoton ja koulutuksen kustannukset muodostuvat asiakkaan toiminnan ja järjestelmän käyttöönoton laajuudesta.
Laajasta kokonaisuudesta huolimatta saamme jatkuvasti hyvää asiakaspalautetta siitä, että järjestelmän eri toiminnallisuudet on helppo oppia ja ohjelmisto on käyttäjäystävällisesti suunniteltu.