Avaimet käteen - Käyttöönotto

Wise-järjestelmä on räätälöity, asiakkaan valitsemilla toiminnollisuuksilla avattu kokonaisuus. Wisen käyttöönotto on helppoa. Järjestelmä saadaan avattua tarpeiden mukaan muutaman työpäivän aikana.

Wise-järjestelmän käyttöönotto

Järjestelmän avaaminen tapahtuu WiseNetworkin organisaation toimesta avaimet käteen -ratkaisuna. Toteutus tehdään asiakkaan kanssa käydyn keskustelun pohjalta asiakkaan toivoman aikataulun ja ohjeiden mukaan.

Järjestelmän avaaminen kestää asiakkaan toiminnan laajuudesta riippuen yhdestä päivästä muutamaan viikkoon.


WiseCMS-julkaisujärjestelmä (kotisivujen toteutus)

  • Kotisivujen ilme ja rakenteet
  • Aineistojen siirto sivustolle
  • Mahdolliset rajapinnat ulkopuolisiin aineistoihin
  • Some-nostot


Asiakkaan tehtävät: kotisivujen ilmeen ja rakenteiden hyväksyminen.

WiseCRM -asiakashallinta

  • Tagikartan luonti (kontaktien jaottelu avainsanojen avulla). Täsmennetään koulutuksessa
  • Tietokantojen siirto järjestelmään (yritykset ja henkilöt)
  • Roolihallinnan toteutus (kuka saa lukea/tehdä). Toteutetaan koulutuksen yhteydessä


Asiakkaan tehtävät: tietokantojen toimitus esim. Excel-tiedostoina.

WiseMarketing -markkinoinnin työkalut

  • WiseMail-uutiskirjeet
    • Uutiskirjepohjien toteutus Asiakkaan ilmeellä
    • Automatisoitujen postituslistojen luonti
    • Sähköpostipalvelimen asetukset
    • Lähettäjäosoitteiden luonti
  • WiseSurvey-lomaketyökalu
    • Lomakkeiden toteutus (ota yhteyttä, liity jäseneksi)
  • WiseEvent-tapahtumahallinta
    • Tapahtumien luominen järjestelmään


Asiakkaan tehtävät: uutiskirjepohjien hyväksyntä, postituslistasuunnitelman hyväksyntä, lähettäjäosoitteiden toimittaminen, tulevien tapahtumien tietojen toimittaminen

WiseSales -myynninjärjestelmät

  • WisePDM tuote- ja varastohallinta
    • Tuotetietojen siirto tuotehallintaan
    • Tuotepakettien toteutus
    • Tuotteiden tiliöinti
  • WiseEcommerce -verkkokaupan avaus
    • Maksunvälittäjäyhteyksien avaaminen
    • Tuotteiden aktivoiminen verkkokauppaan tuotehallinnasta
    • Verkkokaupan ilmeen rakentaminen
    • Logistiikkayhteyksien avaaminen


Asiakkaan tehtävät: tuotehallintaan siirrettävien tuoteluetteloiden toimitus, verkkokaupan ilmeen hyväksyntä

WiseEconomy-taloushallinto

  • Asiakkaan tilikartan ajo WiseEconomyyn. Tilikartta voi sisältää kustannuspaikkoja
  • Myynti- ja ostolaskujen asetuksien toteutus
  • Maksukanavan avaus
  • Asiakaskohtaisen palkkajärjestelmän toteutus
  • Rajapintojen asennus


Asetuksien asennus tapahtuu koulutuksen yhteydessä

Asiakkaan tehtävät: Tilikartan toimittaminen, ostolaskun tarkastajien ja hyväksyjien nimeäminen, pankkiyhteysvaltuutuksen tekeminen oman pankin kanssa.

Käyttöönotto ja koulutus

Koulutus tapahtuu asiakkaan tiloissa (Wise 2 hlöä)

Tämän jälkeen puhelin-, chat-, sähköposti- ja skype-koulutuksena tarpeen mukaan.
Käyttöönoton ja koulutuksen kustannukset muodostuvat asiakkaan toiminnan ja Wise-järjestelmän käyttöönoton laajuudesta.

Laajasta kokonaisuudesta huolimatta saamme jatkuvasti hyvää asiakaspalautetta siitä, että järjestelmän eri toiminnallisuudet on helppo oppia ja ohjelmisto on käyttäjäystävällisesti suunniteltu.

"Wisenetworkin palvelu on helppokäyttöinen. Itse olen oppinut lähes kaikki toiminnot kerrasta"

Jaakko Ruusunen, HC Ässät Pori Oy


Opasvideot


WiseMail - Uutiskirjetyökalun käyttö

Tutustu alla olevasta videosta WiseMail -uutiskirjetyökalun käyttöön.

Lue lisää


WiseEvent - tapahtumatyökalun opasvideo

WiseEvent -tapahtumatyökalun käyttö: kutsun luominen, tapahtuman asetukset, vastaanottajien valinta, kutsun lähettäminen ja muistutusviestit.

Lue lisää