Viestintäeston poistaminen | WiseNetwork Oy

Viestintäeston poistaminen

Roskapostipalautteesta tulleen viestinnän eston poistaminen painikkeella CRM:n henkilökortilta. Näkymään lisätty myös eston "julkaisupäivämäärä".

Roskapostipalautteen antaminen tarkoittaa, että sähköpostin vastaanottanut henkilö on merkinnyt sen roskapostiksi ja päätynyt siten hallinnollisen viestinnän estolistalle. Usein roskapostipalaute saatetaan tehdä vahingossa, jolloin henkilö on tahtomattaan päätynyt estolistalle.

Henkilö, joka on tehnyt roskapostipalautteen saamistaan sähköpostiviesteistä ja päätynyt estolistalle, poistetaan estolistalta automaattisesti neljän viikon kuluttua.

Roskapostipalautteen kautta tulleen viestintäeston pystyy nyt poistamaan CRM:n henkilökortilta klikkaamalla:
→ "Poista viestinnän esto"

Tämän jälkeen kyseiselle henkilölle menee jälleen hallinnolliset viestit (laskut, salasanaviestit) perille.

Roskapostipalautteen antaneen henkilön CRM:n henkilökortilla lukee tällä hetkellä:
"Hallinnollisen viestinnän esto (esim. laskut, salasanat). Sähköpostiosite xxx@xxxxx.com on tehnyt roskapostipalautteen koskien esim. laskuja. Sähköpostiviestejä ei voida toimittaa toistaiseksi. Poista esto painamalla alla olevaa painiketta tai odota 4 viikkoa."

Hallinnollisen viestinnän eston saa poistettua klikkaamalla "poista viestinnän esto".