Info WisePlatformin uusista ominaisuuksista, vko 4/2024
WisePlatform-järjestelmään lisättyjä uusia ominaisuuksia.
Jos kaipaat neuvontaa liittyen uusiin ominaisuuksiin, järjestelmän käyttöön tai vastaasi tulee ongelmatilanne, tukipalvelumme auttaa nopeasti. Tukipyynnön voi jättää asiakkaiden oman järjestelmän admin-hallinnan jokaisesta näkymästä, mistä löytyy "tuki"-symboli (henkilö luurit päässä).
Mikäli sinulle tulee mieleen laajempia kysymyskokonaisuuksia järjestelmän ominaisuuksista sekä niiden käytöstä, herää kehitysehdotuksia tai kaipaat sparrausta, ole rohkeasti yhteydessä henkilökuntaamme. Katsotaan yhdessä yrityksellenne paras tapa hyötyä järjestelmästä.
Huom.! Osa uusista ominaisuuksista on suoraan käytettävissä WisePlatformin hallintapuolelta, mutta osa edellyttää meiltä toimenpiteitä, mikäli yritys haluaa ominaisuudet käyttöönsä. WiseNetworkiltä toimenpiteitä vaativat uudet toiminnallisuudet on merkitty listaan tähdellä (*). Näiden käyttöönottamiseksi ole meihin yhteydessä järjestelmän admin-puolen "tuki"-painikkeista (henkilöluurit päässä).
WiseCRM - Asiakashallinta
Roskapostilistalta poisto automaattisesti
Henkilö, joka on tehnyt roskapostipalautteen saamistaan sähköpostiviesteistä ja päätynyt estolistalle, poistetaan estolistalta automaattisesti neljän viikon kuluttua. Usein roskapostipalaute saatetaan tehdä vahingossa, jolloin henkilö on tahtomattaan päätynyt estolistalle. Neljän viikon aikamäärettä tullaan jatkossa muuttamaan riippuen roskapostipalautteiden kokonaismäärästä.
Roskapostipalautteen antaneen henkilön CRM:n henkilökortilla lukee tällä hetkellä:
Hallinnollisen viestinnän esto (esim. laskut, salasanat). Sähköpostiosite xxx@xxxxx.com on tehnyt roskapostipalautteen koskien esim. laskuja.
Sähköpostiviestejä ei voida toimittaa toistaiseksi. Poistaaksesi eston, ole yhteydessä tukeen.
WiseSales - Myynnin työkalut
WisePOS - kassa
Alennuksien antamista voi rajoittaa sisäisillä rooleilla kassalla
Kassaan voi tehdä alennussääntöjä, joiden avulla rajataan sitä, kuinka paljon alennusta milläkin sisäisellä roolilla voi antaa. Esimerkiksi "henkilökunta"-roolilla voi antaa max. 20 % alennusta tai "ravintolapäällikkö" voi antaa max. 50 % alennuksia.
Rajoituksia hallinnoidaan kassan asetuksissa.
Katso tarkemmat ohjeet >> |
"Lasku"-maksutapaa ei voi yhdistää kassassa muiden maksutapojen kanssa
Kassassa Lasku/Tilimyynti/Piikki -maksutapojen käyttämistä on rajoitettu. Aiemmin kassatilauksen on voinut jakaa esimerkiksi puoliksi korttimaksulle ja puoliksi laskulle. Tämä on nyt estetty toimintatavan aiheuttamien kirjanpitovirheiden takia.
Tutustu huolellisesti kassan käyttöohjeisiin.
Kassan käyttö kuntosalit >> |
Kassan käyttö golfkentät >> |
"Lasku"-maksutapa estetty kassassa, jos henkilö tai yritys puuttuu
Jos kassalla tilaukselle ei ole lisätty henkilöä tai yritystä, ei tilaukselle voi valita maksutavaksi "Lasku", "Tilimyynti" tai "Piikki".
Mikäli henkilöä tai yritystä ei ole valittu, laskulla maksaminen on estetty "kaikki maksutavat" -kohdassa.
WiseMarketing - Markkinoinnin työkalut
WiseEvent - Tapahtumatyökalu
Tieto tapahtumaan osallistumisen peruutuksesta
Tapahtumahallinnasta näkee nyt tiedon, kuka on peruuttanut osallistumisen tapahtumaan. Tieto näkyy yksittäisen tapahtuman "ilmoittautuneet"-välilehdeltä.