Opasvideo: WiseCRM - Kontaktien hallinta | WiseNetwork Oy

WiseCRM - Kontaktien hallinta

Yritykset, yhteisöt ja henkilöt, kontaktien ja aktiviteettien hallinta napakalla 4 minuutin opasvideolla.


Kontaktien hallinta

Järjestelmän asiakashallintaan siirrytään klikkaamalla järjestelmän hallintapuolella

→ "CRM"

  • CRM:n etusivulla näkyy kymmenen viimeisimpänä lisättyä yritys- sekä henkilökontaktia.
  • Näkyvissä on myös kymmenen viimeisintä aktiviteettia, jotka CRM:ään on kirjattu.

CRM:n etusivulla näkyy kymmenen viimeisimpänä lisättyä yritys- sekä henkilökontaktia.


"Yritykset"-sivu ja yrityskortti

"Yritykset"-sivu

Kun halutaan tarkastella järjestelmästä löytyviä yrityskontakteja valitaan
→ "CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Yritykset"

  • CRM:n yritykset-listauksesta löytyy kaikki järjestelmään syötetyt yrityskontaktit.
  • Näkymän hakutuloksia voidaan suodattaa hakukenttien avulla ja sarakkeita muokata yrityksen tarpeiden mukaan ratas-ikonista.

Tarkemmat ohjeet >>

CRM:n "yritykset"-listauksesta näkee kaikki järjestelmästä löytyvät yrityskontaktit.


Yrityskortti

"CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Yritykset"
→ Klikkaa yrityskortti auki nimestä

  • Yrityskortin saa auki klikkaamalla yrityksen nimeä "yritykset"-listaussivulla tai missä tahansa muussa järjestelmän osiossa.
  • Yrityskortilta löytyy CRM:n yksittäisen yrityskontaktin kaikki tiedot (mm. yhteystiedot, tagit). Tässä näkymässä yrityksen tietoihin pääsee tekemään muutoksia.
  • "Aktiviteetit"-välilehdeltä näkee kootusti kaikki kyseiselle yritykselle suoritetut toiminnot.
  • "Henkilöt"-välilehdeltä näkee kaikki yritykseen liitetyt henkilöt.

Tarkemmat ohjeet >>


"Henkilöt"-sivu ja henkilökortti

"Henkilöt"-sivu

Kun halutaan tarkastella järjestelmästä löytyviä henkilökontakteja valitaan

→ "CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Henkilöt"

  • CRM:n henkilöt-listauksesta löytyy kaikki järjestelmään syötetyt henkilökontaktit.
  • Näkymän hakutuloksia voidaan suodattaa hakukenttien avulla ja sarakkeita muokata yrityksen tarpeiden mukaan ratas-ikonista.

Tarkemmat ohjeet >>


Henkilökortti

"CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Henkilöt"
→ Klikkaa henkilökortti auki nimestä

  • Henkilökortin saa auki klikkaamalla henkilön nimeä "henkilöt"-listaussivulla tai missä tahansa muussa järjestelmän osiossa.
  • Henkilökortilta löytyy CRM:n yksittäisen henkilökontaktin kaikki tiedot (mm. yhteystiedot, roolit ja tagit). Tässä näkymässä henkilön tietoihin pääsee tekemään muutoksia.
Tarkemmat ohjeet >>