Ohje - WiseCRM: Yrityksen lisääminen

Ohjeet uuden yrityksen lisäämiseksi CRM:ään.

Ohjevideo uuden yrityskontaktin lisäämisestä CRM:ään. (Huom. Evästeet tulee olla hyväksyttynä, jotta videot näkyvät.)


Ohje uuden yrityksen lisäämiseksi

1. Siirrytään CRM:n yrityskontakteihin valitsemalla järjestelmän hallintapuolella:

→ "CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Yritykset"

2. Klikataan "Lisää yritys"

Uusi yritys lisätään "Lisää yritys" -painikkeella.

Uusi yritys lisätään "Lisää yritys" -painikkeella.


3. Kirjoitetaan yrityksen nimi tai y-tunnus lomakkeen kenttiin ja klikataan suurennuslasi-kuvaketta. Järjestelmä hakee yrityksen tiedot automaattisesti YTJ:stä.

Mikäli tiedot eivät täydenny automaattisesti, täytetään kentät käsin.

Tiedot kannattaa jo tässä vaiheessa lisätä mahdollisimman täydellisinä.


Täytetään yrityksen perustiedot avautuvalle lomakkeelle.

Täytetään yrityksen perustiedot avautuvalle lomakkeelle.


4. Yrityksen perustietojen täyttämisen lisäksi lomakkeelle voi merkitä yritykselle asiakasvastaavan ja asiakastyypin sekä yritykselle lisättäviä tageja.

Tagien avulla CRM:n kontakteja pystyy ryhmittelemään.

5. Lopuksi painetaan "Tallenna".

Uusi yritys on nyt lisätty CRM:n kontakteihin.

Lisätään mahdolliset muut tiedot ja painetaan "tallenna":

Lisätään mahdolliset muut tiedot ja painetaan "tallenna":


6. Valitsemalla "Pysy täällä" pysytään järjestelmän yrityslistausnäkymässä ja voidaan jatkaa esimerkiksi lisäämään toisen uuden yrityksen tiedot.

Valitsemalla "Siirry kontaktiin" järjestelmä avaa juuri luodun yrityksen yrityskortin.

Valitsemalla "Siirry kontaktiin" järjestelmä avaa juuri luodun yrityksen yrityskortin.

Valitsemalla "Siirry kontaktiin" järjestelmä avaa juuri luodun yrityksen yrityskortin.